Jen více takových obchodů, které skončí, aspoň se trh trochu vyčistí a lidi snad budou mít rozum a budou objednávat tam, kde věci řeší a ne tam kde jen planě "žvaní" :o) I když je to bláhové u nás jsou asi všichni lidé "cenaři" :o))
A zvolený postup a ukončení činnosti svědčí o celkové nezdravosti celého projektu. Bez ohledu na "úžasné" počty objednávek, "obrovské" odběry anebo "skvělé" podmínky u dodavatelů. Obdobné "problémy" by seriozní obchod a jeho dobré vedení jistě zvládlo.
Inu kdo chce kam - pomožme mu tam :o)
Nezbývá než vám, pane Votrubo (nomen omen, že?) popřát, ať těch 10 milionů na Primě vysoudíte a rozloučit se oblíbeným citátem z Čelakovského - "hovno tancuje a ještě si dává ruce v bok..." Padne na vás jako ušitý...
Věřte, že mi nejde o 10 milionů a mám připravený náhradní plán, pokud bude Prima ochotna přiznat své pochybení v objektivnosti svého zpravodajství, které má být jako žánr vyvážené a objektivní (což vzhledem k jejich oficiální přeměně na bulvár viz http://mam.ihned.cz/c4-10000115-23736680-101000_d-prima-da-do-zprav-vic-bulvaru naší společnosti vůbec neprospělo), ovšem toto Prima ví a může si pustit veškerá má vyjádření, co natočili na kazetu, a zasadit je do kontextu a sami musí uznat, že toho bylo až příliš a že to velmi přestřelili.
Pokud se mnou bude Prima ochotna jednat jiným než arogantním způsobem, jako to zpočátku předvedl Jiří Fröhlich, který mě pod hlavičkou oficiálního stanoviska Primy urážel, že nejsem dost eurudován k tomu hodnotit jeho práci (přitom jsem média na fakultě studoval - narozdíl od něj) a ze své nadřazenosti, arogance a posměvných e-mailů ustoupí i Pavel Zuna (viz naše vzájemná dnešní komunikace přes e-mail), tak tato částka 10 milionů, jak ji zmiňujete, může být ve finále zásadně jiná. Jde mi o to očistit své jméno, jméno firmy, jméno našich partnerů a dokázat, že jsme žádná podvodná jednání nikdy neměli v úmyslu.
Těch problematických zákazníků, opakuji, se kterými Jiří Fröhlich byl v kontaktu, bylo oproti naší skutečné databází zákazníků skutečně promile a byli jsme vždy ochotni to řešit. Ale negativní reklama 2x v hlavním vysílacím čase na celoplošné televizi je moc pro začínající internetovou firmu, dělá to 2x 500 tisíc lidí (dle čísel sledovanosti). Byli jsme po Vánocích zahlceni tolika dotazy, že kolabovalo i naše callcentrum a vypadalo to, že zákazníkům neodpovídáme, selhaly interní procesy ve firmě, selhal tým včetně mě (v operativních a provozních záležitostech) a Prima měla jen štěstí, že se trefila do této špatné a tehdy ještě "přechodné" doby. Dnes je vše jinak, jak vidíte, jinak bychom zde nediskutovali.
Jak jinak přinutit do sebe příliš zahleděný a agresivní zpravodajský tým Primy, než těmito prostředky. Vynucením svobodného vyjádření v konkurenčních médiích, požádat Radu pro rozhlasové a televizní vysílání o posouzení objektivnosti reportáže, to samé u Syndikátu novinářů ČR, pokud k tomu má co říci. To je vše, oč se snažím. Věřte mi, že naše plány byly skutečně jiné, a naši zákazníci z řad velkých společností i distributoři to můžou potvrdit.
No, ještě jste zapomněl napsat, že veškeré negativní zmínky o vaší firmě (např. na webu heureka.cz nebo stránkách Sdružení na ochranu spotřebitele) jsou výmysly, které tam posílají lidé podplacení panem Fröhlichem, aby měl nějaké "podklady" pro svou zcela vylhanou reportáž.
A že to ve skutečnosti bylo přesně naopak: nebylo to tak, jak tito určitě podplacení zákazníci tvrdí, že jste po nich chtěli doběrečné za telefony zaplacené předem, slíbili jste peníze vrátit, sdělili jste, že už od vás odešly, aby po třech nedělích stále nikdo nic nedostal.
Vy jste jim naopak za cenu jednoho zaplaceného telefonu poslali dva a to určitě bylo trnem v oku zpravodajství v Primě, tak se rozhodli, že vás potopí. Všichni vás hrozně litujeme a děkuje za vaše krásné tanečky s rukama v bok.
Nikdy jsem nikde neřekl, že tyto negativní zmínky jsou výmysly, to určitě ne. Žijeme v době internetu, kdy se může formou diskuse (jako zde na Lupě) nebo formou blogu nebo jiného fóra kdokoli vyjádřit k čemukoli a týká se to i kvality služeb naší společnosti.
