Povinnost vybirat platby prostrednictvim SIPO neni nikomu (snad jeste stale krome CT a CRo) stanovena. Nehlede na to, ze Ceske poste se za tuto sluzbu plati: pri uhrade v hotovosti na poste nejen od platicich (8,- Kc/doklad), ale samozrejme a hlavne i od prijemcu plateb na zaklade uzavrene mandatni smlouvy (mesicni pausal + cena za kazdou predepsanou polozku/mesic).
Mám pětimegabit od Radiokomunikací a naprostá spokojenost. Nicméně podobný článek resp. své zkušenosti bych mohl napsat o Telecomu resp. Telefonice....
Jasně. Ale to, že odpovídá manyžer nemající žádnej kontakt s realitou, je dokonale vidět v poslední větě: Společnost neposkytuje a tečka. Nic vysvětlujícího, žádnej důvod. MY to neposkytujeme a zákazník ať si trhne nohou!
Kvalita OK, podpora na nule. Kdybych nepatral sam tak take nezjistim, ze uz mi linka funguje. Modem prisel o tyden pozdeji po dvou urgencich.
Kdyz si budete ČRA hlidat tak jsou v pohode. Zkusenost nejen z pozice maleho zakaznika.
A proč vůbec chceš vysvětlení? Oni se přece nikomu nezavázali, že SIPO poskytnou. Prostě když nechtějí poskytovat SIPO, tak nechtějí poskytovat SIPO, a je to jejich svobodné rozhodnutí. Proč by to měli někomu vysvětlovat (kromě svých akcionářů)?
Když přijdeš do trafiky a budeš si chtít koupit sekačku na trávu, tak ti pravděpodobně taky řeknou ať si trhneš nohou bez dalšího vysvětlení.
Zkušenost autora článku je ještě "v normě", bohužel.
Dobré je věci řešit emailem, lépe se tak uchová historie komunikace. Pár tipů:
1) pište v bodech - je tak těžší se vyhnout odpovědi na některou z otázek
2) snažte se osvojit termíny společnosti typu "hlavní telefonní stanice" atp. a nastudujte si předem co možná nejvíc informací z jejich stránek, snížíte tak jejich manévrovací prostor.
3) nebojte se odkazovat na jejich stránky nebo minulou korespondenci. Oni často nevědí co všechno nabízejí nebo nabízeli
4) Otázky stavte tak, aby na ně šlo odpověďět pouze ano/ne, případně jasnou a krátkou odpovědí. Ledabyle položenou otázkou si koledujete o velmi vágní odpověď.
Jenže u většiny velkých společností by jste problém takto řešili strašně dlouho, tedy nezbývá než volat. Hlášku "všichni dva naši specialisté vyřizují dotazy zákazníků, kteří se dovolali před vámi" asi slyšel každý z nás, ovšem na placené lince je to docela neseriózní (Karneval, OptionOne atd.).
Tady už je každá rada drahá, prostě musíte mít k dispozici maximum informací a nedat se odbýt. Ačkoliv se operátoři představují, ne vždy jméno zaregistrujete, nebojte se na ně zeptat a poznamenat si ho spolu s časem a datem hovoru.
Jak to zde někdo napsal dřív, kvalita OK, podpora nula.
Já jsem si vybral od CRA službu s modemem. Poslali mi XAVI, návod neodpovídal, nešlo to zprovoznit. Podpora je na žluté placené lince. Já mám volání na tyto linky zablokované, musel jsem to odblokovat a pak znovu zablokovat. I tak to nejelo. Koupil jsem si modem Zyxell, jelo to okamžitě.
Snad doporučení pro ostatní, neberte si od CRA ADSL modem. Vyhnete se problémům.
jsou moc benevolentní.
Takovým zákazníkům jako je v článku zmíněný Mlčoch mají nabízet službu včetně instalace technikem. Pokud má takový zákazník pocit, že problém zvládne sám, tak ať si volá na placenou linku.
Radiokomunikace nabízeli připojení profesionálům kteří mají vědomosti.
V okamžiku, kdy začali nabízet internet i amatérům měli pro takové ldidi zřídit blbovzdornou podporu a blbovzdorné návody
Něco jako v USA - mikrovlná trouba se nesmí používat na sušení mokrých domácích zvířat...
prihlasovaci udaje mi neposlal ani Eurotel/Telecom k Internet express. Ty jsem se dozvedel az pri volani na zakaznickou linku. Docela me pobavil, kdyz mnou zvolene prihlasovaci jmeno (zaroven u nich schranka) cetl "diakriticky", coz jsem nezadaval ani ja.
Mám obdobnou zkušenost, liší se pouze tím, že k zprovoznění služby došlo až za čtyři dny od odpojení u O2 po nekonečných urgencích.
Přestože jsem odeslal současně s objednávkou specifikaci pro Zlaté stránky, dodnes v nich nejsem uveden (mám na mysli zveřejnění ve Zlatých stránkách na internetu, kde jsou prováděny aktualizace minimálně měsíčně) i když službu používám čtvrtý měsíc.
Jinak služba Bluetone On Line, kde mají být uvedeny hovory se zpožděním max. za 24 hodin, z počátku měsíce min. týden nefunguje vůbec, prý protože vystavují faktury a později jsou údaje zveřejňovány zcela nahodile.
Jinak používám službu ADSL Premium 2048/512 Voice 2006, se kterou jsem celkem spokojen, co se mi ale nelíbí, je přístup k zákazníkům, které již získali.
Taky jsem s CRa spis spokojenej, kdyz ovsem nepocitam cekani na spojeni ve spicce, noale budme rozumni, aby me spojili ve spicce vzdy okamzite, museli by mit slusny previs operatoru, a kdo by to zaplatil? Nikdo, akorat bychom si to koupili od nekoho levnejsiho, kdo na operatorech usetril, no a jsme zase na zacatku.
A s podporou mam celkem dobre zkusenosti, i kdyz jsem byl taky jeden z pitomcu, co si poridili USB modem (OK, nemeli by ten shit vubec nabizet, ale kdo si mysli ze dostane slusnou vec za 0,- penez, nema to v hlave v poradku), takze jsem nejake potize s podporou resit musel. Jednou jsem volal na placenou linku (do 10 minut), a pak uz volali ONI ME, a nekonecne se mnou resili, az jsem se stydel, kdyz se prislo na to ze to byl mj. opacne zapojenej splitter (kdo ho videl vi, ze zapojeni nema logiku)
A co se tyce clanku, prislo mi, ze autor nejspis nemel sahnout po samoinstalaci, a mel by to mnohem jednodussi. Ale ta komunikace by mela byt pochopitelna i pro laiky a foolproof, to je pravda
Když pominu mírné problémy se zpožděním při zprovoznění tak je nyní vše OK. Nyní je to již můj 4 operátor a musím konstatovat, že co se týče kvality tak je to to nej co jsem zatím měl. Nechci tady nějak obhajovat kohokoli, ale problémy při zprovoznění padají bohužel částečně i na Telefonicu (rámcová smlouva o LLU), která si s termínama moc lavu neláme a další problémy může způsobit i "lakotný" zákazník, který si koupí modem a zvolí samoinstalaci. No a pak se sanží tvářit jako odborník (jaký odborník by to nechal běhat na USB rozhraní ????)
