Petře restaurace "budou" platit roční paušál.
V tuto chvíli za propagaci denního menu nic nechceme.
Zápis na Lístek.cz je zdarma.
Již brzy ale uvedeme na trh nový balíček služeb, který bude právem zpoplatněný.
Pokud restauraci nedokážeme zajistit efektivní propagaci, nechceme za ní platit. Tím se řídíme.
Čekal jsem konkrétnější odpovědi, jaký +- paušál, jak se změří ten přínos atd.
Ale ono by to mohlo odlákat restaurace do začátku, že. Restauratéři a i lidi si vůbec neuvědomují, do čeho se ženou. Dopadne to jako Heureka. Ze začátku zdarma a důsledky nevidíme. Pak už není možné tam nebýt, protože přes to hledají všichni, zdarma není nic a eshopy spolu nesmyslně cenově závodí. Nejsem si jist, jestli vyhraje alespoň zákazník, protože ty minimální marže se musí někde odrazit, třeba v ochotě uznávat reklamace. Jediný kdo vyhraje, je provozovatel systému, který nic nevyrábí, za nic neručí, jen účtuje.
Bravissimo. Komentar bez chybicky... A kto za to moze ? Vsetci """chytrolini""" ktori su na evreke a dalsich cenovych bazmegoch. Kto chce kam, pomozme mu tam. ved ste to tak chceli, hrniete sa vsetci len za NAJNIZSOU CENOU a NAJVYSSIM OBRATOM. Ale o tom to vobec nie je. Uz ste to zistili ? Aha. Mozno prilis neskoro. Boli ste pazravi za obratom, tak tu je kruta dan. Vysledok je nulova, ci minusova marza ? A co ste si mysleli ? Vsade, vsade, vsade v knihach marketingu pisu, ze suboj najnizsou cenou je posledny suboj...
Tak povídej, o čem to je? Na Heurece nemusíš být jen kvůli nízké ceně, ale třeba kvůli referencím do začátku.
A když jsi tak chytrý a máš načtené veškeré knihy o marketingu, tak jakou strategii má zvolit eshop, který prodává klasické zboží, když zbožím jako takovým se víceméně odlišit nedá ve velkém, maximálně v nějaké nepříliš zajímavé tržní nice. Třeba u knih, hraček, elektra...
Já sám nejsem příznivec Heuréky co se týká jejich cenové politiky, ale plně chápu, proč tam jsou jak eshopy tak hlavně proč tam chodí nakupující.
Takže jen blbě kecáš, myslel jsem si to. Jinak já na Heuréce nejsem kromě asi prvního roku, prodávám zboží kde (naštěstí) konkurence není tak velká (a ne, nejsou to asijské šmejdy z alibaby, kterými se 9 z 10 "eshopů" odlišuje.
Takže příště si ušetři své hloupé komentáře, když jen hloupě trolluješ.