Souhlas. Hodne se zmenilo urcite i spustenim VV a BH. Ono vubec v prazske lokalite pocet set-top-boxu (mirne, ale stale) roste uz od nejakeho roku 2002, coz urcite nikdo nemonitoroval. Kazdpadne alespon odhad prodeje STB v obchodnich retezcich by byl rozhodne zajimavy, uz jen ze sociodemografickeho a marketingoveho hlediska (kolik lidi si je ochotno koupit i podstatne drazsi zbozi nez je nutne, z cire pohodlnosti, jen kdyz to maji "u nosu" :)). Skoda, ze neni k dispozici.
asi bych nerekl, ze se musi jednat vzdy o drazsi zbozi, ale ze si kupuji zbozi z obchodu, kde tomu obvykle nikdo nerozumi, neporadi, krome "toto si kupte, to kupuji vsichni".
Proste klasicka marketingove zvladnuta psychologie davu. I kdyby 100 lidem slibili (a nakonec i dali) uvedene zbozi zadarmo, vyplati se jim proste "udelat naval" :). E-shopy pusobi v tomto smeru o poznani racionalneji, zadny naval se zde jaksi nekona. Na druhou stranu nikdy neoslovi zakazniky, kteri nemaji pripojeni, kterych je porad jeste hodne.