Vlákno názorů k článku Rakušané za týden koupili jen tisíc set-top-boxů, kampaň pokulhává od prudic - nevim jak dobre se vede teleshopingu, ale pokud...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 11. 2006 8:51

    prudic (neregistrovaný)
    nevim jak dobre se vede teleshopingu, ale pokud vysilaji v dobe, kdy se na ne nikdo nediva, to je po pulnoci, tak asi to tak slavne nebude. Jine to je u bratru slovaku, tam opravdu jedou jak pily. Holt lide jsou pitomi a skoci na kdejaky blabol.
  • 7. 11. 2006 22:43

    Tim (neregistrovaný)
    Mno ja bych rekl ze marketing funguje prave tak ze veci vylicite co nejlepe a nedostatky hodite pod koberec. Jedine tak prodate furu kusu, kdyz uz jsme u TV tak na tomtez principu stavi teleshoping, a jak se mu dari. Rekl bych ze zakopany pes nebude v optimistickem vykresleni DVB-T ale nekde uplne jinde. ... rekl bych ze problem bude v tom ze lidem proste stale funguje ta stara bedna a tak nemusi prece nic menit, chce to pohrozit vypnutim analogu a uvidite ten srumec :-)
  • 6. 11. 2006 22:31

    vedro (neregistrovaný)
    Já se ani nedivím, že se prodej STB u sousedů nerozjel. Kampani by se dalo lecos vytknout.
    Sledoval jsem 26.10.06 na ORF pořad věnovaný spuštění DVBT a bylo tam dost polopravd. Žena zapla televizi s prutovou anténou - analog zašuměný, připojila STB a obraz bez chyb. Ve studiu přijímal technik na USB kličenku zapojenou v laptopu kvalitní signál na dodávanou náhražkovou anténku. Ani zmínka o tom, jaké jsou záludnosti příjmu hlavně u příjmu v místnosti a pod. Žádná zmínka o důležitosti antény apod. Bylo tam jen: vyndáte ant. kabel z televize, zapojíte do STB a koukáte. Když to lidem doma nejede, tak se nemůžou divit, že ztratí důvěru a STB omlátí prodejci o hlavu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).