Vlákno názorů k článku Rebranding za všechny peníze od Petr - Mam pocit, ze vyznam domeny se vylozene precenuje....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2006 9:22

    Petr (neregistrovaný)
    Mam pocit, ze vyznam domeny se vylozene precenuje. Ze lide, kteri v roce 1998 sledovali, jak se firmy preplacely pri registraci zajimavych nazvu, se tuhle zkusenost pokouseji pouzivat v roce 2006. Ze lide, kteri v dobach pred googlem hledali ubytovani pomoci "www.hotels-in-saskatchewan.com", si mysli, ze takhle nekdo funguje i dnes.

    Humbuk.

    Uzivatel nezkuseny pujde podle odkazu v reklame, pres katalog, vyhledavac, portal nebo odkaz v clanku. Nepujde nahodne natukat jmeno domeny.

    Uzivatel zkuseny to mozna udela, ale pozna, ze je jinde. A mozna o tom jeste napise clanek na lupu, kde se nad tim stejne postizeni fachidioti budou pozastavovat.

    Mit kontrolu nad spravnou domenou ma mozna trochu smysl, pokud se nekdo chce branit proti phishingu; ale nedovedu si uplne predstavit, ze nekdo phishoval na second-level domene v .cz. A ostatne, vetsina phishingu smeruje na zjevne nespravne adresy a stejne se lidi nachytaji...
  • 7. 9. 2006 9:52

    anonymní
    Msylím, že sem dostatečně zkušenej uživatel, ale velmi často zadávám domény nebo emaily po paměti nebo podle názvu firmy a prvotní je vždy předpoklad, že česká firma má .cz, ať v doméně tak v emailu, takže třeba maily českýho Vodafonu na .com nebo doménu cz.o2.com vždycky hledám jak debil přes vyhledávač a zbytečně to zabírá čas.
  • 8. 9. 2006 9:15

    Petr (neregistrovaný)
    Jestli hledate nejakou domenu potreti, tak mate zafixovane spatne navyky. Od toho maji totiz vsechny prohlizece bookmarky. :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).