Toť má zkušenost. Jinak tady zazněl super názor od Lamy - počy operátorů -> absolutní souhlas
Zařizoval jsem ADSL u Radiokomunikacích. Objednání bylo s problémy. Dvakrát jsem vyplnil formulář na internetu a vždy neodešel správně. Pak jsem poslal formulář v papírové podobě. Následně mne vždy každý týden někdy i třikrat za týden volala operátorka, že jsem zaslal objednávku, ale že ji chybí papírová podoba, ať jí pošlu. Svíral jsem v ruce podepsanou dodejku a měl jsem sto chutí jít nějakému operátorovi rozbít ústa.
Horší bylo, že nám v červnu bylo sděleno, že připojeni budeme začátkem července. Když jsem začátkem července volal, kde je připojení, bylo my řečeno, že to je blbost a kdo mi to nakukal, že to určitě nebude dřív než koncem července. Začátkem srpna jsem se na infolince dozvěděl, že připojení snad bude koncem srpna. Začátkem září jsem se dozvěděl, že připojení bude koncem září. Začátkem října jsem operátorce sdělil, že objednávku stornuji. Operátorka to nesla těžce, prý jestli si to nechci rozmyslet. Takové výhodné připojení prý konkurence nemá. Opáčil jsem, že to má samozřejmě pravdu, protože připojení "žádné" skutečně konkurence nenabízí. Radiokomunikace "kde ostatní končí, my začínáme" se opravdu drží svého hesla. Jen tam chybí slovíčko "teprve".
Přípojení k internetu jsem zařídil přes petriny.net, které mezitím začly nabízet konektivitu v naší lokalitě za celkem rozumné ceny.
Připojuji se k předešlému - prima služba, odporná podpora. Je vidět, že je to velká firma, která poskytovala vždy velké služby. U dobrého oběda si se zákazníkem popovídali, poslali specialistu a bylo vše OK. Nyní, když se mají otravovat s laickou veřejností, tak to prostě neumí.
Po změně služby přišel nový modem, na starém to nefungovalo. Přihlašovací údaje přišly 3 hodiny po tom, co jsem odeslal mailem reklamaci. Odpověď na reklamaci dosud nedorazila.
Modem má zřejmě upravený FW, ukazuje krásné logo firmy, ale nedovolí nic jiného, než zadat jméno a heslo. Manuál se zmiňuje o rozšířených nastaveních, nenašel jsem cestu, jak do nich. Podpora na devítkovém čísle je za těchto podmínek vydírání.
Na druhou stranu je fakt, že blbuvzdorně minimalizované zařízení netřeba podporovat a pokud to chce připojit někdo, kdo se nevyrovná s dobře označenými kabely, tak ať platí.
Neumoznuje rozbit hubu premoudrelym modrym hovadum, jako je nick "i".
Kde v clanku je psano, ze mel pan Mlchoch potize s instalaci? Nikde! Problemy byly jen a pouze s komunikaci s CRa. Patrne pan "i" zna z pameti pristupove udaje vsech zakazniku CRa, ...
SIPO ani za nic !!! Az ho budete rusit, tak se pose.... .
Soused se od zari marne snazi zrusit 1 polozku na SIPU a do dnes ji tam ma. Protoze SIPO lze platit pouze cele nebo nic, je nucen platit ty ostatni slozenkou. Fakt SIPO neeee.
Pan Bielecki by se měl zamyslet, jestli svou formulací "...z důvodu prevence správnosti provedení této operace požadujeme..." neprozradil o fungování firmy více, než musel.
Podobná zkušenost. Využívám k mé velké spokojenosti UPC, budu se ale stěhovat do domu, který bohužel UPC nepokrývá. Ze všech možností, co tam mají, mi, vychází ČRa jako nejlepší. Protože UPC má 3 měsíce výpovědní lhůtu, chci s předstihem zařídit připojení, i kdybych měl nějakou dobu platit 2. První mail s dotazem jak postupovat, když v novém bytě je odpojená zásuvka TO2CR a já chci využívat jen net od ČRa, pevnou nechci, byl odeslán 5. září, potvrzení o přečtení se vrátilo 7. září, od té doby žádná odpověď (ve spamu to není, kontroluji). Beru, že e-mail není 100% garantovaný, zkouším odeslat dotaz znovu 24. října, pro jistotu s el. podpisem a poté 27. listopadu z jiné e-mail adresy. Vždy následující den dostanu potvrzení o přečtení a šlus. Pokus dovolat se na infolinku vzdávám po 5 - 10 minutách.
Rád bych si zřídil službu, ale poskytovatel zjevně nemá zájem. Co včil? (další alternativou je TO2CR a 3 Wi-Fi šmudlové, kteří nabízejí 256 linku za 500,- a ještě s dostupností typu v pátek večer to spadne a než se vrátí Lojza z chalupy tak to nikdo nenahodí).
Podle mě ČRa zcela obhájily svůj postup a jednání v tomto případě. Autor si má objednat zapojení od technika a nebude mít takové problémy. Nemůžu hodnotit ČRa jako celek, nemám s nimi zkušenosti, ale mám pocit, že lidi mají potřebu si na něco pořád stěžovat.
Moje zkušenost s telefonními operátorkami fy EMEA Telecom je veskrze dobrá, občas některá něco neví, ale, překvapivě, nezjistí to, ani když začnu křičet. Předpokládám, že když budu nepříjemný na ně, budou i ony na mě a obráceně.
A nemá cenu stěžovat si na podporu SIPO, vždyť autor si vybral ČRa dobrovolně a ne pod nátlakem, či jako monopolní službu. Tak si mohl taky zjistit, že SIPO nevedou, a ne si na to stěžovat jako malé dítě.
Dobu,kdy se na telefonní linku čekalo v pořadníku 5 let a změny v pořadníku byly podložené tekutými penězi - to už asi pamatuje málokdo...
