Ciste teoreticky bych to videl tak, ze nedodrzeli proklamovane parametry + by asi slo dokazat, ze o tom museli vedet, pripadne ze neprovadeli radnou udrzbu ... (protoze jiank by museli vedet ze UPS nevydrzi vypadek) ... a tudiz naprosto vedome a umyslne ... coz uz se da resit nejen v rovine smlouvy dvou partneru ale i v rovine trestniho prava.
=> to by jen potvrzovalo to, ze UPSky jsou poddimenzovany pripadne ze maj baterky v haji (protoze za 3 minuty se nestihnou servery vypnout ani kdyby shutdown prisel hned) => mozna by nebylo od veci po nich pozadovat nejake kompenzace, protoze naprosto jasne nedodrzuji to, co uvadeji jako parametr sluzby (UPS pry maj udrzet 20 minut).
Každý (předpokládám) zákazník, kterého to postihlo dostal dopis s informaci co se stalo. Četl jsem to letmo. UPS naběhly, diesel ne, než se to ručně nahodilo a zesynchronizovali fáze, tak bylo pozdě. Byl tam i seznam na sekundu přesně, co se kdy dělo. Oficielní dopis, hlavička, podpis nějakého ředitele. Možná že to posílali jenom na vyžádání, kolega s někým komunikoval.