nesouhlasím.
1. posuzování klamavé reklamy nepřísluší RRTV
2. pokud reklama nevybízí k nákupu (cena+konkrétní obchod/řetězec), je "imidžová", podporuje mediální obraz obchodního jména.
Kde se to zastaví? Zakážeme používat slovo metylalkohol nebo obrázky flašek? V americe se nesmí objevit na obrazovce prso, my zakážeme flašku...
Proč proboha zakazují reklamu!? Reklama může ublížit?
Tím spíš, když asi bude na fajnovější pití, které v obecné rovině postiženým zachraňovalo životy. Závislák/piják na reklamu nedá a konzument si dokáže dovodit, že si inzerovaný produkt koupí až po skončení zákazu prodeje.
To si RRTV potřebuje vylepšovat mediální obraz, že se zviditelňuje?
Mě by spíš zajímalo po tom co to naše božská vláda s tím všeobecným zákazem tak skvěle vymyslela jak to po tom skončení zákazu prodeje vlastně bude poněvadž o tom jsem ještě nikde neslyšel. Stávající /nyní stažené/ zásoby se zase vrátí zpátky na pult /včetně těch špatných o kterých asi nikdo nepochybuje že jsou mezi nimi taky/ a bude se vesele prodávat dál anebo se budou všude kontrolovat a testovat do poslední lahve nebo jak vlastně. To jsem se z úst těchto "odborníků" ze Strakovky kteří mají vždy a ve všem vše pod kontrolou jaksi dodnes nedozvěděl a to je u mě ČT24 snad nejsledovanější kanál.