Rozdíl mezi námi a západem je v tom, že tady když si něco objednám je poměrně velké riziko že přijde fušer po kterém to bude muset člověk stejně dodělat a navíc se vytočí, takže je kolikrát rychlejší si to udělat rovnou celé sám a bonusem ušetřit ;-)
Ale ano, to je přesně ta česká logika! A doma si každý také může dělat všechno sám, naučí se zedničinu, instalatéřinu, udělá si sám plot, chodníček. Sice nebude mít žádný volný čas, soboty neděle, na koníčky a třeba sport, ale zase nebude nikomu za nic přece platit! To je totiž strašně velký rozdíl mezi naší republikou a západem.
Celkem souhlasím. V Článku se ale nepracuje s reálnými fakty a čísly, ale s pověrami a předsudky o jednotlivých kanálech. Jinak co se týče věkové struktury diváků jednotlivých kanálů, letos má zatím nejstarší diváky z uvedených stanic ČT1 s Primou a to v podstatě totožné.
Podle vaší "logiky" můžeme zrušit třeba i obchody, protože také nic nevyrábí a jen přeprodávají produkt. Jenže přidávají SLUŽBU. Stejně jako různé agentury.
mediálním agenturám se nelíbí, když je Nova obchází a chce jednat rovnou s klienty - no, to je fakt nečekané, že jo :D
a pak to vlastně dopadne logicky tak, že je tahle televize automaticky označená výrazem "za zenitem" - protože nemá zájem jednat fakticky se spekulantskou třetí stranou, která hrabe jenom pro sebe, ale jde přímo za tím, kdo je z pohledu televize nejdůležitejší - sám klient
kdyby někdo chtěl návod, jak se dělá tendenční průzkum - prosím, tohle je ukázkový příklad :D
no a výroky o Cool jenom zdůrazňují absurditu, možná i nekompetentnost, dotazovaných - to jo, Cool je Cool a my se chceme dívat na seriály, tak honem kupujte a dabujte a oslovujete mladou cílovku, tak jaký pak copak, Cool je Cool a všechno je Cool
ale to, že tahle TV si na sebe pořád ještě nevidělala, to jde jaksi logicky bokem, protože co? no protože my se chceme dívat na děsne IN (a děsne drahé) seriááály a filmy
výroky o Cool jsou pravdivé - to nechci spochybnit; jenže normální marketér vidí pod povrch a ne jen to pozlátko
ale vlastně, proč si ničit nervy: AT Media = agentura zastupující téměř nepotřebné televize smrdící korunou i kvalitou