Pokud jde o první reportáž, doběrečné předem jsme po nikom nechtěli, byla to systémová chyba a stalo se to zákazníkovi během šíleného vánočního rytmu, kdy nám kolabovaly veškeré systémy, a poté se to stalo v únoru panu Jiřímu Fröhlichovi, reportérovi TV Prima, který tu dobírku schválně zaplatil, aby dokázal, že podvádíme lidi. Přitom pokud někdo zaplatí něco převodem, každý soudný člověk dobírku nezaplatí, nýbrž volá dané společnosti, jestli se tam někdo nezbláznil a žádá o znovu zaslání bez dobírky, přičemž i toto lze např. u PPL online změnit (to že to neumí Česká pošta je tím, že je to Česká pošta :)
To, že jsme mnohdy nestačili vrátit zpět peníze v zákonné lhůtě, to bylo dáno stěhováním a našim interním problémům ve firmě. Takže ANO, veškeré problémy a stížnosti byly zaviněny naší chybou, ale v kontextu 6 tisíc zákazníků šlo maximálně o 20 - 30 postižených, kteří to bohužel "odnesli" proto, že jsme 1) nezvládli šílený vánoční provoz a neposílili jak naše interní systémy, tak stavy zaměstnanců a za 2) po novém roce došlo k vnitřní krizi mezi mnou a exspolečníkem a já musel narychlo firmu přestěhovat sám 330 km z Valašského Meziříčí do Prahy.
Bohužel Prima, která spěje k bulváru a oficiálně to o sobě už říká, z těchto pár stěžovatelů udělala ROZSÁHLÉ INTERNETOVÉ PODVODY v první reportáži, a PODVODNOU FIRMU, CO OKRÁDÁ ZÁKAZNÍKY v druhé reportáži. A to 2x před celkem 500.000 diváky v celé ČR. Promiňte, ale toto si nechám od zpravodajského týmu celoplošné televize, kde jsou zaměstananí údajní novináři (ovšem se středoškolským vzděláním), líbit. To jistě každý slušný člověk pochopí.
Jsem jeden z údajně "jen 30 postižených",. Od 18. ledna 2008(kdy proběhlo 30 dní od vyřízení reklamace, jak jste mi sliboval),jsem Vás žádal o vrácení peněz za koupenou navigaci v prosinci 2007! Několikrát jsem Vás žádal o řešení mého problému, dokonce jsem jel osobně na Vaší firmu do Hrachovce, a do kamenné prodejny do Rožnova. Pokaždé jsem nechal pro Vás č. účtu a veškeré náležitosti, spojené s reklamací. První reakce přišla od Vás 29. února 2008, e-mailem, poté, co jsem vám zaslal doporučený dopis, kde na Vás podám žalobu. Peníze pořád nikde! Sliboval jste vrácení plné částky, včetně kompenzací formou slevových kuponů atd..Nehodlal jsem se jen tak vzdát! Využil jsem všech kontaktů, které jsem měl a připravoval jsem se na Vás. Po mých SMS zprávách jste pochopil, že se asi něco děje. Dokonce jste mi v jednu neděli volal,že mi peníze posíláte a že Vám nemám vyhrožovat. 10.3.2008 jsem Vám psal SMS, abyste mi poslal peníze, případně jinou navigaci v té hodnotě. Vaše odpověď zněla:" POŠLEME VÁM I ČTYŘI". mezitím jsem zjistil ze svých zdrojů, že dlužíte i některým svým dodavatelům(gigamobil.cz). Toto vše trvalo do 27.3.2008, kdy Vás kontaktoval p. Frohlich, který se Vás ptal jestli jste uhradil dluhy konkrétně mně a i ostatním lidem, se kterýmí točil reportáž.(zprávy TV Prima ze dne 27.3.2008, 18 min. www.iprima.cz/archiv zpráv). Peníze vložil Váš spolupracovník p.Hajda v hotovosti! na účet 27.3.2008. P. Frohlich mi ještě těsně před reportáží volal, jestli mám peníze na účtě. V den vysílání reportáže, 27.3.2008 v 18h jsem peníze na účtu neměl!! Až druhý den jsem měl peníze na účtě. 27.3.2008 P. Hajda v 16.05h ještě psal, že se mu peníze vracejí na účet,ať mu pošlu jiné číslo účtu. Poslal jsem tedy jiný účet.Máte obrovské štěstí,že jste mi poslal peníze zpět! Měl jsem tolik podnětů na Vás, od ČOI,SOS, Celní správy, až po Finanční úřad, že by Vám sebrali i trenýrky, pokud je nosíte!! Vše jsem vzal zpět. Zamyslete se nad Vaším podnikáním na internetu, doplaťte dluhy, které ještě máte vůči dalším lidem a hlavně neotírejte se o TV Prima, která by klidně na Vás mohla podat žalobu, za to co jste o ni ihned po odvysílání reportáže napsal na své stránky.
