Bohuzel u nas stale poradne konkurence v oblasti mistnich smycek nefunguje. V cizine si proste zavolam k nejakemu operatorovi, ktery se mi libi a necham si zapojit od nej natazenou, ale nepripojenou pevnou linku. U nas mne stale nuti nejdrive zaridit si linku u Telekomu a pak nekdy mozna si ji budu moci prevest k CRa. To osobne povazuji za prudu rozhodne vetsi nez malou. A muj hlavni duvod, proc stale zustavam u UPC, prestoze jsou drazi a nekvalitni.
Muze mi nekdo vysvetlit proc je dobre porad menit image a nazev zavedene spolecnosti ? Vzdyt kdyz nekam drive prijelo auto se starym zavedenym logem CRa, tak vsichni vedeli o koho jde, nyni CRa v poslednich letech jiz tolikrat menili vzhled loga a obchodni nazev ze nevim s kym tu smlouvu mam uzavrenou. Chapu nazvy produktů, ale menit nazev cele spolecnosti, ktery ma u nas velice dlouhou tradici nechapu. A ze by CRa meli nejakou ponicenou povest ze by se museli prevlekat do noveho kabatu, o tom nic nevim. Diky za odpoved.
Mně připadá, že s tím novým barevným profilem a logotypem si jenom pohoršili. To staší bylo o dost lepší. Jinak souhlasím, že nustálá změna značky je na škodu.
Taky mi to tak pripada ... Jako by se vratili v case zpet... kazdy dnes prechazi na nova loga ktera maji RIZ a na prvni pohled z nich cisi dynamika a schopnost prevalcovat stavajici dynosaury oboru :-))) nebo tak nejak se to v tech marketingovych blabolech uvadi . Tomu, rekl bych, celkem obstojne vyhovovalo to puvodni logo s "riznutyma vlnama" ale tohle je opravdu zle ... ted radiokomunikace vypadaji jak jeste starsi dinosaurus nez cesky telekom
A to "Ceske ..." v nazvu presto ze to v nazvu spolecnosti ve skutecnosti nemaji primo poukazuje na to o co jim jde predevsim :-) ... myslim ze by toho dosahli lepe kdyby se prejmenovali na "O3" nebo jeste lepe "O1" :-))
Oosbně vidim problém v anglických názvech u firmy orientující se na domácnosti. Za 2 roky reklamní masáže byla spontánní zanlost Bluetone někde kolem 20 %, což je tragédie. Češi na to prostě nejsou - z toho důvodu vidím jako imbecilitu nejvyššího kalibru, když Telefónika prosazuje v ČR vyslovovat O2 anglicky jako "ou tú" - s tim pohořej a někdo z marketingu O2 a jejich reklamních agentur by zasloužil nafackovat. Používat takovej název pro firmu orientující se převážně na rezidentní zákazníky je komunikační zločin.
No, v evropskych zemich je zvykem, ze jakekoliv ceny pro koncove uzivatele jsou vcetne DPH. To jen v CR se toho polopodvodu porad vsichni drzi a opustit ho by je musel prinutit az nejaky zakon... Vzdyt jaky koncovy uzivatel prosim pocita a plati v netto cenach?
... nedávno skončila - ideální čas zavádět (staro)novou značku. Blahopřeju jejich reklamní agentuře a zdravím vizionáře z managementu firmy. Akorát mám pocit, že zase nebudou mít čas aby něco udělali s mojí žádostí o unbundling, která tam po různých peripetiích visí už přes 2 měsíce.
Mám bohužel velmi špatnou zkušenost s ČRA. Už před více než dvěma měsíci jsem jim poslal podepsanou smlouvu na Premium ADSL a do dnešního dne nemám službu zřízenu.
Do jejich callcentra na 800414141 jsem za celou dobu asi desetkrát volal. Z jejich iniciativy mě před podpisem smlouvy snad pětkrát volali, abych už to podepsal a "jestli s tím nepotřebuji nějak pomoci". Po podpisu už z jejich strany zjevný nezájem. V callcentru každý operátor řekne něco jiného. Poslední informace je že "možná za měsíc".
Ať se jdou bodnout se změnou loga, na to jim kašlu. Vědět dneska jak dlouho jim to bude trvat tak do toho nikdy nejdu.
Proč ne? Takový výkřiky do tmy jsou k ničemu.
Já naopak všude na Zyxely chválu, že lidi ani nevědí, kde je mají po pár měsících nepřetržitého provozu...
A když tak jaký modem?
No tak ja mam zase se Zyxely celkem spatne zkusenosti. Stava se, ze spojeni jakoby zamrzne. Vsechno se tvari, ze jede, ale pakety neprochazeji. Taky jsou citlive na ruzny neporadek v elektricke siti. Nevim ovsem, jestli jsou na tom nejake jine znacky lepe, protoze pouzivame hlavne Zyxely (pro ADSL). Kdyz uz, tak doporucuji nove typy Zyxelu jako P660, ne ty stare jako P623.
ast
Modem XAVI je zatim to nejhorsi co sem v ADSL technologii zazil. Webove rozhrani je k nicemu a co si tam naklikate z toho tak pulka nic nezmeni a jenom se to zacne jinak zobrazovat. Vsecko pres telneti konzoli a stejne po prisernejch procedurach nepusti dovnitr do site 80ku port ani SSH.
