Nezbývá než vám, pane Votrubo (nomen omen, že?) popřát, ať těch 10 milionů na Primě vysoudíte a rozloučit se oblíbeným citátem z Čelakovského - "hovno tancuje a ještě si dává ruce v bok..." Padne na vás jako ušitý...
Tak to určitě není, problém je trošku hlubší. Rozešel jsem se se společníkem, který situaci vzdal, a musel jsem nutně přehodnotit své aktivity a přesunout společnost do Prahy. Společníka jsem byl nucen vyplatit částkou Kč 500.000,-, která je veřejně dohledatelná v úplném výpisu z Obchodního rejstříku, jinak by mi neuvolnil zásoby, tudíž jsme se dostali do jistých problémů u dodavatelů, někteří z nich nám zablokovali odběry, jinak veškeré závazky vůči zákazníkům hradíme, dovyřizujeme reklamace, nicméně jméno našich obchodů je tak poškozeno, že jsme je musel takto neštastně "vyexitovat" jiné firmě, abych vůbec mohl nějak pokračovat dál a očistit jméno firmy i své jméno. Toto jsem poskytnul i v prohlášení Jiřímu Fröhlichovi a za tím si stojím, jinak se k tomu již nebudu vyjadřovat. Veškerá má vyjádření byla poskytnuta v televizi Prima, kdykoli jsem jim byl ve dne v noci k dispozici, odpovídal jsem i z letiště v Atlantě (USA), bohužel mí spolupracovníci to taky neustáli a jeden z nich dokonce panu Fröhlichovi nepředal potvrzené příkazy o vrácení plateb zákazníkům na účet, bohužel pan Jiří Fröhlich mi nevěřil a Pavel Zuna to jak je zvykem u čím dál víc bulvárnějšího ladění zpravodajství Prima, sestříhal opět v náš neprospěch. Ale rány jsou tak hluboké, že nebylo jiné východisko než zavřít NejMobil i NejFoto.cz. Oficiální distributoři mohou potvrdit, že jen na NejMobil.cz jsme zrealizovali obrat blížící se 20 milionům Kč, takže to určitě prosperovalo. Jen shodou nešťastných náhod a bulvárním zásahem televize Prima nám to zlomilo vaz, v podstatě pouze mně osobně, zůstal jsem na firmu úplně sám. Tomáš Votruba, UnitedStores.cz, s.r.o.
Zakazniky a dodavatele ale asi nezajimaji vymluvy na stehovani ucetniho oddeleni - pokud nedostanou penize, na ktere maji narok, tak je logicke ze budou nastvani...
Upřímně řečeno, jde mi hlavně o to dočkat se od Primy konečně objektivního vyjádření, nejlépe omluvy, peníze jsou druhořadé. Proč jsme to zavřeli? Pokud Vám e-shop generuje 20-30 objednávek denně, není zboží, které lze odesílat, není tým lidí, na který se dá spolehnout, tak každá nevyřízená objednávka nebo reklamace generuje další problémy a proto jsem to musel radikálně utnout a převést tyto aktiva (domény, softwarové řešení, logotypy) na jinou firmu, abych vůbec nějak zajistil další rozvoj sítě specializovaných e-shopů, a hlavně očistil pošpiněné jméno firmy UnitedStores.cz, s.r.o. před zákazníky i dodavateli. Média jsou špinavá, protože vydělávají na negativních zprávách. Ono když pocházíte z malého města, kde žije 20 tisíc, a objevíte se v prime time jako podvodník - neprávem - není to nic příjemného, číst pak reakce a SMS od známých a od svého okolí. A toto vše chamtivost po co nejvíc šokující zprávě týmu zpravodajství Primy způsobila, proto jsem musel udělat tak radikální řez. Bohužel.
Prima vám pověst nezničila, tu jste si zničil sám - stačí použít google a zadat unitedstores.cz - na heuréce, na hledejceny atd. je mnoho a mnoho komentářů (i z loňska), z kterých kdyby jste se poučil, nemusela se o vás Prima vůbec zajímat.