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Milý anonymní zákazníku, i Vás bude kontaktovat náš právní zástupce, že jste lživě v reportáži Jiřího Fröhlicha uvedl, že jsme Vám peníze nevrátili, přitom v čase vysílání reportáže jste je měl dávno na účtu. Jinak v Rožnově jsme kamenný obchod od listopadu 2007 neměli, můj ex-společník David Tvrdý uzavíral nájmy bez nájemních smluv s vlastníkem nemovitosti (týká se to i firmy Arpeta Group, a.s. - která nám pronajímala logistické prostory ve Valašském Meziříčí)A pokud zmiňujete Gigamobily.cz, myslíte tu firmu, která vznikla před 2 měsíci, která nikdy nebyla naším dodavatelem, nic jí nedlužíme a jejíž spolumajitel je náš bývalý prodavač z našeho kamenného obchodu a který vykradl z UnitedStores.cz databázi zboží za 200-300 tisíc? Tuto firmu myslíte? Gigamobily? Resp. jejího provozovatele GIGASHOPS.CZ, s.r.o.? Která okopírovala naše e-shopy? Tak vyjádření k této firmě je v tiskové zprávě zde :) >>> http://pressportal.cz/unitedstores/tz/2351-majitele-gigamobily-cz-ukradli-databazi-unitedstores-cz-nejmobil/
Pane Votruba v tom máte pravdu, ano eshopy jsou víceméně zkopírovány a evidentně jde vidět, že Vás tato firma poškodila, myslím si, že nejde o nějakou databázi, ale o scripty Vašeho eshopu, snaží se vydělat na stejných plánech jako máte vy. Spíš by jste měl ale kontaktovat pro více informací "Firmu" či osobu www.efectiv.cz (domena vedena na Karla Lyčku ročník 87), což si myslím, že je člověk, který pouze scripty upravil, nevím co je to za lidi, ale myslím si, že by nebylo od věci podat na ně žalobu.
Ale mám další věc, v tiskové zoprávě o gigamobily jste psalm, že jste ESHOPY zavírali již 11. února 2008, což znamená, že jste v tiskové zprávě napsal, že Vás zrujnovala TV Prima, nebo jsem si nějak špatně tiskovou zprávu přečetl? Díky
Vážený uživateli a milý pane Votrubo,
Skripty nekopírujeme, je to prakticky i technicky nemožné. Jediný podobný skript který se na nejmobil.cz a gigamobily.cz nachází je lightbox pro zvětšování obrázků. Plno internetových obchodů má tento skript, protože je na internetu volně šiřitelný. GIGAMOBILY.CZ fungují na našich vlastních systémech, vychází z efektivního administračního prostředí, které umožňuje momentálně jednu z nejefektivnějších správ internetových obchodů. Pokud si za svým názorem stojíte, napište nám Vaše údaje a můžete očekávat žalobu. Vaše napadení je neopodstatněné.
Co jsme za lidi? Jsme začínající firma zabývající se webdesignem, internetovou komercí a corporate designem, budujeme momentálně plno projektů, jsme solidní a důvěryhodná firma, která nemá žádné nesplacené závazky a s vlastními klienty vychází velmi dobře.
Karel Lyčka
FIRST EASTERN CONSULTING, ltd.
6 Bexley Square
Salford Manchaster
M3 6DZ UNITED KINGDOM
Name & Registered Office:
FIRST EASTERN CONSULTING LTD.
6 BEXLEY SQUARE
SALFORD
MANCHESTER
M3 6BZ
Company No. 06254618
Status: Active
Date of Incorporation: 21/05/2007
Country of Origin: United Kingdom
Company Type: Private Limited Company
Nature of Business (SIC(03)):
7414 - Business & management consultancy
Accounting Reference Date: 31/05
Last Accounts Made Up To: (NO ACCOUNTS FILED)
Next Accounts Due: 21/03/2009 OVERDUE
Last Return Made Up To: 21/05/2008
Next Return Due: 18/06/2009
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Finančním úřadem ani celním mi nevyhrožujte, těmto subjektům nic nedlužíme a třeba s celním úřadem nemáme nic společného, to jen jedna naše zákaznice si myslela, že když pracuje na celním úřadě, tak že nám může vyhrožovat celním úřadem :) Nevšiml jsem si, že bychom ve firmě kdykoli cokoli potřebovali proclít, importem ani exportem se nezabýváme :) a ČOI? To jsou ti pánové, co jezdí za státní peníze v autě, nemají co dělat a otravují všechny i ty slušné obchodníky. ČOI je super organizace a vždycky jsme jim rádi uvařili kafe a oni zase odešli. A funguje to tak v každé firmě.