Na prve dve veci odpoved dohromady - moznost poslad DM. To je jediny dovod, preco je prakticke sledovat "zakaznikov" spat. Preco pisem "zakaznikov"? Pretoze mnoho followers nie su zakaznici - to aspon vidim na skusenostiach s @webnode, kde podla roznych klucovych slov ucet sleduju aj vsemozny half-spammery (seo/marketing/socialmedia/whatever experti). Napriek tomu je rozumne sledovat ludi spat - ale iba rucne a do urciteho poctu. Napriklad, keby ucet mal mat desiatky tisic followers, uz to nema cenu a oplati sa to komplet premazat + vyslovne uviest v BIO direct kontakty inymi kanalmi.
Bezna prax je sledovat a monitorovat keywords suvisiace s danou znackou firmou - som si takmer isty, ze v podstate nikto nesleduje hlavny stream sprav.
V tabulke som inak nepochopil, preco na @webnode "nelze DM" uhm? To sa poznalo podla coho? :)
AutoFollow podla keywords zdarma som este nevidel, ako platenu sluzba existuje napriklad http://twollow.com/ za 80$ na rok. Je to vyslovene business funkcia, takze neocakavam, ze by niekde bola naozaj zadarmo. Reciprocny AutoFollow ponuka http://socialtoo.com/ aj s urcitou "logikou".
AutoReply najdete napriklad tu http://www.socialoomph.com/, toto zaroven vie autofollow a v profi verzii aj kopu inych kravin.
Ako aplikaciu na spravu sobone doporucujem CoTweet aj vdaka tomu ako elegantne riesi multi-user pristup k uctu a vyuziva oAuth.
Nesnazil by som sa kobinovat autoreply/follow s aplikaciou, pretoze su to proste skriptovane sluzby, nie vec, co by mala bezat v inej aplikacii.
Díky za pěkný článek, pro nás je minimálně dobrým tipem, jak náš twitter účet vylepšit, aby byl klientům větším přínosem.
Souhlasím se všemi položkami, za které jste dali bod, až na jednu, a to reciproční sledování. Opravdu je to potřebná věc? Jak poslouží klientovi, když ho firemní účet začne sledovat? Správce twitter účtu ve firmě určitě nečte příspěvky všech klientů, protože ti píší o všem možném. Neměl by firmení účet spíše sledovat takové účty, kde se může dozvědět něco z oboru a retweetnout to pak svým klientům?
Díky za odpověď. A máte tip na aplikaci, která by uměla autofollow a autoreply a zároveň by v ní mohl firemní správce twitter účtu sledovat určitá klíčová slova a retweetovat je klientům?