Pěkný článek, jen víc takovýchto zajímavých výzkumů.
Zajímalo by mě ale, zda jste sledovali také obsah (ne jen zda je tam nějaký odkaz či ne) - tedy o čem firmy píšou? To je podle mého názoru důležitější, než kolik žblebtů vyprodukují. Dovedu si představit, že dokážeme také poslat denně několik tweetů, ale budou vesměs o ničem.
Sledovali jsme to namátkově, ale nevyhodnocovali významově. Došlo tím k vyřazení dvou účtů, které tam posílaly jen spam. Zda jsou tweety užitečné, to už jsme nehodnotili, na to chyběla jak metodika, tak možnosti.
Užitečnost je důležitá, bohužel ale také subjektivní a strojově těžko hodnotitelná. Proto byla hodnocena formou dotazníku, kdy jsme se firem ptali, co jim Twitter přináší ...
@erben To jste zrovna zmeškal! Sleva 50% na Připojení na stálo a USB za 7 Kč končila 13.9. V současné době měsíc zdarma při koupi v eShopu.
22. 9. 21:39"