Podle mě ČRa zcela obhájily svůj postup a jednání v tomto případě. Autor si má objednat zapojení od technika a nebude mít takové problémy. Nemůžu hodnotit ČRa jako celek, nemám s nimi zkušenosti, ale mám pocit, že lidi mají potřebu si na něco pořád stěžovat.
Moje zkušenost s telefonními operátorkami fy EMEA Telecom je veskrze dobrá, občas některá něco neví, ale, překvapivě, nezjistí to, ani když začnu křičet. Předpokládám, že když budu nepříjemný na ně, budou i ony na mě a obráceně.
A nemá cenu stěžovat si na podporu SIPO, vždyť autor si vybral ČRa dobrovolně a ne pod nátlakem, či jako monopolní službu. Tak si mohl taky zjistit, že SIPO nevedou, a ne si na to stěžovat jako malé dítě.
Dobu,kdy se na telefonní linku čekalo v pořadníku 5 let a změny v pořadníku byly podložené tekutými penězi - to už asi pamatuje málokdo...
Zaměřím se na jednu věc, a sice, že zákazník neobdržel přihlašovací údaje k připojení.
Měl tedy využít jednu ze tří placených akternativ, které agentura ve své reakci uvádí? Je to ok podle vás?