Až začnou prodavači nabízet televize vybavené perspektivními technologiemi LED/LCD a DVB-T2, lze očekávat obnovení zájmu zákazníků. Ale kdo by teď, v době před spuštěním DVB-T2 vysílání, kupoval televizi nevybavenou DVB-T2 tunerem? Aktuální nezájem o současnou nabídku technologicky neperspektivních (=brzy zastarajících) televizí je pochopitelný a má racionální důvody.
Já bych na DVB-T2, jako lákadlo, či strašáka, tolik nedal. Většina diváků ani neví, co zkratka DVB-T2 znamená, na co by byla potenciálně dobrá a zda nám opravdu v nejbližších letech hrozí. Třeba v Německu je úroveň DVB-T jistě vyšší než u nás a prodávají se tam už přijímače pro DVB-T2? Ne! Taky proč, když to není anglický experiment. A anglické důvody nám zatím asi nehrozí = placené stanice, nebo nedostatek prostoru pro HDTV. Málo peněz nemají jen zákazníci a diváci, ale díky menšímu obratu a zisku z reklam i samotné komerční TV. Zdánlivě bude vysílání DVB-T2 levnější, ale bude to platit i pro TV stanice, nebo jen pro ČRa? Proč nejsou schopny vykalkulovat předpokládanou cenu za vysílání již dnes?
Zkuste si opravdoví prodejci TV zjistit, zda nezájem kupujících opravdu pramení z neexistence tunerů pro DVB-T2 ve Vaší nabídce? To je možná perspektivnější 3DTV a také se asi nedá říci, že nákup 3D přijímačů stagnuje jen kvůli slabé nabídce.