CRa davaji ke svemu Premium ADSL 4portovy ETH modem, ktery (pokud uzivatel nezmeni defaltni login/heslo "root"/"root") mozne KYMKKOLIV administrovat ODKUDKOLIV z internetu. Dokonce administrace z WAN nejde ani vypnout, zafirewallovat, ani "prebit" napr. forwardovanim portu (dusledkem je mj., ze clovek nema sanci zprovoznit vlastni web server..)! At zije "bezpecnost"...
mam doma take ADSL Bluetone. Az na obcasnou nedostupnost SMTP serveru radiokomunikaci v posledni dobe si nemam na co stezovat - slape to v pohode. Urcity zadrhel byl v dobe zrizovani - Telecom Radiokomunikacim vytrvale mlzil, ze moje linka ma "technicke problemy" - ADSL nejde zridit, ale sam telekom ji zavedl na 14 dni testovani do 3 dnu... Pak jsem telekom zrusil a objednal od Bluetone - a slo to jak po masle. Neni to prvni pripad o kterem vim, ze telekom lze alternativcum ohledne moznosti zridit linku pro "technicke problemy", ale pro zajemce o ADSL od O2 technicke problemy nejsou... radiokomunikace za to nemohou. Platim inkasem, zadne SIPO (posta je ten samy smejd jako telekom) a v pohode. Nemam (zatim) problem, jsem s radiokomunikacema spokojen !!!
Lepší je poslat doporučený dopis. Mám jistotu, že jim došel a mám doklad, že jsem jim ho poslal. A pošta dosvědčí, že jim ho doručila. A od té chvíle už mám v ruce páku na kterou (oproti mailu, který se "ztratí" někde na cestě) nemají výmluvu.
Je to pomalejší, ale spíše většinou stejně rychlé jako komunikace e-mailem.
Co se týče operátorů tak kolega vyřizoval zrušení ADSL přípojky u Contactelu asi měsíc. Teprve až začal chtít po operátorech Jméno a jejich číslo se začalo něco dít. Po zrušení linky začalo to samé tóčo tehdy ještě u Telecomu a tam už chtěl jméno a číslo vždy. Troufám si tedy tvrdit, že operátoři mají zákazníka mnohdy na háku a když mají nějaký složitější problém, tak ho raději něčím odbydou, nebo řeknou, že zavolají později (a už nezavolají - zkušenost z praxe).
Lzes, pokud mas namysli 4 portovy modem Lucent Cellpipe, co mam doma, ja, vse nastavit lze a v pohode... jen jsi neschopny to nastavit... kuprikladu ja mam modem nastaveny tak, aby vsechny porty zvenci bylu nastavene ve stealth rezimu a tudiz je jakakolid administrace z inetu naprosto nemozna !!!
Moje zkusenost s CRa je velmi podobna, bud neprijde odpoved vubec (a to jsem klientem CRa) nebo prijde o mesic a pul pozdeji klasicky dopis, ktery se sice tvari ze reaguje na onen email, ale ve skutecnosti se v nem odpovedi na polozeny dotaz nikdy nedockate. Ze vsech spolecnosti se kterymi jsem kdy mel co do cineni je CRa snad nejzaostalejsi co se tyce komunikace se zakaznikem. Tyto problemy byly uz pri zrizeni sluzby a jsou vicemene permanentni, jejich definitivni ukonceni planuji s ukoncenim smlouvy s CRa v brzke dobe.
Já jsem taky spokojen, ale potíže byly:
- smlouvu zaslanou v říjnu někdo ztratil (asi pošta)
- druhou jsem zaslal 23.11., 29.11. jsem byl přepojen
- přihlašovací údaje jsem dostal mailem až o den později (ale z infolinky jsem je vymámil ihned po přepojení)
- modem jsem si raději koupil vlastní
- ovšem dosud jsem nedostal podepsanou smlouvu, budu muset zase obtěžovat zákaznické centrum
Koukám, že si tu pán celkem stěžuje, ale asi už všechny naštval, všude dal výpověď a všem vynadal, jak jsou všichni neschopní, ale možná se stačilo podívat na jejich stránky, kde ty informace jsou, taky jsem tak přecházel z O2 a průběh byl celkem v pořádku. Sice mi nešla pevná týden, ale jinak v pohodě a dá se to vydržet. Ale když jsem byl u Telecomu, tak musím říct, že jsem jim taky platil, ale bohužel za něco, co jsem nevyužíval, např. pevná linka. Ba naopak, jsem rád, že jsem u Radiokomunikací, mám neomezenej internet, když nevolám, tak za linku neplatim a tohle mi připadá mnohem lepší a serióznější než Telecom. Hlavně mají lepší agregaci a vůbec přeju jim, aby se jim dařilo, protože jestli tady někdo ždímal z lidí prachy, tak to byl právě Telecom.
Jsem také novým zákazníkem Radikomu a musím říct, že nic z toho, co jsem si přečetl v článku nemůže platit obecně.
Ohlásili předem kdy dojde ke změně, poslali konfigurační sms také včas.
Co se týče zákaznické linky, tam trošku pokulhávají, ale to asi všichni. Přestože jsem volal až v nočních hodinách, také jsem čekal zhruba 12 minut. Ale pak mě čekal rozhovor s velice milou a ochotnou slečnou. Sice mě také odkázala na servisní linku, ale jinak vše OK.
Druhý den jsem volal k technikům a rozhovor opět milý a konstruktivní. Volal jsem asi za 25 korun 2,5 minuty. Poté už volali oni a během pár hodin (než správně nakonfigurovali síť) mi už volali oni.
NEMOHU SI TEDY STĚŽOVAT!!
I vám přeji podobně úspěšné řešení problémů...
12.12. nam Telefonica odpojila linku s tim, ze se prepojuje na Radiokomunikace.
15.12. linka je i po kazdodennich urgencich stale hlucha a data nefunguji
Zaměřím se na jednu věc, a sice, že zákazník neobdržel přihlašovací údaje k připojení.
Měl tedy využít jednu ze tří placených akternativ, které agentura ve své reakci uvádí? Je to ok podle vás?
No jo, tak jste si neměl brát samoinstalační balíček, když nejste schopen změnit defaultní jméno a heslo :). To je snad na každým modemu i routeru takhle na začátku nastaveno ne?
Dneska jsem u zákazníka tři hodiny řešil problém s DNS.
Na Eurotelu jsem mluvil s (v pořadí):
- hotline
- obchodní pro velké zákazníky
- obchodní pro střední zákazníky
- hotline
- obchodní pro střední zákazníky
- hotline
Nebudu ani uvádět kolik lidí v jednotlivých odd. si nás přehazovalo a vždy se slovy "tohle já nedělám, předám Vás kolegům". Několik lidí neumí zabučet při přepojování. Dvakrát se stalo, že mi to položili úplně! Dobrých dvacet minut jsem mačkal tlačítka na telefonu, aby mě vůbec někam automat pustil. Ke cti jednoho (podle mě nízko postaveného technika) musím připustit, že nám nakonec sám od stolu zjistil co je za problém a poradil jak dál postupovat, ale
to nic nemění na celkovém přístupu firmy TelefujnikaO2!!!
