Nový web je to úplně poslední, co by od nich zákazník chtěl. Jen namátkou: kolísající a občas nefungující internet, na vlastních přístrojích (stříbrných) zcela nefunkční EPG, ne jiných jen dvoudenní, chybějící Nova Sport a FandaHD, HBOGO s neustále se opakujícím nefukčním připojením a problémy s titulky při kolísání rychlosti netu, Facebook, kde vám s ničím nepomůžou, webový přístup jen přes složitý formulář, zákaznická linka podpory vám to sama zavěsí po oznámení, že je hodně volajících atd. atd.
Reklamace služeb u UPC je vždycky zábava. Před lety jsem reklamoval výpadky internetu - řešením byla výměna modemu, která samozřejmě věc nevyřešila. Pak následovaly 2 měsíce mlčení, až se nakonec ukázalo, že výpadky byly přímo na jejich zařízení a řešit se to začalo, až když si stěžovala půlka sídliště :-)
Reklamace kvality ČT:D dopadla tak, že je vše v nejlepším pořádku. Přitom mají asi chybu v nastavení, občas se za pohybujícími se objekty táhnou kompresní artefakty jak za časů začátků DivX. Což se v jejich síti jinak neobjevuje ani na lowcost stanicích.