"Hrozivá míra opuštění je u e-shopů. Více jak polovina návštěvníků e-shopů odchází z jejich stránek ihned po příchodu. Vzhledem k ekonomickému potenciálu nakupujících je zde pak velký prostor pro optimalizaci jak marketingových kampaní, tak vlastního webu."
To je imho nesmysl. Když např. budete vědět bounce rate dvou eshopů, jeden bude mít 60 % a druhý 80 %, těžko z toho poznáte cokoliv o míře optimalizace, ekonomickém potenciálu, atd...
Nízká bounce rate samozřejmě neznamená vyšší konverzní poměr, dokonce ani nemusí znamenat, že je v daném e-shopu vůbec možné si cokoliv objednat.
"Bounce rate pro placené výsledky vyhledávání je vyšší než pro přirozené u e-shopů, automobilového průmyslu a B2C prodeje."
Výše bounce rate z placených/neplacených výsledků bude asi těžko souviset s oborem. Nemyslíte, že spíše záleží na tom, jaké jsou cíle těch placených kampaní a na tom, jak jsou ty neplacené/placené výsledky zpracované?
A vůbec, když máte data z 53 webů (tj. 5 na kategorii), nejsou čísla, která prezentujete jen "orientační", ale spíše náhodná :-)