Já sám osobně jsem byl přes sedm let zákazníkem Eurotelu a bez problémů, ale po zakoupení Eurotelu Telecomem a potom Telefujnikou, se jejich přístup rapidně zhoršoval. Na konec to dopadlo tak, že jsem byl jedním jejich zaměstnancem uveden v omyl před podpisem smlouvy. Jakákoliv jednání vedl Eurotel z pozice, že stejně nebudu chtít ztratit číslo, které tak dlouho používám a jednání nikam nevedlo. Odešel jsem od nich, případ dal na ČTÚ a určitě to bude mít soudní dohru.
Pakliže budou stále ztížené možnosti dostupnosti a výběru služeb a ztížené možnosti odchodu od dodavatele k jinému, tak firmy nikdy nebudou jednat se zákazníkem na úrovni.
"vyřizoval zrušení ADSL přípojky u Contactelu asi měsíc." - jelikož mají jedno až tříměsíční výpovědní lhůtu tak je to naprosto v pořádku :)
a navíc většina společností vyžaduje výpověď písemně a od operátora se člověk dozví maximálně jestli a kdy ji přijali...
souhlasím se zaznamenáním jména operátora a přesného času hovoru, ptát se na číslo je nesmysl - žádný operátor infolinky nedá číslo přímo na sebe
CS/CPS lze zřídit pouze na lince TO2, v tomto případě je sice taky vedení od TO2, ale operátor má pronajaté pouze dráty a na nich provozuje vlastní službu
SIPO nejde zrušit. Madam na poště mi řela, že je na věčnost. To je bezva, chtěl jsem ho zrušit pro mámu, která už umřela. Pouze jdou zrušit platby, které na něj chodí. Musíš o to požádat toho, kdo platbu požaduje. Ty za SIPO platíš 8 korun, ten kdo platbu požaduje také něco. Určitěvíc, jak za bankovní převod. Mám dojem, že je pro obě strany lepší SIPO nemít. Pouze pro sklerotické stařenky je to jednodušší.
Ono asi také záleží na tom, jakou úroveň jednání si platíte. Ono opravdu neplatí "náš zákazník, náš pán". Je to škoda, ale je to celkem pochopitelné.
Samozřejmě, v jakémkoliv obchodním vztahu by měla platit jistá míra slušnosti. Ovšem, domnívám se, že pokud je člověk retail zákazníkem (kdekoliv), musí počítat s tím, že v případě problému bude muset na řešení vynaložit více energie, než, řekněme, korporátní zákazník.
Rozhodně nemám v úmyslu nějakým způsobem srážet nebo omezovat práva zákazníka nebo nárok na kvalitní servis. Jenom se snažím ukázat, že pro rozdílné zákazníky existuje i rozdílná úroveň služeb.
Ono se ale toto již promítá v jednání většiny lidí v naší společnosti. Neochota (případně jen za peníze), když přijdete kamkoliv; nemocnice, obchody, markety, autoservisy, benzínky a dalo by se pokračovat, všude se setkávám s laxním přístupem. Přišel člověk, co tu chce, co otravuje.
Nejspíše je to proto, že tržní či konkurenční prostředí nefunguje. Ceny (zisky) jsou většinou všude vysoko nadsazeny, takže dotyčným podnikajícím určitý příjem dostačuje. NEZÁLEŽÍ jim tedy na KAŽDÉM zákazníkovi, stačí jim jen ti co přijdou. A ve velkých městech je lidí habaděj. Je již opravdu málo míst, kde se člověk cítí jako ZÁKAZNÍK.
Nicméně si nemyslím, že by Radiokomunikace byli tím, kdo by na zákazníky takovým způsobem nahlížel. Problém je spíše technicko - komunikační. Když je na straně zákaznického centra člověk, který problematice rozumí velmi dobře a zavolá mu člověk, který problematice rozumí taktéž dobře, většinou není problém. Problém nastává až v okamžiku, kdy za telefonem zákaznického centra sedí osoba, která se teprve zaučuje, případně její znalosti problematiky dat a hlasů jsou pramalé. A největší problém nastane v situaci, kdy takové osobě zavolá zákazník, který není schopný přesně formulovat svůj problém.
Nicméně to tu již zaznělo. Kdo tomu hoví, objedná si službu, koupí si VLASTNÍ kvalitní ADSL modem a službu si doma nakonfiguruje sám. Bohužel je mnoho takových, kteří tomu vůbec nehoví, aby ušetřili, pořídí si samoinstalaci, pak jim to nejde z důvodu vlastní chyby. A ti to lidé pak křičí nejvíce, jaké vlastně ty Radiokomunikace jsou na h...o.
premium jde zřídit jen na aktivní lince TO2, takže nejdřív se zeptat sousedů na tel. číslo a dle něj ověřit dostupnost premia a pokud je vše OK, zřídit linku u TO2 a poté odeslat žádost na čra...a na TO2 říct, že na lince se bude v budoucnu zřizovat adsl, jsou schopní to jinak zapojit přes združovač, což znamená že když jim čra pošlou žádost, zamítnou ji z technických důvodů
souhlas... desítky minut trávíme s tím, že zákazník do usb modemu napíše telefonní číslo...nebo si pozve odborníka kterej to samý udělá za něj...nebo s vypnutým number lockem píše heslo, případně zamění velikost písmen...nebo nastavují eth modem s vypnutou sítovou kartou v biosu... klasika že když se jich modem zeptá na "vstupní" login a heslo píšou do něj přihlašovací údaje k netu...a tytéž údaje napíšou do outlooku a diví se, že jim nejde pošta...prostě každej člověk je jinej a než se tím prokoušem trvá to, na obou stranách telefonu jsou lidi
Mě jede 3M linka od CRa pomaleji nez predtím od IOL.
Na helpline vedeli velký kulový.
Blekotali kde co, ale odpovědět proč ta samá linka (a stejmý modem, PC atd...) jede u nich pomaleji, než u IOL, nedokázali.
Když jsem jim dal výpověď (zrušení smlouvy) v zákonné lhůtě 14 dnů u smluv uzavřených na dálku, poslalimi elaborát, kde se zase snažili vymluvit... Nechal jsem to už plavat, pořídil zase na druhou linku IOL a pohoda.
Jen nesmím zapomenout před uplynutím 1 roku písemně sdělit, že tu smlouvu opravdu chci jen na ten jeden nasmlouvaný rok.
Tak nejak nevim, precetl jsem si asi 6 prvni bodu clanku, i s reakcemi Radiokomunikaci.
A tak nejak mi z toho vyznelo, ze zakaznik je typickym problemovym zakaznikem. Ktery si musi a bude stezovat a hledat problemy vzdy a vsude. Kdyz bude mit sanci neco nepochpit, tak to schvalne nepochopi. A bude radeji delat problemy. :)
Ale tak to v tomto svete chodi.
Aneb kdo chce psa bit, vzdycky si hul najde.
