V pondělí mi nepřišly předplacené noviny do schránky. Volal jsem na poštu, kde mi tiskový mluvčí sdělil, že problém je s pošťákem. Pošťák si vyvrtnul kotník, proto pošta za nic nemůže, protože problém je u pošťáka. Oni mu noviny do kabele dali.
Ještě jednou ze mě udělá rajfajzen pitomce a shodí vinu někoho druhého, tak zrším účet. Už měš opravdu začínají srát.
V pondělí odpoledne nebyl vůbec funkční web RB.cz. Kupovali jsme auto a protože jsme byli my i prodejce klienti bývalé ebanky, platbu jsme chtěli provést online. Bohužel to nešlo (cca od 16-18pm) a tak jsme strávili přes hodinu na pobočce RB, kde nás obsluhovala nicnechápající důchodkyně hledající každě písmenko na klávesnici. Z RB odcházíme, rád si nechám poradit kam.
Tohle ale přeci nemůže RB, ne? Skutečnost že VF lehne jeden z jeho důležitých systémů (odesílání SMS) není problém RB. Je samozřejmě nepříjemné že pak nelze doručit autorizační kód, ale může za to VF. Ostatně, jít k VF a čekat vysokou kvalitu a spolehlivost služeb je naivní.