Vlákno názorů k článku Proč skoupil Contactel všechnu reklamu v úterní MFD? od Honza Vokurka - Zdravim, pane Zemane, prilis bych Vam nedoporucoval se prit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 1. 2001 2:51

    Honza Vokurka (neregistrovaný)
    Zdravim,

    pane Zemane, prilis bych Vam nedoporucoval se prit se slecnou/pani Grohovou, nebot ona je v oblasti medialniho planovani a nakupu profesionalkou (usuzuji dle domeny carat.cz) Take dle meho nazoru Vas clanek z hlediska marketingu stoji za prd.

    Co vsak na nem ocenuji, je narazka na efektivitu komunikace Contactelu. Podle meho uboheho nazoru je jejich marketing priserny. Tragedii jsou obe kampane na Redbox. V prvnim pripade (internet zdarma) jim diky diletantsky provedenemu teaseru vyzral vsechnu smetanu Czech On Line (volny.cz). V pripade druhem (portal) je vse krasne videt na vysledcich navstevnosti z iAuditu, kde hrube zaostavaji za Quickem, uvedenem na trh ve stejnou dobu.

    Jestli je pravda to, co pisete o podminkach smlouvy Contactelu a MFD, tak doporucuji marketerum z Contactelu si vyhlidnout nejakou kosatou lipu a vobesit se na ni. Nebo je to chyba Ogilvistu? Pana Cupy?

    Divim se, ze jim to akcionari toleruji. Vzdyt meli prijmy asi 50M a naklady asi 300M. Radiokomunikace jsou zrejme mimo a Danove v Dansku. Uaaa.

    no nic.
    Honza Vokurka
  • 5. 1. 2001 10:11

    Mirek Zeman (neregistrovaný)

    Mam rad vzrusene diskuze :-) Jinak bych rad poznamenal (na okraj), ze clanek marketingove hledisko nijak nehodnotil.

    Tvrzeni ohledne smlouvy mezi Contactelem a MFD je pravdive, viz. mail pana Bubenicka.

  • 5. 1. 2001 12:11

    Jiří Rýdl (neregistrovaný)
    Myslim si, ze mluvite o dvou ruznych vecech. Reklama Contactelu je pole me velmi dobra, napad s cervenou krabici a kampan "Pokud vam to pripomina, jak odpovida vas internetovy vyhledavac" je dostatecne napadita. Ale vysledny produkt - pocitac na splatky a nechutny portal - jsou natolik nezajimave (nebo snad predbehly dobu?), ze obchodni vysledky - pokud vim cca 4000 prodanych pocitacu a 13000 IP adres - jsou proste nedostatecne. Ale to prece neni vec reklamy, ktera byla podle me nadprumerna a v podstate uspesna - prilakala pozornost.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).