Vlákno názorů k článku Provádíte odečet elektřiny po Internetu? od PaJaSoft - Ad A) - ja jsem psal, ze reklamana...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 12. 2002 8:21

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Ad A) - ja jsem psal, ze reklamana neni ten pravy informacni kanal...

    Ad B) - kontaktovat v dnesni dobe nemusi znamenat volat, ale jak uz jsem psal, mne napr. JME informuje pisemne (prominte, ale pri dnesnich cenach a rozsireni Internetu v domacnostech myslite vazne, je Web je primarni informacni kanal urceny pro domacnosti!?!?!). Nebo chcete rici, ze nektera ze 7 (soucasnych, CEZ uz jich 5 skoupil) rozvodnych spolecnosti nema na Webu uveden kontaktni e-mail? O erudovanosti info linek se s Vami nepru, ale svuj nazor prosim necpete ostatnim jako fakt - vyzkousejte info linky a reknete - komunikoval jsem se zakaznickou linkou a nebyli mi schopni odpoved na tyto zakladni otazky... - udelal jste to? Pak jenom placate a rikate to same jako cernoch mi neco ukradl, cernochum se neda verit, protoze jsou zlodeji (semiticteji orientovani si dosadi jinou barvu, narodnost apod.) - to je relevantni argument?

    To, ze clanek je o SCE jsem se mel v nem dozvedet konkretne kde? Vite, elekronicke sluzby jsou dost o necem jinem, nez hezky Web... - bohuzel je Vas problem, ze mate tak uzky zorny uhel, nezkreslujte jim vsak fakta jinym...

    Vite existujeme v urcitem pravnim systemu, ktery napriklad podminuje odberne misto smluvnim vztahem (ano, je to ze zakona, aspon to tam do nedavna bylo, vcetne vselijakych podminek pro ruzne skupiny lidi - na Webu JME se to dozvite:-]). Pri soucasnem stavu elektronickeho podpisu (ani CEZ neni soukroma firma) v podstate neni jine vychodisko nez pisemna forma => musite se dostavit na kontaktni misto - verim, ze jste tam byl pred drahnou dobou (ja tam byl jen pri prihlaseni a nevim o duvodu, ktery by mne donutil absolovat pochuzku dalsi a nesel resit jinym kanalem), navstivte ho a pak mluvte o informovanosti mezi obchodnimi partnery...

    To Vase dokresleni se Vam ovsem naprosto nepovedlo, je velmi silne zkreslene a tendencni, misto pravne podlozenych forem vyuctovani zminujete kvecka, coby relevantni meritko, to myslite na serioznim serveru vazne?

    PS: Myslel jsem si, ze z navrzenych reseni si neco odnesete, mrzi mne, ze mam pocit, ze jsem se snazil marne. Bohuzel dneska je 'realita' skutecne spise ten matrix nez prava skutecnost...:-(

  • 12. 12. 2002 23:00

    Petr Srsen (neregistrovaný)
    a) Lupa pise po internetu, proc mam psat o tom, ze oslovuji energet. spolecnosti zakazniky inzeraty?

    b) Kdybych mel vsechny obtelefonovavat, tak bych se z toho zblaznil, nehlede na to, ze slecny (a mladi hosi) obsluhujici hotline/zakaznicke linky byvaji casto velmi neerudovani a byva to ztrata casu.

    Cerpal jsem jen z webu + mluvil jsem s p. Budinskym ze SCE. Predevsim je nutne zduraznit, ze clanek je predevsim o SCE, ty spolecnosti jsem zminil umyslne jen okrajove, aby bylo jasne, ze SCE neni jedina spolecnost, ktera elektronicke sluzby nabizi.

    A navic, neni od veci, ze jsem cerpal je z webu, alespon se ukazalo, ktere spolecnosti resi komunikaci profi a maji vsechny informace (myslim tim informace o svych sluzbach) na webu.

    K poslednimu odstavci -- clanek byl primarne o SCE, zaverecne zmineni konkurence bylo uvedeno vicemene pro dokresleni situace na trhu ...
  • 12. 12. 2002 10:22

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Chapu, ze autor clanku vyuzil informacni kanal Web, ovsem je treba (a autor to mel zminit), ze klienti dotycnych spolecnosti jsou informovani o deni v dane 'E' i jinym zpusobem (reklama v regionalnim tisku neni ten spravny kanal). Neni napr. pravda, ze JME (jejiz jsem zakaznikem) umoznuje pouze to, co externi uchazec nacerpal z Webu, ostatne dozvi se to kazdy, kdo ma zajem - nez psal autor clanek, oslovil tiskova ci zakaznicka oddeleni jednotlivych spolecnosti s uniformnim dotaznikem na nabizene sluzby? Takto je ten clanek k nicemu. Ja taky na Webu nevytrubuju jakym zpusobem se zakaznikem uzaviram smlouvy apod., presto to kazdy partner vi, pan Srsen ne, ale to neznamena, ze moje spolecnost napr. nefakturuje a neprijima platby prevodem, ackoli treba Internetove domy to na strankach pisou a my ne... - to prece nema logiku:-(.

    Ze clanku jsem o JME mnoho pozitivniho nenacerpal, nicmene moje zkusenosti s elektronickym stykem s nimi mohu ohodnotit zatim stupnem vyborne a verte, ze mam velmi tvrda kriteria. Na co si vzpomenu lze resit osobne, telefonem, faxem, emailem apod. - od zmeny tarifu, pres odecty az po jakoukoli jinou komunikaci - ostatne, staci ten Web procist a dozvi se to kazdy...

    Za daleko podstatnejsi povazuji to, zda-li i jine 'E' maji tak propracovany Web pro cizince bydlici na nasem uzemi, ne kazda spolecnost (obecne) totiz chape Web jako medium, na ktere se pripojuji lide odkudkoli a jakekoliv a jine informace nez zda-li mohu platit kvecky, jsme snad uz trosku jinde nez tyhle spartanske zpusoby, co treba prime (obousmerne! a velmi presne (jak casove - ve smyslu vyuctovani, tak castkou)) Inkaso z uctu (neplest se SIPO)?

    Mozna by nebylo od veci (a doporuceni i jinym 'hodnoticim' autorum), aby tito hodnotici v jednom odstavci jasne napsali dle ceho hodnoti a hlavne jakym zpusobem nacerpali informace, ktere prezentuji - cim dal vice se ukazuje v diskusich pod clanky, ze snad vyjma ignorovani urcitych zastupcu z 'oboru', je hlavnim neduhem nekomplexnost a nebojim se rici odflaknutost clanku prave s ohledem na nedostatecne zabezpeceni podkladu, z kterych je hodnoceni provadeno. Chapu, ze za cenu, kterou Lupa a jina media nabizi se autorum spatne zije a clanky dle toho vypadaji, ale k cemu jsou pak takove clanky, kdyz se nakonec zpravidla ukaze, ze realita je vyrazne posunuta?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).