Do státní informační kampaně k přechodu na digitální televizní vysílání se zapojí také prodejci elektrotechniky sdružení v Asociaci spotřební elektrotechniky (ASE). Logo digitalizace smí asociace využívat v katalozích, informačních letácích a při propagaci svých výrobků, spolupracujeme i na úrovni call center a proškolování prodejců a distributorů,
sdělil předseda Národní koordinační skupiny pro digitální televizní vysílání Zdeněk Duspiva.
ASE spolupracovala se skupinou pro digitalizaci už v loňském roce při přípravě tzv. D-Booku, soupisu standardů, které by měl splňovat digitální přijímač pro bezproblémový příjem digitální televize. Kooperaci přímo s výrobci elektrotechniky považujeme za klíčovou,
vysvětluje Duspiva. Asociace spotřební elektrotechniky podporuje přechod na digitální televizní vysílání a spolupracuje na technickém a mediálním řešení,
potvrdil předseda ASE Michal Mazal.
NKS nyní s asociací spolupracuje i na proškolování zaměstnanců dotčených prodejců a distributorů elektrotechniky. V posledních dnech bylo smluvně dotaženo i využití loga přechodu na digitální vysílání na informačních materiálech členů ASE. Společné informační prvky budou používány i v rámci privátních projektů a v marketingu,
sdělil mluvčí projektu digitalizace televizního vysílání v České republice Rostislav Starý.
Členy ASE jsou společnosti BaSys CS, s.r.o., FAST ČR, a.s., JVC Czech, spol. s r.o., LG Electronics CZ, s.r.o., MASCOM, s.r.o., PANASONIC CZECH REPUBLIC, s.r.o., Samsung Zrt., česká organizační složka, Philips Česká republika, s.r.o. a Sony Czech, s.r.o.