Velké servery mají tendenci mlžit, malé zase nevědí, "vo co gou" a potřebná data aby člověk pohledal. :-(
(Úsměvná příhoda: chtěl jsem realizovat reklamní kampaň na jednom malém regionálním, ale dobře zacíleném serveru. Po provozovatelce jsem požadoval detailní "standartní" údaje, abych se mohl rozhodnout a případně naplánovat kampaň. Jedinou odpovědí mi bylo: "Od června jsme měli 14 537 návštěvníků." Zdroj měření? Nějaký Netcounter na vlastních stránkách! Podle toho se opravdu kampaň dělat nedá. :-( )
Mimochodem, kdo v ČR zavede pořádné měření času stráveného na dotyčných stránkách, podobně jako Nielsen?
Pro plánování kampaní by např. byly také potřebné mapy, kudy návštěvníci přicházejí, kudy procházejí a kam odcházejí.
Zajímavá data byla dostupná v Mytrixu - neříkám, že vše, co by člověk potřeboval, ale určitě to bylo někde úplně jinde než iAudit nebo i iDot - bohužel služba je už týden mimo provoz :-(