Prospěl by televiznímu trhu návrat reklamy na ČT a další aspekty tuzemského duopolu

16. 10. 2017
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAFY – Účastníci panelové diskuse letošní FLEMA konference řešili budoucnost prodeje televizní reklamy.

Pravidelnou součástí odborné konference FLEMA je panelová diskuse věnovaná televizní reklamě moderovaná managing partnerem pořádající poradenské společnosti Flemedia Hynkem Cimoradským. Letos se jí za oblast mediálních agentur zúčastnil ostřílený matador Martin Nováček z OMD a zadavatele reprezentoval Jan Ksandr, media manager skupiny KKCG.

PSALI JSME: Televizní reklamu čeká zdražení, shodují se komerční televize

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).