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Milý anonymní zákazníku, i Vás bude kontaktovat náš právní zástupce, že jste lživě v reportáži Jiřího Fröhlicha uvedl, že jsme Vám peníze nevrátili, přitom v čase vysílání reportáže jste je měl dávno na účtu. Jinak v Rožnově jsme kamenný obchod od listopadu 2007 neměli, můj ex-společník David Tvrdý uzavíral nájmy bez nájemních smluv s vlastníkem nemovitosti (týká se to i firmy Arpeta Group, a.s. - která nám pronajímala logistické prostory ve Valašském Meziříčí)A pokud zmiňujete Gigamobily.cz, myslíte tu firmu, která vznikla před 2 měsíci, která nikdy nebyla naším dodavatelem, nic jí nedlužíme a jejíž spolumajitel je náš bývalý prodavač z našeho kamenného obchodu a který vykradl z UnitedStores.cz databázi zboží za 200-300 tisíc? Tuto firmu myslíte? Gigamobily? Resp. jejího provozovatele GIGASHOPS.CZ, s.r.o.? Která okopírovala naše e-shopy? Tak vyjádření k této firmě je v tiskové zprávě zde :) >>> http://pressportal.cz/unitedstores/tz/2351-majitele-gigamobily-cz-ukradli-databazi-unitedstores-cz-nejmobil/
Je zvlastni, ze se tady bude resit nejaka zaloba na TV Prima s pravnikem, ktery stoji take nejake penize. Myslim si, ze jste si to u nekterych lidi zpravou:
... bude zveřejněna nová tisková zpráva ohledně kauzy Prima a spolu i se scanem originál žaloby na TV Prima a možná i na některé naše zákazníky za to, že v reportáži Jiřího Fröhlicha lživě prohlásili...
No nevím, takhle se chovat k zákazníkům. Pokud jak se zde uvádí p. Hajda vložil peníze na účet osobně, je jasné, že sice papír od toho, že to zde bylo vloženo máte, ale dokažte někomu, že přesně v tu hodinu měl peníze na účtu. Myslím si, že se také peníze zpracovávají a některé banky je zpracují až po půlnoci. Dle kontaktů co jste měl na stránkách, je evidentně vidět, že někteří Vaši zaměstnanci u Vás pracovali asi jen chvíli, na internetu se jejich změna z původních zaměstnanců ukázala jen pár dní před zavřením obchodu. To, že se natáčela a odvysílala reportáž 27.3 je sice pěkné, ale vy sám jste určitě byl kontaktován ze strany Prima TV (redaktora), takže je jasné, že jste pochopil, že se něco děje.
Věřte, že mi nejde o 10 milionů a mám připravený náhradní plán, pokud bude Prima ochotna přiznat své pochybení v objektivnosti svého zpravodajství, které má být jako žánr vyvážené a objektivní (což vzhledem k jejich oficiální přeměně na bulvár viz http://mam.ihned.cz/c4-10000115-23736680-101000_d-prima-da-do-zprav-vic-bulvaru naší společnosti vůbec neprospělo), ovšem toto Prima ví a může si pustit veškerá má vyjádření, co natočili na kazetu, a zasadit je do kontextu a sami musí uznat, že toho bylo až příliš a že to velmi přestřelili.
Pokud se mnou bude Prima ochotna jednat jiným než arogantním způsobem, jako to zpočátku předvedl Jiří Fröhlich, který mě pod hlavičkou oficiálního stanoviska Primy urážel, že nejsem dost eurudován k tomu hodnotit jeho práci (přitom jsem média na fakultě studoval - narozdíl od něj) a ze své nadřazenosti, arogance a posměvných e-mailů ustoupí i Pavel Zuna (viz naše vzájemná dnešní komunikace přes e-mail), tak tato částka 10 milionů, jak ji zmiňujete, může být ve finále zásadně jiná. Jde mi o to očistit své jméno, jméno firmy, jméno našich partnerů a dokázat, že jsme žádná podvodná jednání nikdy neměli v úmyslu.
Těch problematických zákazníků, opakuji, se kterými Jiří Fröhlich byl v kontaktu, bylo oproti naší skutečné databází zákazníků skutečně promile a byli jsme vždy ochotni to řešit. Ale negativní reklama 2x v hlavním vysílacím čase na celoplošné televizi je moc pro začínající internetovou firmu, dělá to 2x 500 tisíc lidí (dle čísel sledovanosti). Byli jsme po Vánocích zahlceni tolika dotazy, že kolabovalo i naše callcentrum a vypadalo to, že zákazníkům neodpovídáme, selhaly interní procesy ve firmě, selhal tým včetně mě (v operativních a provozních záležitostech) a Prima měla jen štěstí, že se trefila do této špatné a tehdy ještě "přechodné" doby. Dnes je vše jinak, jak vidíte, jinak bychom zde nediskutovali.
Jak jinak přinutit do sebe příliš zahleděný a agresivní zpravodajský tým Primy, než těmito prostředky. Vynucením svobodného vyjádření v konkurenčních médiích, požádat Radu pro rozhlasové a televizní vysílání o posouzení objektivnosti reportáže, to samé u Syndikátu novinářů ČR, pokud k tomu má co říci. To je vše, oč se snažím. Věřte mi, že naše plány byly skutečně jiné, a naši zákazníci z řad velkých společností i distributoři to můžou potvrdit.
