Mě by zajímalo, proč autora tak zaráží pokles prodejů nových přípojek. Neznám čísla ze statistického úřadu, ale podle pozorování svého okolí jsem nabyl dojmu, že:
- kdo internet chtěl/potřeboval, tak už ho má.
- komu to připojení vyhovovalo po minulé dva roky, v příštích pěti letech nebude měnit
- komu nestačila nabídka pozemního vysílání, má už dávno satelit. Komu nestačila nabídka zdarma, má už dávno placený satelit, nebo už má dávno O2TV.
- kdo zainvestoval do satelitní televize apod., nehodlá měnit, dokud neumoří investici do zařízení (5-10 let)
Z mého pohledu je to tak, že se divím, že se vůbec ještě nějaké nové přípojky prodávají. Zřejmě to bude tím, že se lidé hodně stěhují do nových domů a bytů, kde však O2 postupuje velmi konzervativně - tj. když do nového satelitního městečka roztahají (pokud vůbec), tak je to metalické vedení (místo optiky)