Vlákno názorů k článku Radiokomunikace: zákazník až na posledním místě? od Kamil 2. - To by se dalo napsat vo každý druhý...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 12. 2006 8:38

    Kamil 2. (neregistrovaný)
    To by se dalo napsat vo každý druhý společnosti. A proč se zaměřovat jenom na tel*, vo každý druhý (spíš první) bance, vo každym druhym většim podniku.
    Některý menší na to taky kašlou, ale některý rozumí pojmu konkurence a hlavně dobrý jméno (který je podle mě otázka nejvyšší priority - ale "každý svého štěstí..."). Molochy s 5 stupni řízení kravat, který maj místo bulev dolary jako strejda Skrblík se zákazníkama moc nezabejvaj, když maj zisky. Ale podle mě mnoho na to brzo v budoucnu šeredně doplatí - samozřejmě, že kravatám je to jedno, zlatej padák a honem zas ždímat jinou hloupou firmu, doplatěj na to přepracovaný zaměstnanci, vo kerý si firma votírá manyžerský zasviněný boty.
  • 15. 12. 2006 8:29

    Kamil (neregistrovaný)
    Mám pětimegabit od Radiokomunikací a naprostá spokojenost. Nicméně podobný článek resp. své zkušenosti bych mohl napsat o Telecomu resp. Telefonice....
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).