Dobrý den, jako obchodník často obědvám na nových místech, a Lunchtime tak pro mne byl neocenitelnou denní pomůckou v hledání nejbližší restaurace s pro mne přijatelným jídlem.
Po příchodu investora jsem od Zomato čekal rozšíření funkčností, jaké zde plánuje pan Vojtek (napadly mne jich desítky), a místo toho následoval naprostý výpadek služby :-(.
Zatímco "starý" český Lunchtime podporoval responsivní design webů, vkládáný script od "světové" společnosti Zomato na dlouhé týdny (ještě i dnes) design webů restaurací zcela rozhodil :-(.
Pak je tu ještě ten pro mne zcela nepochopitelný ústup Zomato z regionů ČR, když pro získání restaurace a její vložení do systému mám +- stejné náklady v Praze i v Krnov. Jestli jsou restaurace z velkých měst ochotny platit více (díky vyššímu obratu i zisku), tak přece mohli ceník individualizovat podle regionů.
Akvizice od Zomato je dle mého názoru velký aspirant na nejhorší událost roku, a kdybych takto hrozně prodal některý svůj projekt, tak bych se ještě pěkně dlouho musel proklínat :-(.
Takže ať již to bude kdokoliv, hlavně aby už byl, a přinesl pokud možno lepší služby strávníkům, i majitelům restaurací!