Pane Maresi,
to co je uvedeno plati.
Pokud byly nespokojennosti resili jsme je ci resime je, ale realny odchod z duvodu nespokojennosti byl vyhrocen ve trech pripadech.
Jmena uvadet nebudu. Jeden z nich se mi po precteni tohoto pochvalenho clanku sam uz i ozval.
Nicmene jedna se prevazne o lidi, kteri vam pomahali vasi sit v uplnych pocatcich stavet (jako sit czfree) do doby, nez ji SmileInside (to je jeho nic na czfree) sprivatizoval a udelal z ni soukromou spolecnost.
A dale je to par lidi kteri k vam byli napojeni ve Sveticich i v Ricanech.
Omlouvám se čtenářům ale cítím potřebu komentovat příspěvek pana Mareše.
Potvrzuji že za historii společnosti KNET INT s.r.o. nám bohužel odešli 3 zákaznici z důvodu nespokojenosti. Pan Mareš hovoří o období před vznikem společnosti a o lidech kteří nikdy nebyly a ani nechtěli být zákazníky společnosti KNET INT s.r.o..
Dovolte mi jednu osobní poznámku. Výše uvedený příspěvek je důkazem toho jak dokáží být lidé nevděční,.Zmíněnou fázi (soukromou síť), před vznikem společnosti KNET INT s.r.o. jsem z převážné většiny vybudoval z vlastních prostředků a zejména jsem tuto síť velmi výrazně dotoval při jejím provozu a to nejenom finančně formou konektivity ale i časem stráveným nad údržbou sítě.
Pan Mareš neuvedl, že po celou dobu provozu této zmíněné nekomerční fáze nikdo z "bývalých zákazníků" (dle pana Mareše) nebyl nespokojen do doby přerodu na komerční subjekt.
Protože se jedná o záležitost, která nesouvisí se společností KNET INT s.r.o. ani s projektem Internet za babku ale, že se jedná o soukromou záležitost, nabízím panu Mareši přímí kontakt.
Rozvazani smluvnihho vztahu na WIFIne mi neprijde jako ostuda. Intenzita ruseni se v prubehu roku meni, pocasi take. S tim se neda bohuzel nic delat. Pokud nekdo tvrdi , ze nema problemy, tak ma pouze jedno AP s jednim "az" dvema klienty.