Žulové kostky se běžně používají i pro autobusové zastávky(zálivy), kde jsou tak jak u křižovat velké nároky na pružnost povrchu, které asfalt nemá. U rušných křižovatek pak dojde ke tvorbě kolejí v dominantním směru. V příčném směru jsou větší či menší vlny.
Kostky jdou navíc časem renovovat a jsou nezničitelné.
Presne tak souhlasim, mam na kolobezce najeto od brezna do dneska hodne pres 2000 km po Praze a stejne zkusenosti. Sice mam uplne jinou, ale.
1. Add Lime
je to šunt, levna a nekvalitni
Sluzba bez kontroly a jedinne co tady prinesla poitivniho je nenavist ke kolobezkarum
Znam lidi, kteri si ji vyzkouseli a byli zklamani
Spise pro turisty, nez pro denni pouzivani
2. kocici hlavy, to je bohuzel problem, ktery zustane (me to zase tak nevadi, mam vetsi kola), ale porad jeste existuje znacna cast verejnosti, ktera si mysli, ze to k Praze proste patri a v nekterych usecich cest se to proste nezmeni. Proti jsou hlavne pamatkari. Ze to je nebezpecne, po desti hladke a hlucne, nikoho nezajima.
Verim, ale ze na vanoce dostane dost lidi kolobezku a na jare to zacne naplno.
Ke kocicim hlavam: az s nakupem (ne-moto) kolobezky jsem si vsimnul, ze v Praze mame dost krizovatek, na ktere ze vsech smeru vede asfalt, ale krizovatka samotna ma kocici hlavy. Nedavalo mi to smysl, tak jsem trochu patral, a skoncil jsem u vysvetleni, ze kocici hlavy jsou lepsi treba pro autobusy na rozjezd (akorat nevim, jestli je to o lepsi trakci, nebo o tom, ze ten povrch min poskodi). A samozrejme tam, kde jezdi tramvaje, je to o vyrazne jednodussich opravach kolejovych krizeni.