Jen více takových obchodů, které skončí, aspoň se trh trochu vyčistí a lidi snad budou mít rozum a budou objednávat tam, kde věci řeší a ne tam kde jen planě "žvaní" :o) I když je to bláhové u nás jsou asi všichni lidé "cenaři" :o))
A zvolený postup a ukončení činnosti svědčí o celkové nezdravosti celého projektu. Bez ohledu na "úžasné" počty objednávek, "obrovské" odběry anebo "skvělé" podmínky u dodavatelů. Obdobné "problémy" by seriozní obchod a jeho dobré vedení jistě zvládlo.
Inu kdo chce kam - pomožme mu tam :o)
zavírat eshopy kvůli dvěma nelichotivým reportážím v hlavní (a diváky docela opomíjené) zpravodajské relaci TV Prima je docela úsměvné...
já bych to viděl takto - obchod prostě neprosperoval (konkurence je veliká) a pan provozovatel, poté co na konci března zaplatil daně, sociální a zdravotní pojištění atd., prostě zjistil, že nezbývá než zavřít krám, prima neprima...
No, ještě jste zapomněl napsat, že veškeré negativní zmínky o vaší firmě (např. na webu heureka.cz nebo stránkách Sdružení na ochranu spotřebitele) jsou výmysly, které tam posílají lidé podplacení panem Fröhlichem, aby měl nějaké "podklady" pro svou zcela vylhanou reportáž.
A že to ve skutečnosti bylo přesně naopak: nebylo to tak, jak tito určitě podplacení zákazníci tvrdí, že jste po nich chtěli doběrečné za telefony zaplacené předem, slíbili jste peníze vrátit, sdělili jste, že už od vás odešly, aby po třech nedělích stále nikdo nic nedostal.
Vy jste jim naopak za cenu jednoho zaplaceného telefonu poslali dva a to určitě bylo trnem v oku zpravodajství v Primě, tak se rozhodli, že vás potopí. Všichni vás hrozně litujeme a děkuje za vaše krásné tanečky s rukama v bok.
Hmmm, nejak to nechapu. Proc zavrit kram? Pokud firma prosperovala, tak jeden tyden snizenych prodeju snad nic neznamena. Navic, kdyz by pak soud dopadl dobre, muze firma pokracovat dal. Opravdu to vypada tak, ze firma uz dlouhode moc nejela a ted se nasel spravny duvod to nejak oduvodnit a neco z toho vytriskat.
Timhle tedy potvrzujete, ze Prima neni pricinou ukonceni e-shopu, ze pricinou ukonceni jsou uplne jine duvody. Zpravicka ovsem tvrdi, ze za to muze reportaz Primy, ktera Vas natolik poskodila, ze musite skoncit.
Mozna by chtelo zpravicku opravit.
Jinak, osobni zkusenost s Vasi firmou nemam, akorat se mi zdalo divne, ze by po tydnu mohl nekdo bilancovat vliv reportaze na zajem o e-shop (pripadne i ten mesic od 21.unora, kdyz reportazi o nespokojenych zakaznicich jsou spousty a spousty).
Pane Votruba, i mě dlužíte za nedodané zboží, takže prosím přeneste své ůsilí na zaplacení dluhů poškozených zákazníků nejmobliu. Vytáčky a výkruty nikoho nepřesvědčí o vašich dobrých ůmyslech. Pouze peníze na ůčtu které jsem vám zaslal, nebo telefon v ruce mě přesvdčí že nejste ZLODĚJ!
je už 22.5. a peníze nikde jen email abych byl trpělivý že převod z banky do banky trvá.Je pravda že než bankéř donese peníze z a do trezoru s přihlédnutím na věk bankéřů opravdu chvíli trvá.Akorád si říkám jestli si pan Votruba opravdu myslí že jsme všichni pitomci??
Dobrý den všem účastníkům diskuze....
rád bych uvedl, že tato firma nedluží jenom odběratelům, ale také svým dodavatelům, konkrétně www.obaly.cz za dodávky obalových materiálů.
Takže vše, co píše "majitel" firmy, je prachsprosté obviňování. Do dnešního dne s námi nekomunikuje, své závazky neplní a ani omluvit se nedokáže. (zkrachovat i ne svoji vinou může každý)
Čtu tuto diskusi po dlouhé době a musím se přidat k těm, kterým Nejmobil dluží. Není to velká částka, takže jsem účast v reportáži TV Prima odmítl, ale obrátil jsem se na Sdružení ochrany spotřebitelů a Českou obchodní inspekci. Nicméně do dnešního dne peníze zpět nemám, ale jsem upřímně rád, že pan Votruba nic nevysoudil a svoji činnost ukončil. Bože jak mě to těší.
