Omlouvam se, ze to tu pisu jiz nekolikrat pod ruznymi clanky, ale pro ty kteri to jeste necetli. Sem to zkratka patri: https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/internet/internet-pe-laptop-sau-tableta/internet-cu-abonament/
20 GB dat, LTE, rychlost az 100 MB, FUP se nezapocitava mezi 23:00 a 6:00, po vycerpani FUP rychlost omezena na 256k a to vse za 25 EUR mesicne. Pokryti je samozrejme lepsi nez v CR, to omezeni je skutecne na te rychlosti 256k, mam to potvrzene od mistnich.
Kde je tedy problem ? Muzete se na to zeptat pana Maleho http://www.lupa.cz/clanky/dockame-se-ctvrteho-operatora-prijdte-na-netclub-s-radnim-ctu-ondrejem-malym/ ?
clovek nikdy nebude spokojny... donedavna ludia platili ovela vyssie sumy a aj ked si stazovali tak nikdo s tym moc nenarobil... teraz to zlevnili... ludia boli na chvilu vyteseny... no ale pak zase ... chceme menej... oni maju... aj ja chcem...
proste klasika :)
PS: tym nevravim ze je to v poriadku... len mi prijde divne ze sa vzdy niekdo ohana s tym jak to je v zahranici...
Ja nejsem (ani nebyl) spokojeny ani nahodou. Je neuveritelne, co si lide nechaji od operatoru libit a nechaji se porad neskutecne oblbovat. Ja chci platit primerenou cenu za to, co skutecne provolam. Takze:
- zadne uctovani po minutach
- zadne prevadeni neprovolanych minut jen do dalsiho mesice
- zadne uctovani volani/SMS pres roaming, na bareve linky apod. mimo tarif
- zadne volani za 5 Kc / min. (kolik ze je terminacni poplatek?)
- zadne predplacene karty s nutnosti neustaleho dobijeni, jinak se karta zablokuje
Za dvě kecací a jednu datovou kartu celkem 730 Kč za rok. Jenže: kecám bez paušálu za 1 Kč/ min do všech sítí a s výhradně sekundovou tarifikací, s účastníky s kartami od stejného prodejce pak zcela zdarma. Na datovou kartu můžu stáhnout/poslat 15/15 GB měsíčně za max. 300 Kč, pokud data nestahuji, neplatím nic. Vyúčtování buď jednou za rok, nebo po překročení hranice 1.000 Kč. I toto je Vodafone, bohužel jen pro ,,bussines friends".
Celkem by mne zajímalo, kolik těch "nově nespokojených" lidí by se dnes připojilo k akci "na protest se na hodinu odpojuji ze sítě", když už většina z nějakého důvodu nechce přejít k novým značkám/virtuálům.
P.S.
Jen pro zajímavost. Co se dívám kolem sebe tak většina živnostníků má dávno BLESKmobil (převáděli staré číslo) a pár prý jich vážně uvažuje o MOBIL.CZ (kupodivu je Internet nezajímá, prý kvůli síti T-Mobile).
Já stará čísla nepřeváděl, protože operátoři má stará čísla prodali do databází Call Center. Kurvy jedny nenažraný.
U nových čísel je zatím klid, nebude-li tak sbohem a útrata nulová nebo jinde.
Vaše chyba. Opovi je třeba ještě před aktivací prodej čísla do call centra zakázat. Musí se to ovšem udělat osobně a na autorizovaném pracovišti, přes samoobsluhu to nefunguje. Op je v takovém případě povinen vám vyhovět, i když se kroutí a ječí. (chcete jen volání a SMS? nač potom ten telefon vlastně máte? - Na občasné telefonování a SMS. Všechno ostatní si dovedu sehnat jinde levněji!)