Čtyřprocentního podílu na sledovanosti ve skupině diváků starších patnácti let chce v roce 2012, tedy v době, kdy Česká republika vypne poslední analogový televizní vysílač, digitální lifestylová televize Public. V současné době se průměrný podíl této stanice na sledovanosti pohybuje okolo hodnot 0,3 procenta při pokrytí 56 procent obyvatel Česka zemským digitálním signálem.
K TÉMATU: Televize Public teď ze všeho nejvíc připomíná Top TV. A co dál?
Jistě, oproti velkým stanicím je to relativně nízké číslo, má ovšem vzestupný trend,
uvedla výkonná ředitelka Publicu Renata Pešková pro týdeník Marketing a Media. Loni v říjnu, kdy se Public stal díky agentuře At Media součástí projektu elektronického měření sledovanosti televizí, dosahovala televize průměrného celodenního podílu na dospělém publiku ve výši 0,22 procenta.
ROZHOVOR K TÉMATU: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media
V roce 2012 by se mělo hospodaření televize Public podle Peškové dostat do černých čísel. Televize stále hledá vhodného strategického investora, podle výkonné ředitelky se však na jejím financování nic nezmění ani v případě, zůstane-li plně v rukou současného majitele Luďka Vinše. Tomu patří společnost Strojexport, v jehož sídle, paláci Fénix na pražském Václavském náměstí, má televize Public svoje studio.