Taky z toho důvodu se snažím s distributory najít pro všechny další e-shopy řešení, aby měli provozovatelé e-shopů v ČR co nejmenší práci s administrativou a nemuseli vůbec zaměstnávat účetní oddělení, jen své "mozky". To řešení se jmenuje outsourcing skladu i logistiky přímo u distributora, ale víc zatím není třeba rozvádět, toto je nejlepší řešení pro provozování e-shopu v ČR, pokud chce jeho majitel svým zákazníkům dodávat oficiální zboží se zárukou pro ČR a nedostat se do podobných problémů jako naše firma.
Jaký je rozdíl mezi oficiálními a "šedými" telefony? Ty rozdíly jsou dva. Jeden je výhodný pro prodejce a druhý pro zákazníky. Pro prodejce je výhodou cena, za kterou toto zboží nakoupí, proto ho může v průměru o 1000 Kč na mobilu koupit levněji a mít větší marži, nicméně při jakémkoli problému nebo reklamaci musí záruku řešit v té zemi a u toho prodejce, kde zboží nakoupil, což je pro zákazníka riziko, že to řešit nebude.
My jsme se vydali serioznější cestou, veškeré zboží jsme odebírali pouze od oficiálních distributorů v ČR, tzn. že na zboží se vztahovala plná zákonná 2letá záruka, ale hlavně, zákazník nebyl při reklamaci vázán na naši firmu, jelikož záruční listy byly přímo od distributorů, takže se mohl obrátit přímo na autorizovaný servis, kterých je v ČR několik, a i kdyby naše firma nedejbože ukončila činnost, což nedopustím, tak záruku i reklamaci uplatní v kterémkoli autorizovaném servisu v ČR bez ohledu na to, jestli to koupil u nás.
Oficiální a "šedé" telefony poznáte jednoduše, už při nákupu sledujte ceny a porovnávejte s tím, za kolik daný model prodávají největší hráči na trhu (Kasa.cz, Internet Mall, Alza.cz, Vltava Stores) a s těmi obchody, kde se Vám zdá, že je cena příliš nízká a můžete fakt "ušetřit" (uvozovky jsou zde záměrně), ve finále se Vám jakýkoli problém může sakra prodražit. Nicméně i mezi těmi největšími prodejci včetně kamenných řetězců se mohou objevit dovezené telefony, ale tyto firmy mají takové zázemí, že veškerý záruční support berou na sebe. Tolik k rozdílu mezi oficiálním a telefonem např. z Polska, jak jste zmínil.
Nikdy jsem nikde neřekl, že tyto negativní zmínky jsou výmysly, to určitě ne. Žijeme v době internetu, kdy se může formou diskuse (jako zde na Lupě) nebo formou blogu nebo jiného fóra kdokoli vyjádřit k čemukoli a týká se to i kvality služeb naší společnosti.
Pokud jde o první reportáž, doběrečné předem jsme po nikom nechtěli, byla to systémová chyba a stalo se to zákazníkovi během šíleného vánočního rytmu, kdy nám kolabovaly veškeré systémy, a poté se to stalo v únoru panu Jiřímu Fröhlichovi, reportérovi TV Prima, který tu dobírku schválně zaplatil, aby dokázal, že podvádíme lidi. Přitom pokud někdo zaplatí něco převodem, každý soudný člověk dobírku nezaplatí, nýbrž volá dané společnosti, jestli se tam někdo nezbláznil a žádá o znovu zaslání bez dobírky, přičemž i toto lze např. u PPL online změnit (to že to neumí Česká pošta je tím, že je to Česká pošta :)
To, že jsme mnohdy nestačili vrátit zpět peníze v zákonné lhůtě, to bylo dáno stěhováním a našim interním problémům ve firmě. Takže ANO, veškeré problémy a stížnosti byly zaviněny naší chybou, ale v kontextu 6 tisíc zákazníků šlo maximálně o 20 - 30 postižených, kteří to bohužel "odnesli" proto, že jsme 1) nezvládli šílený vánoční provoz a neposílili jak naše interní systémy, tak stavy zaměstnanců a za 2) po novém roce došlo k vnitřní krizi mezi mnou a exspolečníkem a já musel narychlo firmu přestěhovat sám 330 km z Valašského Meziříčí do Prahy.
Bohužel Prima, která spěje k bulváru a oficiálně to o sobě už říká, z těchto pár stěžovatelů udělala ROZSÁHLÉ INTERNETOVÉ PODVODY v první reportáži, a PODVODNOU FIRMU, CO OKRÁDÁ ZÁKAZNÍKY v druhé reportáži. A to 2x před celkem 500.000 diváky v celé ČR. Promiňte, ale toto si nechám od zpravodajského týmu celoplošné televize, kde jsou zaměstananí údajní novináři (ovšem se středoškolským vzděláním), líbit. To jistě každý slušný člověk pochopí.
