pote, coz uz ctyri mesice resi mou reklamaci, jsem uplne zrusil pevnou linku. takze tato nabidka prisla pozde.
clanek nezminuje jednu podstatnou vec: tem parchantum z CTc budete stejne platit jako mourovati. Volba pres operatora znamena, ze budete telecomu platit pausal!
kez by se konecne nejak vyresil problem posledni mile :-( uz v zivote nechci zaplatit telecomu ani korunu.
GTS resi me reklamace jiz pres 2 roky!!! V te firme pravice nevi co cini levice. Podle jednoho oddeleni je smlouva jiz zrusena, reklamace uznana jako opravnena a podle druheho oddeleni je smlouva platna a pohledavka je predana k vymahani. Opravdu odstrasujici priklad vnitrofiremni komunikace a uctovaciho systemu. GTS dekuji jiz nikdy vice.
GTS je marketingově naprosto neschopná firma. Jejich web je myslím klasická ukázka špatně udělaného firemního webu pro široku klientelu: nepřehledný, nabušený neúčelně flashovými animacemi, které naprostou většinu návštěvníků jistě nezajímají, a konkrétní informaci (např. ceník) člověk musí dolovat, minipísmo, navigace zabírá většinu plochy, jedním slovem: HRŮZA. Nevím, jak GTS (a jestli vůbec) zjišťuje zpětnou vazbu návštěvnictva svého webu, mám dojem, že takováto "prezentace" může uspokojit pouze ještného a méně nadaného autora a možná i zadavatele z GTS, který ovšem o webu a internetu ví velmi málo.
Bohužel musím ze své zkušenosti ještě přidat i naprosto neschopné chování obchodníků i k firemním (tj. o mnoho lukrativnější) zákazníkům. Tak tomu alespoň bylo v r.2000-2001.