Nebudu rozporovat tu komunikaci ke kartám, tam máte samozřejmě pravdu. Ale dovolil bych si hájit svého zaměstnavatele u toho ceníku: koukněte na web nebo do vnitřní schránky - máte tam informaci o změně + změnový list + přehled konkrétních změn + doporučení jak se kterému poplatku vyhnout + ještě obvoláváme klienty, kterých se ta změna dotkla.
Karty se nepovedly, ale troufám si tvrdit, že takhle transparentně o změně sazebníku nikdo jinej neinformuje (teď oznamovalo změny ceníku 6 bank a jen dvě se namáhaly o tom klientům alespoň říct...). ak funguje Fio nevím, asi to bude podobné...
Myslite zrejme tuto tabulku http://www.rb.cz/attachements/pdf/obecne-dokumenty/ceniky/srovnani-stavajici-a-novy-cenik.pdf, tu zrejme delal nekdo totalne pocitacove negramotny. Desi me, ze takovi lide vubec muzou v bance pracovat.
Navic kartu mam blokovanou, ale zadne informace ani po prihlaseni na uctu nemam.
Podle me se brzo dozvime neco hodne pikantniho, protoze takle panicka reakce se od banky hned tak nevidi, ani kdyz ukrali databazi pul milionu karet jednoho zprostredkovatele obchodu, tak jste je nezablokovali takle rychle.
Klidně vsadím můj celoživotní plat, že se žádný senzace ani pikantnosti nedočkáte :-) Holt každá banka k vyhodnocení těch rizik přistupuje jinak, my zvolili tuhle cestu (podle mne správná cesta, ale špatný provedení), jiný banky radši hrajou mrtvýho brouka a řeší s klienty jen skutečné zneužití karty, další posilují bezpečnost jiným způsobem (viz povinné SMS u ČSOB od 1.10.)
Ale mohla....
1) věděla že problém s kartou je na straně banky
2) zcela nepochybně musela vědět že se nejedná o nějakého podvodníka co našel něčí peněženku
3) Podpisový vzor bezesporu seděl
Takže mi v klidu mohla z pokladny vydat ty peníze i bez OP.....jenže to by ta svině nesměla bejt totálně vymaštěná....ještě před tou výpovědí, mi na centrále potvrdili, že v takových případech může vedoucí pobočky klientovi uznat i jiný průkaz než OP (měl jsem u sebe řidičák)....takže bylo to v té svini.
Diky za reakci. Abych to tedy upresnil: 24.8. jste poslali info o novych podminkach vydavani kreditnich karet. Je to 19 stran obchodnich podminek a nikde zadne info, co se konkretne zmenilo nevidim. Priznavam, ze nejsem vlastnikem zadne kreditky, takze me to nijak zvlast dal nezajimalo. Nicmene jsem to negativne zaznamenal jako spatny pristup banky o komunikovani zmen. Pak jste 31.8. poslali dve zpravy, kde v jedne je informace o zmenach v cenicich + novy cenik a ve druhe je info o nove sluzbe eKonto + ve druhem odstavci info, ze se v teto souvislosti meni cenik + srovnavaci tabulka. Z toho tudiz neni jasne, jestli ty dve zpravy spolu souvisi nebo jsou to dve zmeny v ceniku...
No kdybys nebyl osel a pořádně četl to na co reaguješ, přečetl bys si, že se nejednalo o nějakouu chuděru, ale o vedoucí pobočky a že když jsem řešil výpověď účtu a vyjevil jsem jim problém, dostal jsem právě od vedení banky informaci, že vedoucí pobočky tu kompetenci mi uznat jiný průkaz měla.........takže bylo to o té jedné konkrétní 3,1415926
JJ RB jsou pěkný svině. Potřeboval jsem den po výplatě vybrat asi 4000 a bankomaty mi kartu plivaly zpět a protože jsem byl náhodou blízko "domovské" pobočky RB, zašel jsem tam. Tam mi po půl hodině telefonování pracovnice suše sdělila, že mi kartu zablokovali kvůli výměně za čipovou, ale že mi zapoměli poslat novou. Během té doby viděla tu plat. kartu, kartičku s číslem konta a z jejího PC jsem se před ní přihlásil do el bankovnictví. No řekl jsem si co naděláš...zdrželi mně, ještě že nejsem někde v háji, tak vyberu v hotovosti.....jenže jsem u sebe neměl občanku (jak jsem přišel z pošty někde jsem s ní doma fláknul a nevzali si ji k dokladům)....a to byl problém bez občanky ani ránu prachy nebudou.....jelikož jsem se přestěhoval mimo Prahu, takže ta pobočka není zrovna blízko domova abych si pro OP došel byl jsem nahranej...a protože prachy jsem nutně potřeboval myslel jsem že tý kurvě co tam předemnou zosobňovala banku jednu fláknu...naštěstí to byla ženská... no samozřejmě jsem si musel složitě půjčovat od kamaráda takže když jsem si pak zřídil účet jinde a mohl jsem zajít do pobočky, nechal jsem si tu svini znova zavolat a s radostí jsem si při výpovědi před ní uplivnul.
Na vzdory tomu, ze RB je jedna z nejdrazsich bank, tak ma nejhorsi zpusob komunikace. Proc tak dulezitou informaci, ze mi zablokovali kartu, nenapisou do mailu nebo SMS. Kdyz chci zaplatit na netu, tak prece si nepujdu nejdriv precist do ebankovnictvi co je noveho. Tam vydesene jdu az teprve, kdyz hledam duvod, proc mi to kartu odmitlo.
Mimochodem, vyuzivam sluzeb FIO a RB a obe prubezne meni obchodni podminky a ceniky - RB pouze napise "zmenily se podminky nebo cenik, tady jsou ty nove (20 stran kecu a tabulek)", kdezto FIO napsalo "zmenil se ten a ten bod na nove zneni bla bla". To mi prijde jako rovny pristup. Do konce roku to musim kvuli svym zakaznikum u RB preklepat a pak rusim ucet.