Když skladba začíná jako tiráda, můžeme očekávat, že se buď zadusí v kakofonii svého vlastního echa, což se přihodilo zde, anebo že se bude rozvíjet jako pivoňkový květ, jenž nás uchvátí hned několikrát: rozevíráním samým, barvou okvětních lístků, tvarem hlavy květu a v neposlední řadě i výraznou vůní.
Ale dost už zahradničení! Možná mě budete chtít umlčet poukazem na mou konceptualistickou školu s didaktickým sklonem, ale troufnu si tvrdit, že přínosnější by pro nás byl rozbor jednoho případu z masa a kostí, kde by bylo lze poukázat na jemné odvažování ingrediencí (20 dkg kompatibility, 3 dcl bezpečných barev, utřít se špetkou standardu, mírně podusit na stylu, pak zalít designem a podávat srolované v tabulkách). Takhle jste jen vyměnil školský system za modelový, čímž jste svoji školu dokonale popřel.
Neexistuje (neměl by) web s jediným cílem. Jako vyznavač geštaltového proudu byste měl vědět, že nic není tak snadné, jak se zdá. ;-)
Od cesty: Nejsem latiník, ale nevyjadřuje náhodou »quo vadis« singularitu?