Není zcela pravda že platební karty budou fungovat bez omezení. Nebude u nich fungovat služba zamykání/odemykání karty. Kdo má kartu zamčenou a neodemkne si ji včes předem, bude mít asi po dobu výpadku smůlu.
Máte trochu matoucí větu v úvodu: "Mimo provoz nebude jen internetové bankovnictví" - to zní jako by právě internetové bankovnictví zůstalo v provozu. Napiště raději třeba "Mimo provoz bude nejen internetové bankovnictví".
V úvodu článku je uvedeno "Mimo provoz nebude jen internetové bankovnictví". To je v rozporu s druhým odstavcem "Klienti banky po dobu výpadku nebudou moci využívat jak klasické internetové ".
Jsem trochu zmaten - bude Internetové bankovnictví funkční či nikoliv?
A můžete prosím uvést zdroj ze kterého máte tuto informaci?
Hezký den,
dovolím si jen zareagovat z banky na některé dotazy v článku i tady v diskuzi:
- článek zřejmě čerpá z informací zaslaných klientům do schránek v internetovém bankovnictví, další komunikaci (web, tiskovou zprávu) spustíme zítra,
- nebude funkční internetové bankovnictví ani smartbanking, tzn. nepůjde zadávat jakokoli platby, nebudete se moci dívat na účet apod. (proto doporučejeme např. všechny platby zadat raději už v pátek),
- platební karty budou fugnovat v ATM i u obchodníků, nebude fungovat zamykání karet,
- důvodem odstávky je zavádění první části dlouho slibovaného nového systému, ale nikoli internetového bankovnictví. Je to spíš interní část, která nám sjednotí několik různých systémů dohromady, budeme mít lepší přehled pro klienta. Na první pohled tak v pondělí ráno (pokud vše půjde bez problémů :-) nepoznáte žádnou změnu, budete se hlásit do stejného IB jako předtím. Budeme ale moci lépe poznat klienta, líp např. připravovat předschválené nabídky, nebudeme spamovat různými nabídkami, pokud o ně nebudete mít zájem apod.
- odstávku budeme ještě připomínat cca týden předem.
Hmm ...a prestanete taky obvolavat sve cim dal mene spokojene klienty a nabizet jim ruzne uzasne uvery typu "muzete si hned pucit 30k" ... pricemz klient ma na ucte nasobky nabizene castky?Takove nabidky totiz nejen me opravdu dojimaji ... takova nabidka je totiz zajimava mozna tak pro prumerneho bezdomovce.
A rikat tem (prevazne damam) na druhy strane at me podobnyma nabidkama uz neobtezujou je zjevne zcela marny => vyresil sem to technickym prostredkem, proflaknuta cisla mam na svem osobnim blacklistu.
Mimochodem, raifka jeste nedospela k tak uzasne a pokrocile technologii jako je email, ze? On totiz zdaleka ne kazdy leze porad neco delat na ucet, natoz na web banky, takze by mozna nebylo od veci investovat do klientu (vsech dohromady) tech 10korun a ten mail jim poslat. Tyce se samo vsech podobnych upozorneni.
Zato prilozit spam k vypisum z uctu (placenym podotykam) to nezapomenete.