Jsem také novým zákazníkem Radikomu a musím říct, že nic z toho, co jsem si přečetl v článku nemůže platit obecně.
Ohlásili předem kdy dojde ke změně, poslali konfigurační sms také včas.
Co se týče zákaznické linky, tam trošku pokulhávají, ale to asi všichni. Přestože jsem volal až v nočních hodinách, také jsem čekal zhruba 12 minut. Ale pak mě čekal rozhovor s velice milou a ochotnou slečnou. Sice mě také odkázala na servisní linku, ale jinak vše OK.
Druhý den jsem volal k technikům a rozhovor opět milý a konstruktivní. Volal jsem asi za 25 korun 2,5 minuty. Poté už volali oni a během pár hodin (než správně nakonfigurovali síť) mi už volali oni.
NEMOHU SI TEDY STĚŽOVAT!!
I vám přeji podobně úspěšné řešení problémů...
Já jsem taky spokojen, ale potíže byly:
- smlouvu zaslanou v říjnu někdo ztratil (asi pošta)
- druhou jsem zaslal 23.11., 29.11. jsem byl přepojen
- přihlašovací údaje jsem dostal mailem až o den později (ale z infolinky jsem je vymámil ihned po přepojení)
- modem jsem si raději koupil vlastní
- ovšem dosud jsem nedostal podepsanou smlouvu, budu muset zase obtěžovat zákaznické centrum
Never tomu, ze smlouvu ztratila posta, to udelaly CRa, maji tam takovej bo... zes to nevidel.
Ja tam porad volam a overuju, jestli smlouvy co jsem posilal za zakazniky dosly, s jejich rychlosti to pretypuji tak za 10 dnu... V Poste Ceske problem bohuzel NENI!
Smlouvu? Proc by ji posilali, presne tak, na tohle dlabou uplne, posilaji ji za 2-3 mesice pokud vubec :-/ Slavne CRa, muj nazor je nize...