Když se řekne Prima, tak se každému vybaví jenom nesledovatelná SD mazanice a ani to nezapíná. Nova má alespoň výhodu v tom HD, u Nova Sport zcela jistě a u hlavní Novy je to taky vítaný bonus. Na Palmovce by se měli pořádně chytnout za nos a hlavně podívat do kalendáře aby zjistili, že je 21. století a v domácnostech už nevládnou dřevěné Tesly a Rubíny, na které ten SD signál stačí :-)
tenhle rozhovor se stane určitě legendárním, pravda, vznikl ještě před tím, než se celé podzimní schéma Primy zesypalo, o to je to ovšem ještě trapnější...
- plácat něco o supr výsledcích v sezóně, která je úplně nezajímavá, a to ještě byla ovlyvněna Olympiádou, je vysoce neprofesionální, tím spíš, když všichní víme, že inzertně zajímavý divák rozhodně sledovanost Primy nad vodou nedržel
- líderstvo rozhodně nedělá jen all day sledovanost, dělá ji taky síla značky, a tu má Nova na daleko, daleko vyšším stupni a taky platí, že když Nova zabere, udělá s pořadama sledovanost, kterou Prima jednoduše nikdy nedosáhne
- taktika? ježiš... ta tvá taktika je v roce 2012 hotový 90s revival, dneska se jakože imaginární programové plány rozhodně nevykřikují, aby se pak jako náhle změnili a byl z toho ultrasuprmega šok... dnes všichni vědí, že je to bezmocnost a nedůvěra ve vlastní plány
- třešničkou na dortu je přiznání, že Cool vlastně není jasně vyprofilovaná stanice, ale bezmezný maglajz, kde se mísí všechno, co je na velkou Primu moc specifické
- Cool rozhodně nezískala prostor na zlepšení, získala jen jeden obrovský a předražený fotbalový vřed, který táhne sledovanost Cool k zemi, evidentně vůbec nepotěšil dosavadní diváky Cool a rozbil tak poměrně dlouho budovaný divácký návyk, tomu skutečně říkám strategie pro růst...
dalo by se pokračovat donekonečna