Nepapatuji se, kdy jsem se naposled setkal s tak mizerným přístupem k zákazníkovi, jako u firmy cznet. Pominu-li skutečnost, že firma neplní své závazky tím, že moje download rychlost je zhruba na pětině toho, co slibuje (měřeno několikrát, bez použití routeru), jejich přístup k zákazníkům je zhruba následující. Internet vypadne zhruba při každém třetím dešti. Když zavoláte na technickou linku a necháte na záznamníku vzkaz, tak následují dvě varianty: buď se ani neoběžují vám zavolat zpět a nebo zavolají se slovy: "To máte v Klecanech? No jo, ale teď je 16.45, než se tam k vám přes tu zácpu dostanu, tak je půl šestý, no a já dělám do pěti. Tak to necháme na zítra"....takovéto situace jsou běžné. Takže výsledek je ten, že zaplatíte částku za 31 dní funkčního internetu, ale skutečně ho používáte jenom 26 dní, a to ještě s výrazně pomalejší rychlostí, než kterou slibují. Opravu právě vzniklé poruchy mi jistý pan Procházka (aspoň tuším, že se tak jmenoval) protahoval s tím, že prý je údajně 2km odsud bouřka. Když jsem mu řekl, že žádnou bouřku nejen nevidím, ale ani aktuální meteorologický radar žádnou bouřku v radiusu 10km od Klecan neeviduje, tak mi položil telefon. Hulvátské chování, které je pro tuto firmu běžné. Když jsem mu tedy napsal SMS, kde jsem jej slušně poprosil o opravu závady z toho důvodu, že v okolí žádná bouřka není, dostalo se mi krásné, ironické odpovědi: "Jasan". Už se těším, až skončí moje výpověďní lhůta a já se budu moci spolehnout na firmu, která si svých zákazníků váží.