Jasně, sám musíte vědět, kde je pravda. Samozřejmě pokud máte vystudovanou VŠ s tímto zaměřením je jasné, že musíte také vědět, že do celé reportáźe dají jen to co lidi může zajímat, je jen na TV jak k tomu přistoupí, ale myslím si, že takové věci nedělá jen TV Prima, která v současnosti hledá nejlepší řešení pro to, jak získat nové diváky.
Jenže, neráčil-li jste si všimnout, v původním textu se neřešilo, kdo kdy bude řešit reklamaci, ale to, že jejich serióznější cesta spočívá mj. v tom, že "na zboží se vztahovala zákonná dvouletá záruka". Trapné je, že tak se tomu ale děje všude.
Do dikuze v lupě "pachatel neznámý" napsal 5.5.2008 Votruba, že peníze všem ex-zákazníkům vrátí. Přidejte příspěvěk všichni, kteří jste na něj už podali trestní oznámení, případně komu se po dlouhém mlčení ozval s navrácením peněz,(pokud to není zase nějaká jeho past).
Jsem jedním z těch kterým pan Votruba do dnešního dne dluží peníze. Bylo by vhodné dát se společně dohromady a podat hromadnou žálobu , eventuelně návrh k soudu na předběžné opatření.Není přeci možné aby člověk jako je pan Votruba dále beztrestně podnikal
Vážený pane Votrubo,
Myslím že já i zbývajících ,jak uvádíte ,max. 29 zákazníků Vaší firmy by v prvé řadě uvítalo navrácení peněz. Výše uvedená debata je bezesporu zajímavá. Naprosto chápu , že se podnikání nemusí vyvíjet tak jak si člověk maluje. Nicméně asi by bylo logické v hledání důvodu neúspěchu začít u sebe .
Jsem ochoten uvěřit i tomu , že ve Vašem jednání nebyl od počátku úmysl se neoprávněně obohatit.Fakt je bohužel ten, že stále jěště máte mé peníze.Jen pro zajímavost, kolika zákazníkům ještě dlužíte jejich peníze ?
Name & Registered Office:
FIRST EASTERN CONSULTING LTD.
6 BEXLEY SQUARE
SALFORD
MANCHESTER
M3 6BZ
Company No. 06254618
Status: Active
Date of Incorporation: 21/05/2007
Country of Origin: United Kingdom
Company Type: Private Limited Company
Nature of Business (SIC(03)):
7414 - Business & management consultancy
Accounting Reference Date: 31/05
Last Accounts Made Up To: (NO ACCOUNTS FILED)
Next Accounts Due: 21/03/2009 OVERDUE
Last Return Made Up To: 21/05/2008
Next Return Due: 18/06/2009
V souvislosti s aktivitami p. Votruby se na něj hodláme v nejbližší době podat trestní oznámení mimo jiné pro trestné činy podvodu a poškozování věřitele. Prosím všechny, kdo mají jakékoliv informace o nekalých praktikých uvedeného pána, byli jím poškozeni či mají jiné zkušenosti, aby mě kontaktovali na adrese k.mareska@seznam.cz
Zákazníkům ANO, to je naše chyba, těm jsme se veřejně ve vyjádření pro Primu omluvil, i když z mého 5minutového vyjádření Prima vystřihla dvě věty, aby měli svou supr reportáž. U dodavatelů je to složitější, přes ty jsme za rok 2007 otočili obratově 20 milionů korun, dodavatelům jsme vydělali a chtěli vydělávat další peníze. Jsou to oficiální distributoři, žádní překupníci mobilů z Polska, realizovali jsme i kampaně pro Nokii na NejMobilu. Tam je to složitější a nelze to uzavřít názorem, že někdo je naštvaný, zde v diskusi na Lupě. Ale jinak máte pravdu, nemuselo je to zajímat, některé to zajímalo a vyšli nám vstříc, jiní nám nepomohli.
