Názory k článku Profil Pavla Doležala: úspěch chce také trpělivost

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 4. 2012 9:42

    Paul Kucera

    Mi jsme rozjeli Guarenty Group - specialistu na rezidenční pojištění s pár angels a "friends & family" investorů. Produkty jsme vytvořili sami, marketing a prodej děláme sami a vidíme obrovskou příležitost disruptovat pojišťovací trh v CEE. Nikoliv jenom tak, jak to dělá Netrisk.hu či ePojištění a další, že přeprodávají omezený výběr nejprodávanějších produktů dál za lepší cenu ale tím, že dodáme na trh nové produkty a předěláme ty co tu jsou, aby dělali pouze to co mají - za lepší cenu. Velcí hráči na to nechtějí slyšet a velcí makléři též ne, kvůli tzv. "vested interests".

    Co tím vše chci říci: člověk může plivat krev, nebrat plat 2 roky a být sebe kreativnější a mít unikátní produkty/služby, ale bez "trochu toho štěstíčka" formou slušné investice tak se úspěch ve smyslu expanze a růstu sotva dostaví - obzvlášť v offline prostředí. Není to tím, že nemáme dobrý business plán - máme kanceláře v Politických vězňů, občas se nějaké to PR zdaří, máme klienty, úspěšně i likvidujeme první pojistné události, máme vlastní customer care center atd. atp. Ale bez investice do pořádné komunikační kampaně je to těžký boj :(. Navíc teď expandujeme do SK a chceme do PL, AT, HU, SLO, RO a DE. Anyone got 3-5 million EUR :)?

    Jinak, pro toho koho to zajímá, máme zatím 3 pojistné produkty:
    -- 1 jižuveden (pojištění nájmu pronajímatelům)
    -- 2 se uvádí v dubnu (pojištění kauce nájemcům - platí malý roční paušál místo celou kauci dopředu + pojištění plateb nájemného pro nájemce v případě výpadku příjmů)
    -- Navíc nabízíme právní služby pro pronajímatelé za cca 1/4 ceny běžných právníků.

    Jakákoliv zpětná vazba vítaná :). [autor není rodilý mluvčí ČJ]

  • 3. 4. 2012 9:50

    Paul Kucera

    Abych se vyjádřil i konkrétněji k článku, veškeré SEO, PPC atd. je fajn ve chvíli, kdy se o Vás ví, což lze uskutečnit jenom významnou investicí do klasických komunikačních prostředků a médií (vč. online médií samozřejmě). Jsou určité zákonnosti komunikace, které jsou... zákony. Jeden z nich se týká šíření a opakování určitého poselství a/či produktu a/či značky. Když se mě někdo ptá co je naší největší devizou, odpovídám, že "unikátnost". Když se mě někdo ptá co je naší největší bariérou k úspěchu, hádejte co odpovídám :)..... ano, "unikátnost".

    Nabízím slušný podíl na provizích (mnoho dvouciferných %) ANEBO malý equity stake v CEE skupině tomu, kdo nám zajistí komunikaci, která bude prokazatelně driveovat business.

    Tak se ukažte :). [autor není rodilý mluvčí ČJ].

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).