Já myslím, že zvolený název je dobrej. Z outů odebéřeme poslední písmeno "ů" a dostaneme to v čem byl telecom už dávno "out". manžeřo si dodnes tuto skutečnost neuvědomili. Těm španělským se nediví. Jsou mimo, ale těm našim.
Na tiskovkách to zaznít nemůže, protože novináři neví, kdy půjdou do firmy dělat mediální pracovníky a raději nebudou dráždit. To jinde jsou sakra aktivní.
Jen poznámka: "LED necte jako el aj dí ..." -- Když už, tak 'el í dí', ale ve skutečnosti v angličtině zkratka LED přešla v zkratkové slovo, takže se čte většinou normálně 'led'.
Jinak s celkovým vyzněním vašeho případu naprosto souhlasím.
Vtip je v tom, ze T-Mobile je cizi slovo v cestine nepouzivane. Proto nemame problem nazyvat ho týmoubajl. Ale stejne ho dost lidi nazyva témobil (stejne jako spousta lidi rika vodafon misto vodafoun).
Oproti tomu O2 je mezinarodni zkratka, ktera se u nas dlouhodobe pouziva a cte se cesky. Cist tento nazev jako outů a né jako ó dva je proste uplne jiny pripad, nez u T-Mobile.
O2 je zkratka stara a ja nebudou pouzivat novou vyslovnost. Ale i kdyby byla nova, ta rozhoduje predevsim to, co se lepe vyslovuje. Tedy USA cteme jako usa, nebo jako ú es á. juesej pouzijeme pouze ve zvlastnich pripadech jako zdurazneni "americkosi". CIA cteme pouze jako sí aj ej. LED necte jako el aj dí vůbec nikdo. A ja si myslim ze i kdyby byl O2 novy termin, ze by se ó dva chytil vic než outů.
Tak me se vice libi pouzivani vyrazu "dvojka", ktere jsem u nekoho zaslechl. Myslim ze se to u uzivatelu Vodafone a Tmobile ujme pomerne rychle a tak si zazijeme jeste dalsi prejmenovani.
Jinak fakt je, ze telekom penize nema. Kamarad, ktery ceka na ADSL jiz pres dva roky, mel termin instalace 28.8., jenze protoze telekom nezaplatil dodavateli, tak nejsou DSLAMY a budou mozna na konci rijna, pokud to pujde dobre.
Bohuzel CRa k instalaci cehokoliv do mensi ustredny, kde je okolo 50 smluv, nedotlacite.
Pokládám za nehoráznou drzost, když podnikatel vnucuje svým zákazníkům, aby vyslovovali dosti podivný název jeho firmy cizím jazykem. Neměl by se - když chce prodávat - spíše přizpůsobit zákazníkům? A neměli by zákazníci nabídku nevychovaného podnikatele ignorovat a tak ho odkázat do patřičných mezí? - Škoda, že to nezazní třeba na tiskové konnferenci tohoto španělského podnikatele, který k nám přišel vydělávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).