To je tim ze zadne primo na sebe obvykle nema,nebo se na nej nelze dovolat zvenku.A i kdyby mel, tak by to opravdu neudelal,protoze by mu pak ten clovek volal porad s kazdou prkotinou.
Mám stejné zkušenosti. Já jsem zůstal snad jediný z mého okolí u Telecomu/O2. Ostatní přešli k UPC, Volný, Karneval Radiokomunikace atd. V reálu uspořili asi tak 10korun, protože telecom účtuje 11 měsíců a dvanáctý je za korunu. Pokud něco nefungovalo, vše bylo odstraněno bez problému velice rychle, řádově jednotky hodin. Kolegové z práce měli výpadek netu i několik dní (UPC) a rozhovory se zákaznickým centrem je jen pro silné jedince, tak nemám důvod přejít k jinému operátorovi.
Nemel jsem osobne s radiokomunikacema pri zrizovani jejich sluzby adsl premium takove potize jake jsou popisovany v clanku, snad proto, ze jsem si podminky prochazel dopredu velmi peclive a nedopoustel se podobnych chyb, kazdopadne i kdybych ty potize zazil, nemohu se zbavit presvedceni ze to proste STOJI ZA TO! Osvobodit se od O2 ktery sve cenove podminky a vlastnosti pripojeni optimalizuji pro tupe masy manipulovane reklamou, a tak priserne nevyhodne ve srovnani s nabidkou radiokomunikaci ze by u O2 zustal opravduu jen velmi zpohodlnely clovek nebo naprosty nouma.
mam velmi podobnou zkusenost ... radiokomunikace mi zridili ADSL premium 2006 vcelku bezproblemove, jedine co trvalo trochu dele byl prevod televonniho cisla od stareho ceskeho telekomu (dnes O2) a to proste proto, ze telekom to pochopitelne zdrzuje jak jen mu to zakon dovoli. Dnes mam perfektni pripojeni bez FUP a za takovou cenu ze mi to kdejaky zakaznik O2 jen tise zavidi. Tolik asi k vasi ustepacne poznamce. A dodavam ze nejsem zamestnancem radiokomunikaci, i kdyz vas o tom asi tezko presvedcim.
Protože je tu řeč o vztahu k zákazníkům, nedá mi, abych se nepodělil i se svými zkušenostmi, přestože se týkají jiného poskytovatele než jsou ČRa. Jsem zákazníkem Volný ADSL, tedy firmy Czech On Line. Dnes, tedy v neděli před obědem jsem emailem zaslal dotaz technické podpoře a ve 12:36 jsem již obdržel zpět vyčerpávající odpověď. Takže se dá říci, že někde dosud stále platí přísloví: Náš zákazník, náš pán.
Poslali mu SMSku, a řekl bych, že když to tvrdí, tak to mohou i prokázat, určitě to mají zalogované. Souhlasím s autorem původního příspěvku - když je člověk blbec, má si koupit kompletní servis. A pokud na ten fakt zapomíná, ať si ho někam viditelně poznačí.
Taky jsem zřizoval linku u ČRa a víceméně bez problémů. Všechno, co jsem potřeboval měli na webu, zbytek mi objasnil 15minutový rozhovor. Zřízeno za měsíc a 3 dny. Musel jsem prudit, ale dodali to na jejich poměry rychle. Když jsem měl technické problémy na lince, ozvali se druhý den po nahlášení závady a projevovali iniciativu. Oproti tomu, co jsem zažil u jiných velkých společností to bylo bez problémů - např. u Kyslíku mi pokus o pouhou aktivaci drátu, který jsem měl natažen doma, trval měsíc a půl s stál mně desetkrát tolik času. Závada byl nakonec blbě nainstalovaná telefonní zástrčka Kyslíku, kterou přijel opravit jejich maník (bylo to ale celkem rychlé)...
Je ale pravda, že druhá objednávka Čra "do firmy" byla s problémem - někde zatratili smlouvu, ale to se stává. Zákaznické linky jsou opravdu přetížené, navíc tam hraje nějaká přiblblá písnička, ale řeší to, co potřebuju. Takže - k čemu mi byla zákaznická linka Kyslíku s lepší odezvou, kam jsem volal desekrát a stejně jsem nic nevyřešil?
Jinak z článku na mně doslova dýchá neochota toho člověka něco dělat nedej bože přemýšlet. Pokud někdo něco takového chce, má si objednat buď služby na úrovni (což je patřičně drahé) nebo poskytovatele na svojí úrovni (malý/lokální), který kolem něj bude skákat, když se mu zamane. U globálního poskytovatele nelze očekávat, že se bude starat do mrtě o jednotlivé lidi, kteří si koupí nejlevnější produkt (a též jeho nejlevnější variantu)a ještě k tomu v akci. Takhle to prostě dneska nechodí a kdo si toho ještě nevšiml, měl by to vzít na vědomí a podle toho se k nim chovat. U mně to znamená, že je prudím preventivně (= kdy chci já, což bývá dřív, než to udělají oni) a tím je donutím vzít mně na vědomí.
Každopádně v dnešní době většinou máme možnost výběru a měli bychom ji využívat - tohle tam patří taky. Když se mi něco nelíbí, tak to prostě změním, protože můžu.
To uz taky neni dost dlouhou dobu pravda:
"Co mám dělat, když chci vyřadit některé platby?
Navštívíte kteroukoliv poštu, kde Vám vystaví částečný doklad. Potřebujete jakýkoli doklad SIPO, kde je uvedeno Vaše spojovací číslo. Za tuto službu zaplatíte 5 Kč, a to za každý vystavený částečný doklad. Nemůžete však bez předchozího odhlášení vyřadit rozhlasové a televizní poplatky a ceny za Vámi zvolené služby placené poště (např. zasílání výpisu plateb, obálkování dokladů)."
Upřímně řečeno, takové klienty jako je pan Mlčoch doslova miluji. Pracuji u jiného alternativního operátora a ač se jedná o konkurenci, musím stát na její straně. V podstatě jsem nenalezl téměř jedinou chybu ČRa. Klient je prostě neschopný si nastavit sám mail a připojení a když se mu snažili dovolat, nebyl k zastižení. Jsem rád, že takové prudiče, kteří hned obepisují média nemá naše firma.
Byl pan mlčoch na telefonu, když mu volali registrační údaje? - Nebyl (to se dá pochopit, ale...)
Poslali mu je v SMS? - Poslali
Byla pravda, že mail tele2 budou rušit? - Byla
Měl si zákazník registrovat nový mail? - Měl, jen jeho neschopností nastavit si e-mailového klienta si ho nezprovoznil - Jeho chyba!
Volal na poruchy, když neběžela služba jeho chybou? - Opět chápu, že mu tam neměli co říci, žádná porucha nebyla!
A hlavně - zvolil si samoinstalaci - ANO. Pak si má s instalací umět poradit, pokud ne, nemá se divit, že bude volat na placenou linku. I u naší společnosti se volá na placenou linku.
