Vlákno názorů k článku Radiokomunikace: zákazník až na posledním místě? od Karel - Podle mě ČRa zcela obhájily svůj postup a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 12. 2006 11:50

    Karel (neregistrovaný)
    Podle mě ČRa zcela obhájily svůj postup a jednání v tomto případě. Autor si má objednat zapojení od technika a nebude mít takové problémy. Nemůžu hodnotit ČRa jako celek, nemám s nimi zkušenosti, ale mám pocit, že lidi mají potřebu si na něco pořád stěžovat.

    Moje zkušenost s telefonními operátorkami fy EMEA Telecom je veskrze dobrá, občas některá něco neví, ale, překvapivě, nezjistí to, ani když začnu křičet. Předpokládám, že když budu nepříjemný na ně, budou i ony na mě a obráceně.

    A nemá cenu stěžovat si na podporu SIPO, vždyť autor si vybral ČRa dobrovolně a ne pod nátlakem, či jako monopolní službu. Tak si mohl taky zjistit, že SIPO nevedou, a ne si na to stěžovat jako malé dítě.

    Dobu,kdy se na telefonní linku čekalo v pořadníku 5 let a změny v pořadníku byly podložené tekutými penězi - to už asi pamatuje málokdo...
  • 15. 12. 2006 20:59

    kix (neregistrovaný)
    Zaměřím se na jednu věc, a sice, že zákazník neobdržel přihlašovací údaje k připojení.
    Měl tedy využít jednu ze tří placených akternativ, které agentura ve své reakci uvádí? Je to ok podle vás?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).