Nechapu proc odesli od Lucent Bell kery davaly pred tim, az na prehrejvani (ktery se vyresi vetrackem na chlazeni caseu a pust se do nej 4V) to je spickovej model se spoustou moznosti nastaveni. Za timhle nesmyslem aby skoro clovek delal tunely aby mohl ven a dovnitr.
S ČRA mám dvojí zkušenosti - při zavádění je to opravdu o nervy, strašně dlouho to trvá a nikdo na callcentru Vám pořádně nic neřekne. Bylo to opravdu na odstoupení od smlouvy. Ale jak vidím poznatky jiných, je to asi standard.
Jak se to již zavedlo, tak mám jen ty nejlepší zkušenosti - po roce provozu minimální problémy, jak s ADSL, tak s telefonováním. V porovnání s ČT, kde mám také dalších cca 6 ADSL přípojek po republice na starosti, je to opravdu značný krok kupředu. ČT to nechce přiznat, ale v některých oblastech republiky dochází stabilně ke krátkodobým výpadkům jejich ADSL prakticky po celý den. Reakce ze strany ČT je známá, zadejte nám problém, my to prověříme a výsledek je, že nic nezjistí.
Takže, pokud někdo uvažujete o přechodu od ČT, tak k ČRA jděte jen, když Vám na nějakém tom čase nezáleží, bude to dlouho trvat. ČT Vás odpojí vcelku rychle, ČRA hlas zvládnou také rychle, ale to ADSL jim údajně dost dlouho trvá. Osobně jsem do toho v některých případech nešel, protože časové termíny, které mně přímo z ČRA udávali, mne docela odradili.
Jo a jinak je od kolegy níže celkem dobrá poznámka, že pokud chcete jít k ČRA musíte mít pevnou již zřízenou. To z té jejich kampaně moc vidět není, novou linku nebo nové ADSL Vám prostě neudělají.
Já tedy zažívám každodenní výpadky právě od té doby, co jsem přešla k ČRA. Zatím jsem se s nimi o tom nebavila, ale brzy začnu. Zřejmě jsou si toho problému taky vědomi, protože asi před třemi týdny mi náhle poklesla rychlost na polovinu, ale zato spojení drželo. Někdo od ČRA si s tím zřejmě hrál. Pak ale zase nahodili plnou rychlost a spojení padá a padá.
Je to v Praze 5 - Košířích (ústředna Pod školou) a projeví se to tak, že se spojení rozpadne a někdy trvá docela dlouho, než se zase nahodí. V tom jejich webovém rozhraní je takový "semafor", který ukazuje stav spojení. Jeden puntík ukazuje stav PPPoE a druhý PVC1 (přiznám se, že mi není moc jasné, co to je). Při rozpadnutí jsou buď červené oba puntíky, nebo jenom ten PPPoE a vynuluje se mi IP adresa. Za chvíli se to vzpamatuje samo, nebo jdu zresetovat modem (na všech fórech oblíbený XAVI 7722B). Občas je to ale i v takovém stavu, že sice oba puntíky svítí zeleně, ale nepingnu ani na www.cra.cz.
Štve mě to hlavně kvůli tomu, že mám z práce přesměrované porty pro IMAP, a takhle musím neustále zabíjet visící ssh a znova se přihlašovat.
Hanko, předám to kolegům v Praze. Můžeš specifikovat, zda se ztratí synchro, tedy že začne blikat wan led na modemu? Pak by byl problém v kabelu a je třeba provést proměření, neboj se a atakuj helpdesk.
Na dobu přechodu to chce zařídit si nějaký alternativní nouzový připojení, pak je to v pohodě. Stejně ten přechod je nejlepší řešení, pokud je člověk v zóně, kde mají nainstalovanou technologii. Žluťáci mi s horšími službami vycházeli 2x dráž.
Jestli ta "rychlost" zrizeni nebude tim, ze si to alternativni operator musi vypapirovat a zaridit u CTc (TO2CR), kteri jsou mili, ochotni a maximalne vstricni a jiz po 29dnech (do 30 bohuzel musi) mate odpoved (v pripade chybneho poazadavku - neni vse jak ma byt - dalsich 30dni pro odpoved na opravenou zadost).
No obavam se ze toto zakaznika zajima ze vseho nejmin a jelikoz predpokladam, ze CRa nejsou zrovna zanedbatelne maly zakaznik, tak maji dostatecne (financni) paky jak toto vyresit velmi rychle.
"jelikoz predpokladam, ze CRa nejsou zrovna zanedbatelne maly zakaznik, tak maji dostatecne (financni) paky jak toto vyresit velmi rychle."
Vazne? A jake maji paky? Mohou pohrozit Telecomu, ze kdyz se to nezrychli, tak ze pujdou jinam? V monopolnim businessu zadne paky nejsou bez ohledu na velikost zakaznika.
ale pane Peterko, vy se ošklivě plete, ke službě Premium ADSL se nemusí hlasové služby přikupovat, ty sou už v ceně, ale za ty 300kč si můžete přikoupit to neomezené volání...