Závěrem bych chtěl ještě podotknout, díky konkurenčním bojům je výdělek operátorů na DSLkách po odečtení všech nákladů tak 20 Kč, takže zákazník nemůže ještě očekávat, že bude firma jeho několikanásobné hovory a neschopnost sponzorovat.
Zní to tak, že si neváží ani firma kde pracuji, ani ČRa klientů, ale internet za pár stovek nesmí nikdo zaměňovat s internetovou přípojkou za desítky tisíc s garantovanou rychlostí, dostupností a péčí.
jenom k té době, než se provedlo připojení - když jsem přecházel od Tele-O2 k Radiokomunakacím, tak to trvalo taky přibližně měsíc, z toho 3 a půl týdne to trvalo O2, než mě jejich skvělý informační systém uvolnil adsl službu, aby mi Radiokomunikace zřídili novou. Jinak naprostá spokojenost, všechny informace jsem měl včas a na první zalogování OK.
A souhlas s tím, že zákazník typu p.Mlčocha by si měl objednávat služby tohoto typu s plnou instalací
Taktéž. O odpojení firemní přípojky v pracovní době nás nikdo předem neinformoval, tudíž jsem volal ještě na ČTc a hlásil poruchu, která ovšem nenastala (kolik klientů si asi mohlo myslet, že tahle firma neexistuje a kolik pracovníků ČTc, že jsem nemocnej). Modem máme vlastní, hosting vč. mailů taky, naštěstí. Odběrní lístek jsme nedostali, přestože vedle faktur chodí i různé dopisy typu přečti a zahoď. Cca týden po přepojení nám nešly telefony asi 3 dny v kuse, což je na firemní přípojce opravdu fajn (o kolik klientů jsme asi tak mohli přijít teď). A to nemluvím o tom, že jejich obchoďák absolutně neměl páru o cenách a podrobnostech přenesení a dokonce tvrdil, že na určité služby je právě akce "zdarma" (nikdy nebyla), formuláře jsme dostávali postupně a celý proces přenesení trval cca 4 měsíce.
Teď už chodí vše jak má, zatím ...
Právě to mám všechno ověřeno, na číslech sousedů služba údajně zřídit lze, ale chtěl jsem si to jen ověřit. Znám to zrovna u TO2CR u zákazníka, podle netového formuláře je vše OK, ale nakonec služba zřídit nešla.
To mám radost, že nejsem sám. Už přes měsíc se pokouším zjisit tak triviální věc, jako je způsob instalace Premium Sky. (Jiná možnost připojení v mém bydlišti není, jinak bych to dávno vzdal.) Na telefonní lince nedokážou odpovědět ani na tak triviální otázku, jako je dodaz na způsobe vedení kabelu od vnější antény, a na e-maily neodpovídají. A to jsem prosím potenciální nový zákazník. Těm stávajícím teda vůbec nezávidím.
Never tomu, ze smlouvu ztratila posta, to udelaly CRa, maji tam takovej bo... zes to nevidel.
Ja tam porad volam a overuju, jestli smlouvy co jsem posilal za zakazniky dosly, s jejich rychlosti to pretypuji tak za 10 dnu... V Poste Ceske problem bohuzel NENI!
Smlouvu? Proc by ji posilali, presne tak, na tohle dlabou uplne, posilaji ji za 2-3 mesice pokud vubec :-/ Slavne CRa, muj nazor je nize...
stejne jako vam neumozni prejit z HTS na ISDN - obchodni duvody... (proto je treba pred prevodem prejit na isdn u TO2 a pak to mile radiokomunikace milostive umozni, musi)
Tak mi řekněte vy blbo****, proc to neudelate jako TO2, s heslem a jmenem ktere si nikdo nemusi pamatovat, ha? TO2 ma login i heslo o2 nebo O2 nebo 02 a neni co resit, zadne hloupe logovaci udaje netreba posilat.
Reknu vam jedno a vim co rikam:
TO2 ma kvalitni sluzby (ve vetsine lokalit) a relativne kvalitni servis (urcite se tam prozvonite, alespon v branzi ADSL, na techniky, to u CRA nehrozi!!!), nicmene ma nejvyssi cenu a nejhorsi obchodni podminky (tim myslim limity, ceny ... je dominantni, tak je to logicke, proc by nevydelaval, ma masy a ovce, nedelali bychom to jinak, O2 to dela velmi dobre - ze se to lidem nelibi je jina vec).
RADIOKOMUNIKACE maji (ve vetsine lokalit, kde maji Premium) rozhodne nejlepsi pomer cena/vykon*) (pominu lokality, kam vede optika bez FUP), spolehlivost je mirne nizsi jak TO2, ale administrativa je snad nejhorsi ze vsech co znam.
*) i lepsi jak UPC a dalsi kabelovky...
Pokud neco potrebujete a ted nemyslim blbiny jako pise pan nahore, tak kdyz nevite, na koho se obratit, tak ste nahrany, presne jak pise zamestnanec CRA dole.
Pristup k zakaznikovi a stabni kulturu maji v CRa opravdu na mizerne urovni a jestli s tim urychlene neco neudelaji, tak zaplacou.
Co k tomu rici, je to tak. Budto clovek prekousne tyhle administrativni kiksy, ktere dobre znam a snad kazdy druhy mesic resim, anebo to s nimi proste ukonci, coz udelam asi take hned jak to pujde.
18.12.2006 - objednal sem ADSL Preminum 1024/256 + modem zdrama a nějaký ty volný minuty na volání a slevy na měsíc
5.1.2007 - 3. telefonát, kdy už to přijde
9.1.2007 - 5. telefonát
18.1.2007 - x-tý telefonát - zjištění, že už nebudu mít modem zadarmo, ale za speciální cenu 500,- a že moje žádost o internet je již v řešení
5.2.2007 - info - zítra vám to přijde
10.2.2007 dorazil modem xavi x7722r+, ale net mi běží už od začátku února. Ještě nevim, jak se to bude řešit.
Mezi tím bylo spousta jinejch telefonátů, mimo jiné i jejich slavná "HOTLAJNA" kde se ozve ženský hlas, mile oznámí, že platim 10,- za minutu a než se vyžvaní, je půl minuta pryč. Na to mi pak řekne, že všichni operátoři jsou právě zaneprázdněný a že mam zavolat za chvilku.. na týhle lince sem asi taky pár drobnejch nechal, protože sem to zkoušel tak dlouho, dokud sem se tam nedovolal. Kdo nevěří a má zbytečný kilo v kapse, ať to zkusí. No a teď, když mam net konečně doma, tak je to sakra nestabilní. Jednou to stahuje 100kbs a najednou 5 kbs apod a upload to samý (a nemyslim tim p2p), ale je to možnát tim modemem. Rozhodně tu nedělám špatnou reklamu. Je to jenom moje zkušenost s Českými Radiokomunikacemi.
