Muze mi nekdo vysvetlit proc je dobre porad menit image a nazev zavedene spolecnosti ? Vzdyt kdyz nekam drive prijelo auto se starym zavedenym logem CRa, tak vsichni vedeli o koho jde, nyni CRa v poslednich letech jiz tolikrat menili vzhled loga a obchodni nazev ze nevim s kym tu smlouvu mam uzavrenou. Chapu nazvy produktů, ale menit nazev cele spolecnosti, ktery ma u nas velice dlouhou tradici nechapu. A ze by CRa meli nejakou ponicenou povest ze by se museli prevlekat do noveho kabatu, o tom nic nevim. Diky za odpoved.
Mně připadá, že s tím novým barevným profilem a logotypem si jenom pohoršili. To staší bylo o dost lepší. Jinak souhlasím, že nustálá změna značky je na škodu.
Taky mi to tak pripada ... Jako by se vratili v case zpet... kazdy dnes prechazi na nova loga ktera maji RIZ a na prvni pohled z nich cisi dynamika a schopnost prevalcovat stavajici dynosaury oboru :-))) nebo tak nejak se to v tech marketingovych blabolech uvadi . Tomu, rekl bych, celkem obstojne vyhovovalo to puvodni logo s "riznutyma vlnama" ale tohle je opravdu zle ... ted radiokomunikace vypadaji jak jeste starsi dinosaurus nez cesky telekom
A to "Ceske ..." v nazvu presto ze to v nazvu spolecnosti ve skutecnosti nemaji primo poukazuje na to o co jim jde predevsim :-) ... myslim ze by toho dosahli lepe kdyby se prejmenovali na "O3" nebo jeste lepe "O1" :-))
Oosbně vidim problém v anglických názvech u firmy orientující se na domácnosti. Za 2 roky reklamní masáže byla spontánní zanlost Bluetone někde kolem 20 %, což je tragédie. Češi na to prostě nejsou - z toho důvodu vidím jako imbecilitu nejvyššího kalibru, když Telefónika prosazuje v ČR vyslovovat O2 anglicky jako "ou tú" - s tim pohořej a někdo z marketingu O2 a jejich reklamních agentur by zasloužil nafackovat. Používat takovej název pro firmu orientující se převážně na rezidentní zákazníky je komunikační zločin.