Tak vida. Myslel jsem si, že akorát ze mě udělali mobilního bezdomovce. A ono jich je 33 000. Ač mi to nikdo nechce věřit, tak i na předplacenku jsem měl vyjednanou retenčku složenou ze dvou předplacenkových tarifů :-). Všechno fungovalo, dokud se toho nechytl ten nenažranec. Jednou si tak volám do vlastní sítě a vidím, že mám kredit na 0. Podívám se na net a vidím, že do vlastní sítě jsem provolal celý kredit v jednom hovoru. Po dotazu na zákaznické lince jsem se dověděl, že už není možné poskytovat retenčku v té podobě co jsem si vyjednal a budu odteď cálovat do vlastní sítě jako mourovatý. Na otázku proč to nejde, když to do teď šlo, jsem se dozvěděl, že to tak bylo nastaveno omylem :-DDD
Ke cti je, že nedělali krky s ČVOP a byl jsem uvolněný obratem. Tedy jsem byl donucen k přechodu k virtuálovi, který je pro mě výhodnější než O2 a mooooc jsem si dal pozor, abych nepřešel k jejich dceřince Bleskmobil nebo někomu, kdo jede v jejich síti.
Nebonitní zákazník=socka je nežádoucí, ale vyhozených 33 000 socek se může docela dost odrazit na zisku, že?
Jiriku, v kapitalismu platí, že firma, které klesá zisk je špatná firma. Takže akcionářům poklesnou dividendy a nastane tóčo. Stačí, aby po prvním kvartále byl pokles potvrzen a nastane minimálně personální zemětřesení. Toho, že pro klienty se něco zlepší, se nebojím, to je vždy až ta poslední zoufalá možnost před neodvratným krachem. A v momentě, kdy Ouvej tů tů, přes pilnou snahu jistého pana ministra a dalších, prohraje tendr na státní zakázky, půjde rychle ke dnu.