Ti co tu píšou, že jsou se službami spokojený, tak, jestli sem si dobře všiml, mají doma 5Mb, 3Mb, nebo podobný připojení a ty jsou cenově krapet někde jinde a zřejmě se ČR snaží víc. ALE JE TU NĚKDO SPOKOJENEJ S TIM ADSL PREMIUM 1024/256?
Mě by zajímalo, proč je hotline pro firmy zdarma a pro obyčejné zákazníky placená. Není to něco o diskriminaci nebo zneýhodňování určité skupiny obyatel?
Samozrejme ze je to moje hloupost. Nikdo se Vam nesnazi vzit Vasi spokojenost. Instalaci jsem nedokoncil kvuli nekompatibilnimu modemu, problemem je podle mne to, ze si radiokomunikace uctuji penize za sluzbu kterou neodebiram.
Preji hezky den.
Myslim ze nemate pravdu pane. Cilem je upozornit na dve zavazne skutecnosti:
1) Precist si poradne smlouvu, ktera je mimochodem jak byva zvykem velmi podrobna a nejdulezitejsi fakta jsou uvedena nejmensim pismem
2) Upozornit na nezakaznicky pristup spolecnosti Radiokomunikace. Myslim, ze solidni spolecnost stavejici svuj pristup na duvere zakazniku by si nenechala platit za sluzby, ktere neposkytuje a ktere nejsou odebirany
Mám rovněž velmi špatnou zkušenost z touto společností, a rozhodně nikumu nedoporučuji tohoto operátora. Jednalo se predevsim o mou hloupost, ale pres to Radiokomunikace jednaji dle meho nazoru v rozporu s dobrymi mravy a ne jako solidni spolecnost. Posudte sami:
Byl jsem velmi nespokojen s českým telecomem a jejich ADSL připojením na internet – zřídil jsem si u nich ADSL internet na základě reklamy na pevný internet. Zřídili mi pevnou linku a vše se zdálo být v pořádku, dokud za půl roku používání neposlali dodatečnou fakturu za pevnou linku. Na základě této zkušenosti jsem začal hledat jiného poskytovatele internetu přes telefonní linku (UPC ještě služby v místě mého bydliště neposkytovalo).
V tu chvíli se mi nabídka radiokumunikací zdála v pohodě. Objednal jsem si proto tuto službu od nich a musím uznat, že na mě jejich přístup udělal dojem. Vše jde on-line, smlouvu pošlou poštou a vše jde rychle (když ptáčka lapají, hezky mu zpívají). Podepsal jsem smlouvu a chtěl si nakonfigurovat svůj ADSL modem, neuspěl jsem ale. Když jsem chtěl pomoci po radiokomunikacích, odkázali mě na svou placenou linku, že prý zadarmo to nejde. (TO JSOU SLUZBY).
Toto je samozřejmě absurdní, proto jsem je informoval o tom, že již o danou službu nestojím a ukončil jsem smlouvu s radiokomunikacemi.
Radiokomunikace ovšem trvají na tom, abych rok platil, i když danou službu nevyužívám. Bohužel se ukázalo, že smlouva je sestavená tak, že člověk skutečně musí rok platit.
Musím uznat, že jsem hloupý sám, neboť jsem si pořádně nepřečetl malý hutný text na konci návrhu smlouvy na postkytnutí internetu od této společnosti, díky tomu teď platím spoustu peněz za službu, která mi není poskytnutá.
Pro více informaci pište na garrous.atlas.cz
LIDÉ BDĚTE A VYHNĚTE SE RADIOKOMUNIKACÍM.
Skončil jsem bez internetu, ale bude mě to stát 7000,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já také nemám zatím žádné výtky. Jen ona stejná zkušenost se zdlouhavým přechodem od O2, za což CRa zřejmě nemůže... A na jejich linku jsem volal někalikrát pro různé info a nikdy sem nemusel vyčkávat..
Chtěl jsem v červnu objednat službu Voice e-call. Zavolal jsem na infolinku a ptal jsem se na možnost přidělení pražského čísla, protože někteří lidé mají blok telefonovat na negeografická čísla začínající devítkou. Operátor mne ujistil, že to lze. Provedl jsem tedy objednávku a pro jistotu do mailu poznamenal informaci o pražském čísle. To samé jsem poznamenal i na zaslanou smlouvu. Smlouva přišla zpět i s přihlašovacími údaji, ale ne s pražským číslem, ale negeografickým na začátku s devítkou!!! Řekl jsem tedy, když je to tak, tak samozřejmě službu nechci.
Odpověď radiokomunikací:
... rádi Vaši záležitost prověříme.
U služby Voice e-Call není možné přidělit geografické telefonní číslo.
Můžete nám nejprve zaslat telefonní číslo linky, ze které jste telefonicky objednával službu Voice e-Call a uskutečnil hovor?
Co se týká zrušení smlouvy, není to nyní možné, neboť byla uzavřena na 12 měsíců. Vyčkejte prosím na vyřízení reklamačního řízení, které trvá 30 dnů od založení reklamace.
S rokem jsem nesouhlasil, vždy jde v podstatě o podvod, a poskytl požadované údaje. Bohužel reagovali až na mojí druhou upomínku skutečně až za měsíc. Ani o den dříve.
Odpověď radiokomunikací po měsíci:
Velice se omlouváme za poskytnutí mylných informací od našeho operátora. Operátor byl proškolen a byla provedena taková opatření, aby k podobné situaci již nedošlo.
Výpověď služby Voice E-Call je nutné zaslat pouze písemně na adresu P.O. Box 31, 530 02 Pardubice. Služba bude ukončena bez jakéhokoliv poplatku za předčasné vypovězení smlouvy.
Výpověď jsem zaslal a za měsíc se ptám, jestli už je vše ukončeno.
Odpověď radiokomunikací po dvou měsících:
Výpovědní lhůta je 14 dní a začíná běžet od 1. dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena Poskytovateli. Je nám líto, proces není možné urychlit.
A máme tu půlku září a tak se ptám, zda tedy opravdu je již vše vyřešeno.
Odpověď radiokomunikací po třech měsících:
Velice se Vám omlouváme za mylné informace o výpovědní lhůtě. Ta činí 1 měsíc a začíná běžet od 1. dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena Poskytovateli.
Takže zase nic, opět omyl. Asi něco v tom smyslu "Podvedli jsme vás a teď se nás jentak nezbavíte".
