Vlákno názorů k článku Proč většina e-shopů nedoručuje nákupy o víkendu? od Vindis - A ty si myslíš, že doručovatel bude čekat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 5. 2014 20:52

    Vindis

    A ty si myslíš, že doručovatel bude čekat tak dlouho? Copak on ví, že spíš a bude ti trvat věčnost než mu otevřeš? On musí doručit i jiné balíky, tak se nebude zbytečně zdržovat než se probudíš. Takže to neházej jen na něj, ale i na sebe. Jeho nezajímá, žes měl noční šichtu.
    Navíc to tvoje nedoručování není centrální, ale lokální. Takže změna vedení v čele k ničemu nepomůže. To si to raději vyřiď s místní poštou.
    Já s Českou poštou nemám problémy.

  • 30. 4. 2014 12:47

    jirik (neregistrovaný)

    To mě zaujalo. Já mám zkušenost, že místo doručení do schránky vhodí lístek. Lístek tam vhodí i v případě, že okamžitě po zazvonění zvonku nevystartuji. To třeba v případě, že spím po noční směně a přece jen pár sekund trvá než se proberu a z postele vylezu. Že by to tlačítko zvonku stiskli 2 x s časovým rozestupem alespoň 30 sec se mi také ještě nestalo.

    Úspěšnost doručení bez lístku u ČP odhaduji tak do 10% všech případů. Zajímavé je, že u PPL a dalších podobných služeb je to minimálně 95%. Čím to asi bude? Že by tím, že mi místo doručování nabízeli u přepážky nesmysly? Změna vedení v čele ČP se zatím na úspěšnosti doručení neprojevila.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).