Ano, lépe bych to nenapsal. Je to ale jen proto, že je to takové tlacháníčko o ničem, s nímž těžko může soudný člověk nesouhlasit. Ale informační hodnota nic moc. S názory lze polemizovat, s vatou to moc nejde.
Nesouhlasím, že by se jednalo jen o "tlacháníčko", nicméně jistě by bylo zajímavější rozebrat konkrétní případy. Nicméně v tomto směru zase chápu autora článku, protože jak vybrat zrovna toho a ne onoho ke kritice.
Myslím, že o účelnosti, formě a informační hodnotě stránek v první a poslední řadě rozhodují jen a jen návštěvníci stránek. Teoretizování není, myslím, na závadu, ale skutečným ukazatelem byli, jsou a budou uživatelé (návštěvníci). Proto trend formy a struktury webových projektů lze více či méně zjistit pouze ze statistických průzkumů. Myslím, že objektivnější metoda zatím neexistuje.
Pokud budete provozovat e-shop s vysokou grafickou úrovní a využitím nejnovějších webových technologií a nikdo si u Vás nekoupí ani šroubek (kolik už takových bylo ?), bude to k ničemu. Prostě si myslím, že ve hře je mnoho různých faktorů, než aby bylo možné je všechny analyzovat a vytvořit tak nějakou představu ideálních stránek.
Upozorňuji odborníky, že jsem v této oblasti takřka laik a snažím se jen pohlížet na věci "selským rozumem", nicméně nějaké zkušenosti s provozem našich úzce specializovaných stránek jsem již pochytil :O).
Váš "selský rozum" je naprosto perfektní! Velmi dobře jste vystihl, o co ve webové tvorbě jde. Klíčový je cílový efekt (prodané šroubky) a nikoli prostředky. Jakmile se prostředky stanou cílem, je to špatně.