Jsem jeden z údajně "jen 30 postižených",. Od 18. ledna 2008(kdy proběhlo 30 dní od vyřízení reklamace, jak jste mi sliboval),jsem Vás žádal o vrácení peněz za koupenou navigaci v prosinci 2007! Několikrát jsem Vás žádal o řešení mého problému, dokonce jsem jel osobně na Vaší firmu do Hrachovce, a do kamenné prodejny do Rožnova. Pokaždé jsem nechal pro Vás č. účtu a veškeré náležitosti, spojené s reklamací. První reakce přišla od Vás 29. února 2008, e-mailem, poté, co jsem vám zaslal doporučený dopis, kde na Vás podám žalobu. Peníze pořád nikde! Sliboval jste vrácení plné částky, včetně kompenzací formou slevových kuponů atd..Nehodlal jsem se jen tak vzdát! Využil jsem všech kontaktů, které jsem měl a připravoval jsem se na Vás. Po mých SMS zprávách jste pochopil, že se asi něco děje. Dokonce jste mi v jednu neděli volal,že mi peníze posíláte a že Vám nemám vyhrožovat. 10.3.2008 jsem Vám psal SMS, abyste mi poslal peníze, případně jinou navigaci v té hodnotě. Vaše odpověď zněla:" POŠLEME VÁM I ČTYŘI". mezitím jsem zjistil ze svých zdrojů, že dlužíte i některým svým dodavatelům(gigamobil.cz). Toto vše trvalo do 27.3.2008, kdy Vás kontaktoval p. Frohlich, který se Vás ptal jestli jste uhradil dluhy konkrétně mně a i ostatním lidem, se kterýmí točil reportáž.(zprávy TV Prima ze dne 27.3.2008, 18 min. www.iprima.cz/archiv zpráv). Peníze vložil Váš spolupracovník p.Hajda v hotovosti! na účet 27.3.2008. P. Frohlich mi ještě těsně před reportáží volal, jestli mám peníze na účtě. V den vysílání reportáže, 27.3.2008 v 18h jsem peníze na účtu neměl!! Až druhý den jsem měl peníze na účtě. 27.3.2008 P. Hajda v 16.05h ještě psal, že se mu peníze vracejí na účet,ať mu pošlu jiné číslo účtu. Poslal jsem tedy jiný účet.Máte obrovské štěstí,že jste mi poslal peníze zpět! Měl jsem tolik podnětů na Vás, od ČOI,SOS, Celní správy, až po Finanční úřad, že by Vám sebrali i trenýrky, pokud je nosíte!! Vše jsem vzal zpět. Zamyslete se nad Vaším podnikáním na internetu, doplaťte dluhy, které ještě máte vůči dalším lidem a hlavně neotírejte se o TV Prima, která by klidně na Vás mohla podat žalobu, za to co jste o ni ihned po odvysílání reportáže napsal na své stránky.
Pane Votruba v tom máte pravdu, ano eshopy jsou víceméně zkopírovány a evidentně jde vidět, že Vás tato firma poškodila, myslím si, že nejde o nějakou databázi, ale o scripty Vašeho eshopu, snaží se vydělat na stejných plánech jako máte vy. Spíš by jste měl ale kontaktovat pro více informací "Firmu" či osobu www.efectiv.cz (domena vedena na Karla Lyčku ročník 87), což si myslím, že je člověk, který pouze scripty upravil, nevím co je to za lidi, ale myslím si, že by nebylo od věci podat na ně žalobu.
Ale mám další věc, v tiskové zoprávě o gigamobily jste psalm, že jste ESHOPY zavírali již 11. února 2008, což znamená, že jste v tiskové zprávě napsal, že Vás zrujnovala TV Prima, nebo jsem si nějak špatně tiskovou zprávu přečetl? Díky
Vážený uživateli a milý pane Votrubo,
Skripty nekopírujeme, je to prakticky i technicky nemožné. Jediný podobný skript který se na nejmobil.cz a gigamobily.cz nachází je lightbox pro zvětšování obrázků. Plno internetových obchodů má tento skript, protože je na internetu volně šiřitelný. GIGAMOBILY.CZ fungují na našich vlastních systémech, vychází z efektivního administračního prostředí, které umožňuje momentálně jednu z nejefektivnějších správ internetových obchodů. Pokud si za svým názorem stojíte, napište nám Vaše údaje a můžete očekávat žalobu. Vaše napadení je neopodstatněné.
Co jsme za lidi? Jsme začínající firma zabývající se webdesignem, internetovou komercí a corporate designem, budujeme momentálně plno projektů, jsme solidní a důvěryhodná firma, která nemá žádné nesplacené závazky a s vlastními klienty vychází velmi dobře.
Karel Lyčka
FIRST EASTERN CONSULTING, ltd.
6 Bexley Square
Salford Manchaster
M3 6DZ UNITED KINGDOM
Hlavně napište, na kterých stránkách se dozvíme, (ale po pravdě!!), kterým lidem ještě dlužíte (nedlužíte), a jak rychle jste jim zaplatil. Možná se někdo najde, který Vám poděkuje za ponaučení , jak se v budoucnu nenechat napálit p. Votroubo.
