Nechci dělat chytrého, ani neznám detaily, ale někde jsem postřehl, že reklama na ČT4 je vázána na konkrétní sportovní akci jejím provozovatelem (smlouvou mezi provozovatelem a inzerentem) a speciálně pro tento program. Na ČT2 je sport šířen asi podle jiných (univerzálních) pravidel pro reklamu. Proto asi i úroveň zaplacených práv je jiná a komplikovat to i reklamou při olympiádě jednou za 4 roky je už asi zcela zbytečné. Také procento sportu na ČT2 a 4 je rozdílné. I tak je pozoruhodné, že se i u nás dá dohodnout na přesahu reklamy do dalšího státu. Možná se inspirovali řešením u reklam s německým zvukem společným nejen pro Německo a Rakousko.
Proč ČT4 nemůže vysílat, protože je na ni sport, a dvojka nikomu nevadí, i když se na ni sport také objevuje (například při olympiádě problém asi bude)