Vlákno názorů k článku Rebranding za všechny peníze od Tomáš Kapler - a ještě jsem zapomněl jednu drobnost doménu o1 má...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2006 21:58

    Tomáš Kapler (neregistrovaný)
    a ještě jsem zapomněl jednu drobnost
    doménu o1 má telekomunikační operátor option one
    doménu o3 má telekomunikační operátor czech on line
    doménu telefonica.cz má Telefon Internet Call s.r.o.
    doménu movistar.cz má půjčovna filmů moviestar

    spousta lidí už ví, že telecom koupila telefonica. Imho z marketingového hlediska oddělovat fakturační název firmy od obchodního názvu je pitomost. ve španělsku působí telefonica jako telefonica a mobilní partaj jako movistar.
  • 7. 9. 2006 21:38

    Tomáš Kapler (neregistrovaný)
    Já o žádné reklamě na rebranding nevím. Vidím jen nějakou reklamu nějakou firmu, jak tam běhaj nějaký lidi ve vodě, a která slibuje novou kvalitu a televizi. Ale jak bych měl poznat, že to je nový český telecom? Oskar měl snad půl roku vedle sebe obě loga a rebrandingové reklamy upozorňovaly vysloveně na to, že Oskar je nyní Vodafone. Dioxigen sice asi správně rozpoznal, že "Český Telecom" je v Čechách handlivá nadávka, přesto je to termín, pod kterým tuto společnost zná 10 milionů obyvatelů této republiky, takže jej nezveřejnit je imho z marketingového hlediska blbost. Navíc ta reklama nemá nic společného s (tele)komunikacemi, já z té reklamy opravdu netuším co nabizí, ta novinka - televize, je tam zmíněna jedním slovem, přitom do toho investovali sto milionů, mobilní komunikace tam není zmíněna vůbec
    A ty domény jsou také vyslovená debilita - ať mi nikdo netvrdí, že jim někdo odmítl prodat doménu, notabene když na tom není žádný business. Pravda je jistě taková, že prostě nenabídli dostatek.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).