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Milá Pavlíno M. nevím, kde chodíte na ty Vaše vtipné hlášky o tanci, ale uvědomte si, že problém se týkal maximálně 10-20 zákazníků, většina již peníze dostala a mám tady na stole originál vklady na jejich účty ze dne 26.3. a 27.3., kdy byly v těchto dnech již připsány peníze na účty zákazníkům z reportáže a televize Prima 27.3. po 19:30 zalhala svým divákům z úst Mirky Čejkové, stejně jako lhali naši zákazníci v režii a střihu lživého reportéra Jirky Fröhlicha, který neprofesionálně tuto reportáž zpracoval, takže reportáž určitě nebyla objektivní ani vyvážená, jak ve svém neprofesionálním vyjádření píše pan Ladislav Pavlík, tiskový mluvčí TV Prima. S těmito jasnými důkazy připravujeme s právníkem žalobu na TV Prima, tuto reportáž bude posuzovat i RRTV (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání) a uvidíme, kdo má jakou pravdu. Tím nepopírám, že i my jsme pochybili v některých sporech se zákazníky a chybu za firmu UnitedStores.cz, s.r.o. přiznávám, nicméně úlet bulvárního zpravodajství Pavla Zuny je mnohem větší a rozsáhlejší než zmiňované problémy. Proč o nás nenatočila reportáž televize Prima, proč o tom nepsala Mladá Fronta, nebo bulvární Blesk? Kauza NejMobil.cz je práce jedenoho reportéra, a to Jiřího Fröhlicha, který si na nás dělá kariéru. A všechny konkurenční média se tomu smějou, stejně tak známí z řad inzerentů a celá ČR se směje klesající sledovanosti TV Prima, která se bulvárem snaží bojovat s TV Prima a ČT1.
To znamená, že vy a Váš kolega, nepletu-li se :-) Hodně štěstí. Možná by bylo ale příjemnější, kdyby jste se za to nestyděl a napsal, že vedení IDrive jste i vy. Myslím si, že na tom nic není a nechtělo by to používat vyhýbavé odpovědi.
Dnes je 12.4. 2008 a stále nevidíme to ,kolika lidem jste už zaplatil a vyřešil své závazky vůči všem, kterým dlužíte!
Sliboval jste, že 1.4. bude vše zvěřejněno.Pan Hajda už asi neobíhá banky a nevkládá peníze na účty, protože jste ho vyhodil!( a nebylo to kvůli PRIMĚ). PS: zvěřejněte také, kolik lidí na Vás podává žaloby, ať je co číst!
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Omlouvám se, ve 2 případech mělo být místo TV Prima zmínka o TV Nova. Že Prima se marně snaží Novu dohnat, sledovanost zpráv na Primě stále klesá, a že kdyby byl problém tak velký, jak ho Jiří Fröhlich nafouknul, určitě by to bylo i na Nově a v dalších médiích. Stojím si za tím, že si na nás pan Fröhlich honí triko, že má osobní vztahy s jednou naší zákaznicí a stěžovatelkou v reportáži a je to jeho osobní msta vůči společnosti UnitedStores.cz, s.r.o. a protože byl sám jedním naším zákazníkem a omylem dostal zboží na dobírku (i když ho už zaplatil převodem), schválně tu dobírku zaplatil, aniž by nás předtím kontaktoval (mohli jsme mu to klidně poslat znovu bez dobírky, což umíme online přes PPL a dostal by balíček o den později) a schválně celou tuto kauzu nafouknul. Příští týden, hned v pondělí, zveřejníme jména postižených zákazníků, jejich počet, způsob vyřešení a bude zveřejněna nová tisková zpráva ohledně kauzy Prima a spolu i se scanem originál žaloby na TV Prima a možná i na některé naše zákazníky za to, že v reportáži Jiřího Fröhlicha lživě prohlásili, že 27.3. v 19:30 tyto peníze na účtě neměli, přitom je tam fyzicky již měli.
Patřím k asi velké řadě podvedených zákazníků firmy Nejmobil.V únoru 2008 jsem si objednal GPS navigaci za 17600,- zaplatil předem (29.2.došla platba k nim)a od té doby nic.Ani na mé dotazy nikdo nereagoval.Pan Votruba jen na různých webových stránkách rozdává mailové adresy ale na žádnou nereaguje.Budu se muset obrátit na soud.
Kdo je podvedený a stále mu bývalá firma Nejmobil.cz dluží peníze, tak se mi může ozvat na jiri.frohlich@iprima.cz, pokud pošle na sebe nějaký kontakt a informace o tom, kolik a za co mu firma Nejmobil.cz (firma pana Votruby) dluží, můžu poradit, jak k penězům přijít. Už existuje cesta, jak se peněz domoci.
