Vlákno názorů k článku Raiffeisenbank ustupuje od elektronického internetového klíče od anonym - mbank.cz, fio.cz - pro vsechny, kteri nechteji zbytecne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2008 1:57

    anonymní
    mbank.cz, fio.cz - pro vsechny, kteri nechteji zbytecne sponzorovat banky :-)) pokud vsak mate charitu radi, nic proti :-)))
  • 8. 8. 2008 8:04

    vykuk (neregistrovaný)
    Tyhle instituce patri do kategorie Albert, Penny, Skonto, Mountfield (Beda Travnicek - specialista na kola :) ) odpovidaji tomu ceny i sluzby. Nic proti nim, ale ne kazdy je chce - pozitivni je, ze si dnes muzete svobodne vybrat. Nekdo taky pije jen Plzen a rad si zani priplati ackoli Ostravar je o tolik levnejsi...
  • 8. 8. 2008 10:29

    krakonoš (neregistrovaný)
    Jaký je, alespoň pro mne, rozdílmezi službami mBank a spořitelny? Jedině v tom, že ve Spořitelně draze platím za to, co mám v mBank zdarma! Pokud jdu na pobočku spořitelně, vytáhnu si papírek a čekám a čekám. Pak dostanu dokument, vekterém se stěží vyzná i kvalifikovaný právník (když se jich na něj podívá deset, každý se k němu vyjádří jinak) a platím dál a víc (viz chytrá karta, ke které budou postupem času dotlačeni všichni, ať chtějí, nebo ne)! V mBank, pokud tam budu vůbec muset někdy jít, jsem obsloužen okamžitě, na jakýkoli dotaz, položený přes internet reagují prakticky obratem, velice slušně a kvalifikovaně. Smlouva o vedení účtu má dvě stránky A4 a je srozumitelná pro každého, kdo umí číst, už jen proto, že veškeré poplatky jsou nulové a to i při výběru hotovosti z bankomatů v zahraničí! Ale kdo chce kam, pomožme mu tam! Pokud někdo musí ohromovat okolí tím, že má účet v nějaké ,,renomované" bance, tak ať si za to zaplatí.
  • 9. 8. 2008 11:30

    Adam (neregistrovaný)
    Pane jo, takové keci, kdo tomu asi tak bude věřit? Já mám tedy s mBank naprosto opačnou zkušenost ! V případě jakéhokoliv problémů nastává téměř neřešitelná situace, na mail reagují za několik dnů nebo týdnů, pak už je jen placená telefonní mLinka (4,80/minuta ). Žádná kamenná pobočka, kde se dá něco vyřídit či reklamovat, protože je to jen netová banka, nelze tím pádem vložit hotovost, v případě výpadku jejich IB jste totálně bez peněz, protože maji v jednom i kartové centrum a tak si můžete do bankomatu jen kopnout :o) Neumí zahraniční platby, neumí kreditky, neumí pojištění karet .... a mám pokračovat v nekonečném seznamu? Je to takovej "Penys market" v bankovním provedení
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).