Názory k článku Průzkum: Televizní reklama je důvěryhodná pro polovinu spotřebitelů

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 10. 2007 22:42

    Petr07 (neregistrovaný)
    ... Televizní reklama je důvěryhodná pro polovinu spotřebitelů....

    Hlavně když reklama na spoustu vyrobku a sluzeb obsahuje na konci spotu zobrazeni 2-4 radku textu tim snad nejmensim fontem co existuje, ze to na televizi s SD rozlisenim nikdo neprecte. Nehlede na to, ze ceny u sluzeb zasadne uvadi bez DPH.
    Ja osobne neverim zadne TV reklame, spise u mne vede Internetova reklama. Pokud mne neco upouta, tak je mozne si vse vetsinou prostudovat. Kazda reklama svym zpusobem uvadi spotrebitele v omyl.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).