Frogu.cz funguje skvěle a čeká ho rozvoj do zahraničí, iDRIVE s.r.o. a celé Frogu.cz se úspěšně podařilo dovést do finálních jednání s jednou velkou mezinárodní mediální agenturou, která Frogu.cz kupuje a společně s nimi ho bude současný management iDRIVE s.r.o. rozvíjet na zahraniční trhy.
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
A vzhledem k tomu, že jsem narozdíl od pana Fröhlicha (gymnázium Semily) i Pavla Zuny (ekonomie v dobách KSČ) měl možnost vystudovat na VŠ obor Mediální a komunikační studia, pevně věřím, že padne i pokuta od RRTV (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání) za klamavou reportáž a její neobjektivní zpracování.
Pane Votruba, měl by jste se tak trošku zamyslet jelikož vy proti primě nemáte šanci oni jsou 100% v pravdě a vy tady těm lidem jen lžete. Každopádně nejmobil.cz býval dobrý e-shop ale dostal jste ho sám do dluhů. Ono toto člověku už ani nepřijde jako neštěstí ale jako dobrá zábava na Váš účet protože až začnete něco dělat pořádně tak tu diskutujte ale furt se vymlouvat není zrovna nejideálnější ve vašem případě. Raději si tady vypisujete kecy, které jsou jen něco jako v tom smyslu zbytečné než, aby jste se zamyslel a začal vracet lidem a všem co dlužíte peníze. Jak to sleduji Vaše vyjadování tak se díváte na sebe jak jste spadl na dno ale tam jste si pomohl sám a lidem , kterým dlužíte by jste se vy měl POŘÁDNĚ OMLOUVAT první splaťtě dluhy a pak se ohlížejte na sebe!! ˇHOVNO TANCUJE A JEŠTĚ SI DÁVÁ RUCE V BOK, ŽE?ˇ
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Finančním úřadem ani celním mi nevyhrožujte, těmto subjektům nic nedlužíme a třeba s celním úřadem nemáme nic společného, to jen jedna naše zákaznice si myslela, že když pracuje na celním úřadě, tak že nám může vyhrožovat celním úřadem :) Nevšiml jsem si, že bychom ve firmě kdykoli cokoli potřebovali proclít, importem ani exportem se nezabýváme :) a ČOI? To jsou ti pánové, co jezdí za státní peníze v autě, nemají co dělat a otravují všechny i ty slušné obchodníky. ČOI je super organizace a vždycky jsme jim rádi uvařili kafe a oni zase odešli. A funguje to tak v každé firmě.
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Pan Hajda oběhal všechny banky a vkládal ty peníze přímo v daných bankách přímo na účty těm konkrétním lidem, což každá banka zpracuje do 10 minut, takže budeme mít výpisy s přesným časem, kdy to měli zákazníci na účtu. A s panem Jiřím Fröhlichem už komunikuju 2 měsíce a mezitím jsme si volali asi pětkrát a volal mi několikrát i do USA, moje vyjádření bylo v obou reportážích asi 10x delší, než pak režie Primy vystřihla a pan Fröhlich se mi sám omlouval, že je mu líto, že netušil, že těch stížností je tak málo a že ty peníze tam ti zákazníci opravdu měli. Takže za pochybení a neprofesionalitu redaktora Jiřího Fröhlicha zodpovídá Pavel Zuna jako šéfredaktor zpravodajství TV Primy a škodu zaplatí management a vlastníci TV Prima.
Komentovat cokoli si může kdokoli, já jsem otevřený a za vším si stojím, těch problémových zákazníků bylo z celkových 6 tisíc možná 20, to je pár procent, nebo promile. Podívejte se na podobná hodnocení u jiných lídru na trhu, Alza.cz, Kasa.cz atd. To je běžné.
A to že dlužíme panu Strykovi za obaly, ano, to je vtipné :) a je to pravda, faktura mi leží na stole, ale vzhledem k tomu, že té administrativy je tolik a sám to nezvládám ze dne na den, tak mám sestavený harmonogram se všemi závazky. Přesunem společnosti do Prahy se nám rozpadnul kompletní tým z Moravy včetně účetního oddělení, proto vznikly ty problémy, bohužel pan Fröhlich z Primy přišel pro náš v nepravý čas, ale jeho výstup rozhodně nebyl objektivní. Od té reportáže šla má energie i můj psychický stav dolů, ale tak to by zneklidnilo každého provozovatele podobného e-shopu.
My se to každopádně snažíme řešit otevřenou cestou a proto jsem se vydal cestou kvalitnějších médií než je Prima a bojuju s tím jejich zbraněmi. Veškeré naše závazky budou uhrazeny.