"ČT může nadále navyšovat vysílání reklamy teleshoppingem, a to až do 72 minut denně na každém ze svých programů."
Nevím jak vás, ale mě teleshopingový výplach mozků vadí podstatně víc, jak reklamy. Reklamy jsou krátké a rychle pryč, vemlouvavý hlas propagující od kosmodisku, evy a vaška přes multifunkční super udělátka s nanosítkem - to mě dokáže neskutečně vytočit, obzvláště když nemám hned po ruce ovladač. Hlavně když své nesmysly opakují v jedné relaci dokola víc jak pětkrát.
Jsem všema deseti pro speciální teleshopingový kanál pro slaboduché, vše tam přestěhovat a vyčistit tak veřejnoprávní televizi od těch sraček.
Docela by mne zajímalo kolik se najde pitomců ochotných cokoliv z teleshopingu koupit. Osobně neznám nikoho kdo by tam někdy něco nakupoval a pokud vím, tak ani mí známí a známí jejich známých o nikom tak blbém nemají ponětí. Dále nechápu jak si může teleshoping dovolit vysílat lživou reklamu na kosmodisk, když před nějakým časem dokázali odborníci jeho totální neúčinnost na cokoliv, nejenom na bolesti zad.
Ano, s tim nelze nez souhlasit. Teleshoping na CT je naprosto nesnesitelny. Jeste nesnesitelnejsi nez reklamni bloky. A podle vseho bude asi i dost levny, takze moc nechapu proc nam to zakonodarci i CT delaji.
A máte někdo ponětí, kolik ten vysílací čas může stát? Dá se někde zjistit, zda cena vysílacího času klasické reklamy a teleshopu je stejný? Nemohla by nám veřejnoprávní televize sdělit, kolik jí to sype? Z toho by se dal zjistit přibližný počet blbců, kteří si ty předražený šunty kupují.
Každopádně je jasné, že se to těm společnostem sakra vyplatí...
Inspiroval jste mne. S pomocí Googlu jsem našel odpověd do několik sekund. Cena jedné minuty teleshoppingu je pro letošek v závislosti na denní době 1000 až 13 500 korun na ČT 1, na ČT 2 můžete mít v nočně-ranních hodinách (1.-6.) jednu minutu teleshopingu už za pětistovku. Skoro přemýšlím, že bych to někomu nadělil jako netradiční dárek ;-).
Dík,
z té tabulky vyplývá, že mají 72 hodin DOHROMADY pro oba kanály. Z té věty mi na první kouknutí spíš přišlo, že to je 72 hodin na KAŽDÉM kanálu.
Hrubě to vychází, že na tom ČT vyinkasuje ke 140 mil. (bez DPH) ročně. A to diváci zaplatí, a k tomu ještě firmám nějakou režii, poštovné, zisk a nepatrný poplatek za skutečnou hodnotu zboží.
Jen mi tam nesedí ty dvouminutovky, když si za 30 sec. myslím, že to tam je hodinu. Asi si to budu muset stopnout.
Tak opravdu, ČT má ve svým ceníku dvouminutové bloky ale asi si to zřejmě můžou libovolně spojovat do co nejotravnějších bloků. Teď byla na ČT2 reklama na madrace a měla nejmíň 5 minut.
Cože? Ty ještě nemáš doma Novou tašku Evy a Vaška? Ale šup, okamžitě volej na jejich telefonní číslo. Zacvič si Olinkou Čípkovou a nakonec tě z toho dostane Kosmodisk. :-)
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)