Vlákno názorů k článku Radiokomunikace: zákazník až na posledním místě? od Jaromir - Je tezke si predstavit, ze CRa nema zajem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2006 10:09

    Jaromir (neregistrovaný)
    Je tezke si predstavit, ze CRa nema zajem se uzivit. Stejne tak je nepravdepodobne, ze kontaktni centra kaslou na kvalitni sluzby nebo technikum nezalezi na kvalite prace..

    Ale samotna povaha odpovedi CRa na techto strankach je presne v duchu spatne zkusenosti jijich zakaznika..

    Delam IT a marketing v teto oblasti fakt uz dlouho. Muzu jen rict, ze CRa ma nepouzitelne vedeni. Ostatni se mohou snazit jak chtej, ale jestli lodivod nevi kam s tou lodi, jestli motor nebo plachty.. a proc nam mysi sezrali naklad? Zakazniku, mel si ho lepe zabalit (otazka proc se kapitan nepostaral o likvidaci mysi.. se neresi)

    To CRa predvedla v reakci jasne rika o co v teto firme jde.. Vyhodit management a dosadit nekoho, kdo nejezdi ve Volvu ale v Octavii.. pak mozna se CRa docka poradneho workflow a business procesu a lidi zas budou mit chut delat veci poradne.. A zakaznik si nebude pripadat jak za C.K.

    P.S. Neznam toto firmu ani zadne jeji zamestnance, usuzuji jen z naznacene komunikace.

    Jaromir Nemecek
  • 22. 12. 2006 8:55

    Q (neregistrovaný)
    Souhlas. Když chci něco prodat, nemůžu zákazníkům říkat, že jsou blbci. Ani nemohu počítat s tím, že všichni uživatelé internetu jsou počítačoví odborníci.
    S ČRA mám podobné zkušenosti, dobrá služba, přístup k zákazníkovi mizerný.
    Ono se to stane i jinde, včera jsem řešil ADSL u Telefoniky. Byla objednána jednoduchá instalace, provedena, zaplacena. Pak jsem zjistil, že modem je pravděpodobně nefunkční a zřejmě není ani ADSL signál. Ale musím říct, že když jsem to nahlásil, tak se aspoň snažili a slíbili poslat co nejdříve techniky. Jsem zvědav, zda v přístupu k zákazníkovi bude Telefonica lepší než ČRA.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).