Vím o zákaznících na CESNETU, kterým CESNET neposlal NIC,
po příchodu upomínky a telefonickém kontaktu CESNETU byla
odpověď:
" To si vyřiďte s EUnetem ( ne s CZ NICem...)" Přitom CESNET
dosti drze registroval doménu na SEBE, vzal za to peníze,
i když se registrace NEPLATILA.
K tomu ovšem se dá říci - od CESNETU raději ani suchý rohlík,
je to problém JEHO zákazníků a koho si vybrali, toho mají.
Moje zkušenost s CESNETem je zase taková, že mi začátkem roku 1998 vrátili dobropisem registrační poplatek 1.600,- s omluvným mailem "Nedošlo k původně uvažovanému zavedení registračního poplatku CZ-NICem." Doménu registrovali koncem roku 1997 na správného vlastníka. To bylo vše, co pro mě měli udělat a také udělali. Jako ISP jsem měl a mám někoho jiného.
Jestli si vzpomínám dobře, tak pro zápis se tenkrát chtěly zhruba údaje: název domény, název firmy, adresa firmy, kontakt (jméno), telefon na kontakt, IČO, DIČ, banka (účet), IP adresa WWW, IP adresa e-mail. Něco z toho určitě vyplňoval ISP, něco navíc možná CESNET, nevím.
V databázi před odstavením domény jsem měl plátce a maily skutečně na CESNET, jak a odkud se tam ale ty údaje dostaly dneska zjistím jen velmi těžko. Asi by si to měli CZ.NIC a jeho členové vyříkat nejdřív mezi sebou.
Pro mě je teď ale důležitý problém popsaný v mém příspěvku ze 17.1.2000 k článku "Rušení domén:..." (k_id=671), a ne nesmyslná hádka kdo za neinformování víc může.
Anonymne si muze a umi pustit pusu na spacir kde kdo.
Kdyz uz pisete e-mail, tak alespon koukejte at funguje, at s Vami pripadne lze komunikovat i mimo tuto verejnou diskusni skupinu
rozhodne ne vsichni zakaznici cesnetu byli radne informovani a nevim jak vypada situace u tech, kteri o ruseni domen a obecne jejich placeni nevedi, asi se dodnes divi ze jim najednou nikdo nepise maily a budou se divit jeste vic az jim nekdo koupi domenu...;
pripad domeny ***.cz; cesnet ji zaregistroval a nechal si za to zaplatit, letos pri ruseni domen jeji majitele zjistili, ze je nezaplacena az ode me (zakaznika); to bylo v pondeli kdyz me napadlo se podivat jestli je v dns, kdyz se mi z ni vraceli nedorucitelne maily;
cesnet je predem o nicem neinformoval!!; v registraci je na ne uvedena jen postovni adresa (platna), ale u cesnetu na ne maji i telefon; okamzite volali na cesnet, nedostalo se jim zadneho vysvetleni, jen jim sdelili ze to berou na vedomi a poslou jim nejake formulare;
(ke konci tydne uz fungoval mail, nyni bezi uz i web;)
anonymita+mail - i v mem pripade nemam zajem o tom s nekym dlouhosahle diskutovat, zvlast ne pak pres svuj mail;
kdo neveri at si jde k cesnetu, dejte si k nim treba server, az se na nej nebudete moct dostat, budou zatloukat do posledni chvile (nez zjisti ze vykopli sitovy kabel, kdyz spechali na svacinu);
a to vyjadreni, jenom kecy, prehazovani viny na jine, co je mi potom jestli ma cesnet problemy s cz-nic, to ma kazdy registrator a snad nikdo to neprenasi na zakazniky, za to je preci placeny, dat zakaznikovi konecny produkt;
No, já si myslím, že tady od jakživa lže jenom CESNET, on možná zákazník nevěděl jaká je rozdíl mezi doménou u CESNETu a NIC CZ
no a nikdo mu to dále také podrobně nevysvětloval, kdo registroval doménu - CESNET, kdo uvedl sebe do kontaktu - CESNET ...
mail - třeba máte špatné DNS...
Panebože - nezačala tahle diskuze u domén? Jakkoli mám výhrady proti připravenosti Cesnetu na problém s doménami, tak tohle sem přece opravdu nepatří a pokud Vaše zaujetí proti Cesnetu překračuje rozumné intence diskuze na LUPĚ tak jděte do hajzlu!
Jenom se nerozbrec! Kdyz na to nemaji, tak co je vubec hajis. Kdyz mas firmu nebo organizaci, tak se musis o ni starat. A nepouzivej na LUPE nevhodná slova !!!
Pokud bych to mel volne parafrazovat, tak kdyz jste si koupil pres 20 lety Skodu 100, tak dnes take jen velmi tezko dostanete od Skodovky nahradni dily zadarmo ...