Vlákno názorů k článku Šéf programu Primy: Musíme lidem vymazat z hlavy, že Nova je televizní jedničkou od anonym - Když se řekne, že něco běží na Nově,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 8. 2012 9:44

    bez přezdívky

    Když se řekne, že něco běží na Nově, divák to automaticky odmítá jako odpad a když se řekne, že to běží na Primě, tak se divák podívá? Opravdu by mě zajímalo, jak jste zase přišel na tenhle nesymsl, když ve sledovanosti vedla minulý týden Nova před Primou Family více než o tři procenta.

  • 29. 8. 2012 9:40

    bez přezdívky

    Když se řekne, že něco běží na Nově, divák to automaticky odmítá jako odpad a když se řekne, že to běží na Primě, tak se divák podívá? Opravdu by mě zajímalo, jak jste zase přišel na tento nesmysl, když sledovanost obou televizí je v současné době přibližně stejná.

  • 29. 8. 2012 7:06

    Fulda.Julda

    Když se řekne Prima, tak se každému vybaví jenom nesledovatelná SD mazanice a ani to nezapíná. Nova má alespoň výhodu v tom HD, u Nova Sport zcela jistě a u hlavní Novy je to taky vítaný bonus. Na Palmovce by se měli pořádně chytnout za nos a hlavně podívat do kalendáře aby zjistili, že je 21. století a v domácnostech už nevládnou dřevěné Tesly a Rubíny, na které ten SD signál stačí :-)

  • 28. 8. 2012 23:12

    nic nic

    Pavlíku, probuď se, je rok 2012. Nova už nemá žádnou sílu značky jako v roce 2000. Naopak, když se řekne, že něco běží na Nově, divák to automaticky odmítá jako odpad. Když se řekne, že to běží na Primě, tak se divák podívá. Bohužel, Nova si za to může sama. Musíš si tyhle věci přiznat...

  • 28. 8. 2012 18:35

    Pavel.P.

    tenhle rozhovor se stane určitě legendárním, pravda, vznikl ještě před tím, než se celé podzimní schéma Primy zesypalo, o to je to ovšem ještě trapnější...

    - plácat něco o supr výsledcích v sezóně, která je úplně nezajímavá, a to ještě byla ovlyvněna Olympiádou, je vysoce neprofesionální, tím spíš, když všichní víme, že inzertně zajímavý divák rozhodně sledovanost Primy nad vodou nedržel
    - líderstvo rozhodně nedělá jen all day sledovanost, dělá ji taky síla značky, a tu má Nova na daleko, daleko vyšším stupni a taky platí, že když Nova zabere, udělá s pořadama sledovanost, kterou Prima jednoduše nikdy nedosáhne
    - taktika? ježiš... ta tvá taktika je v roce 2012 hotový 90s revival, dneska se jakože imaginární programové plány rozhodně nevykřikují, aby se pak jako náhle změnili a byl z toho ultrasuprmega šok... dnes všichni vědí, že je to bezmocnost a nedůvěra ve vlastní plány
    - třešničkou na dortu je přiznání, že Cool vlastně není jasně vyprofilovaná stanice, ale bezmezný maglajz, kde se mísí všechno, co je na velkou Primu moc specifické
    - Cool rozhodně nezískala prostor na zlepšení, získala jen jeden obrovský a předražený fotbalový vřed, který táhne sledovanost Cool k zemi, evidentně vůbec nepotěšil dosavadní diváky Cool a rozbil tak poměrně dlouho budovaný divácký návyk, tomu skutečně říkám strategie pro růst...

    dalo by se pokračovat donekonečna

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).