S CRA mam spatne zkusenosti od prvniho "kontaktu" s nimi, kdy jsem cekal na prepojeni od O2 asi mesic + sem mel dostat modem zadarmo, ktery mi vsak s oduvodnenim, ze uz neni na sklade, neposlali. Od te doby slo vse v pohode, az do chvile, kdy jsem chtel zvysit rychlost. Za modem v akcni nabidce za 99,- (jeho opravdova hodnota bude vzhledem k jeho kvalite snad jeste nizsi) jsem nakonec diky ceske poste a jinym spratelenym firmam platil kolem 300. Kdyby timhle problemy skoncily, mavl bych nad tim rukou, jenze jsem musel nainstalovany modem pravidelne restartovat, jinak pripojeni zamrzalo. Oprava linky byla provedena sice behem nekolika dnu, pripojeni vsak porad bezproblemove - radeji vsak neresim a jsem rad, ze to vubec nejak funguje.
Maji mi to zapojit (Premium ADSL) v pondeli a zatim si nemuzu na jednani CRa vubec stezovat. Modem prisel vcas, vcera prisly prihlasovaci udaje spolu s technickymi detaily nastaveni sluzby. Na infolinku jsem zatim volal jen jednou s dotazem kdy to bude, dovolal jsem se bez cekani a operatorka mi v pohode vsechny me otazky zodpovedela. Takze zatim spokojenost :-)
Je to skutecne jen vase hloupost, nikoliv vina radiokomunikaci. Jejich sluzby pouzivam a nemam nejmensi problem. Spise naopak, jsem velmi spokojen. A ze chteji zaplatit za nadstandardni servis ??? Tomu se divite, odkud pochazite, z Neznalkova ?? Pokud si objednate SAMOINSTALACNI BALICEK a pak jej z jednoducheho manualu nejste schopnen zapojit, mel jste si za svoji hloupost priplatit a nechat si to nainstalovat odborne servisnim technikem !! je to jen vase blbost.
Sam uvadite ze jste si to zavinil sam a ze z hlouposti vubec nectete smlouvy ktere podepisujete ... v zapeti z toho obvinujete radiokomunakace a se spoustou vykricniku pred nimi varujete stylem ktery mi zavani mirnou histerii ... mel byste se lecit chlape, nemate to v hlave v poradku.
pokud pana Mlčocha máte za prudiče tak se na práci u konkurence vyprdněte. pokud počítáte jen z počítačově gramotnýma klientama tak si dřív nebo později tvrdě naběhnete to že, třeba pan mlčoch a další je počítačově negramotnej holt není překážka a s tím operátor i poskytovatel musí počítat. když nepočítá tak to dopadne takto.
jinak zmatenost webu cra je faktická moc ceníků v různejch kolonkách nepřehlednost a možnost srovnání mezi jednotlivejma službama ve mne spíš vyvolala zmatek. Zamlžující popis služeb zejména u telefonů kde dost dobře nevím jestli to musím odebrat nebo ne a pokud ne jestli něco zaplatím proč se stejná rychlost jmenuje pro různý ceny jinak ale, v základu je to skoro to samý????? prostě jsem si zavolal na call centrum kde operátorku rozházely tyto dotazy natolik že mne odkázala zpět na web další hovor probíhal už jen tak že jsou technická podpora a obchodní věci neřeší. Takže kde je pravda.
Je tezke si predstavit, ze CRa nema zajem se uzivit. Stejne tak je nepravdepodobne, ze kontaktni centra kaslou na kvalitni sluzby nebo technikum nezalezi na kvalite prace..
Ale samotna povaha odpovedi CRa na techto strankach je presne v duchu spatne zkusenosti jijich zakaznika..
Delam IT a marketing v teto oblasti fakt uz dlouho. Muzu jen rict, ze CRa ma nepouzitelne vedeni. Ostatni se mohou snazit jak chtej, ale jestli lodivod nevi kam s tou lodi, jestli motor nebo plachty.. a proc nam mysi sezrali naklad? Zakazniku, mel si ho lepe zabalit (otazka proc se kapitan nepostaral o likvidaci mysi.. se neresi)
To CRa predvedla v reakci jasne rika o co v teto firme jde.. Vyhodit management a dosadit nekoho, kdo nejezdi ve Volvu ale v Octavii.. pak mozna se CRa docka poradneho workflow a business procesu a lidi zas budou mit chut delat veci poradne.. A zakaznik si nebude pripadat jak za C.K.
P.S. Neznam toto firmu ani zadne jeji zamestnance, usuzuji jen z naznacene komunikace.
jsem zaměstnanec Radiokomunikací a musím přiznat, že to co je v článku napsáno, tak tak to u nás někdy chodí.
Doporučením pro objednání služby je se obrátit přímo na obchodníka a nedělat objednávku přes call centrum nebo internet. Po celou dobu pak komunikujete s jedním člověkem, který Vám vždy poradí.
Souhlas. Když chci něco prodat, nemůžu zákazníkům říkat, že jsou blbci. Ani nemohu počítat s tím, že všichni uživatelé internetu jsou počítačoví odborníci.
S ČRA mám podobné zkušenosti, dobrá služba, přístup k zákazníkovi mizerný.
Ono se to stane i jinde, včera jsem řešil ADSL u Telefoniky. Byla objednána jednoduchá instalace, provedena, zaplacena. Pak jsem zjistil, že modem je pravděpodobně nefunkční a zřejmě není ani ADSL signál. Ale musím říct, že když jsem to nahlásil, tak se aspoň snažili a slíbili poslat co nejdříve techniky. Jsem zvědav, zda v přístupu k zákazníkovi bude Telefonica lepší než ČRA.
To by se dalo napsat vo každý druhý společnosti. A proč se zaměřovat jenom na tel*, vo každý druhý (spíš první) bance, vo každym druhym většim podniku.
Některý menší na to taky kašlou, ale některý rozumí pojmu konkurence a hlavně dobrý jméno (který je podle mě otázka nejvyšší priority - ale "každý svého štěstí..."). Molochy s 5 stupni řízení kravat, který maj místo bulev dolary jako strejda Skrblík se zákazníkama moc nezabejvaj, když maj zisky. Ale podle mě mnoho na to brzo v budoucnu šeredně doplatí - samozřejmě, že kravatám je to jedno, zlatej padák a honem zas ždímat jinou hloupou firmu, doplatěj na to přepracovaný zaměstnanci, vo kerý si firma votírá manyžerský zasviněný boty.
Plně s Vámi souhlasím,radiokomunikace jednají se zákazníkem jako s jakýmsi retardem.Za povšimnutí stojí jejich měsíční vyúčtování kde jsou ceny bez DPH a nakonec je hybrit s DPH a další špeky.Ostatně nejsou samy,Moloch jako je ČEZ je ještě větší borec,tam musíte prodělat postgraduál,abyste si mohl sám spočítat spotřebu a poplatek.Tyto fa by měly platit daně za další činnost,za provedennou práci s mlžením.Jsem už ze starší generace,ale věřím,že ti dněšní mladí si už nenechají srát na hlavu jako mi,vychovaní v socialismu.